Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Laten we het over lekkere mannen hebben.
Ik ook zoiets. Dat lange en oudere hoeft niet, maar lief en tof enzo is wel heul belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
Ik zou ook flauwvallen van die rotkop.quote:
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
Dat is toch helemaal niet handig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land
Er is een keer een concert van hem afgelast doordat er zoveel meisjes flauwvielenquote:
Hier zijn sommige onderwerpen soms not done inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Je vertrekt nu al naar Ljouwert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet handig.
Maar ik ga waarschijnlijk ook verhuizen.
kom dan een beetje deze kant op, dat is makkelijk met ophalen volgende maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bokssssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Laysa?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land
Nee maar nooit ruziequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
JA HO MAAR WEER.quote:
Dat zeggen mijn meiden altijdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar nooit ruzie![]()
En we hebben allebei een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |