Die eerste vier postsquote:
Het vliegtquote:
Met dank aan de nieuwe layoutquote:
Ouw wijf.quote:
Keine ahnung. Als hij af is lijkt mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die? Vond hem wel hip.
Nee dat heb ik nooit gedacht!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Maar je dacht ook dat ik een gothic was toch?
Maar ik kan het nog. Let maar op straks in de dagcijfers.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, toen ik net op FOK! was, was je een newbie tot je 30 posts had. Daar deed je een paar weken over
ik zou niet meer anders willenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die? Vond hem wel hip.
Daarom ga ik het ook niet 24/7 volgen, dat kan toch niet met dat werkschuwe tuig hier. Ik vind het wel jammer, soms lijkt het meer over de dagcijfers te gaan dan wat anders.quote:
Ik weet serieus niet eens meer hoe precies de bagger eruit zietquote:
Ik wil hem ook wel on-af hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Keine ahnung. Als hij af is lijkt me.
Niet. :3 Meer donkerblond ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedacht!Maar je hebt wel donker haar.
Wie noem jij werkschuwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik het ook niet 24/7 volgen, dat kan toch niet met dat werkschuwe tuig hier. Ik vind het wel jammer, soms lijkt het meer over de dagcijfers te gaan dan wat anders.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet eens meer hoe precies de bagger eruit ziet.
O jaquote:
Dat willen er meer volgens mijquote:
Serieus niet.quote:
HAHAHAHA, WAT KLEIN HAHAHAHAHquote:
Hard of niet?quote:
Ik 14 minuten over 42 posts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, toen ik net op FOK! was, was je een newbie tot je 30 posts had. Daar deed je een paar weken over
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef Arcee het volgende:
Wow, je gaat wel hard, zeg. Net 42 in 14 minuten.
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel meer witruimtes, lees ook echt rustigerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.
Deze is echt veeeel prettiger
Ik heb nooit bagger lay out gebruikt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, ze hebben ook moeite met lezen.quote:
Die kan ook hard zijnquote:
Bespaar me die.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel meer witruimtes, lees ook echt rustiger. En dat je alles weg kan stoppen is echt handig.
Ik heb nooit anders dan bagger gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.
Deze is echt veeeel prettiger
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ze hebben ook moeite met lezen.
Dat was al genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die hun piemollengte posten zonder pics.
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.quote:
Mijn piemellengte is net het einde van een sportwedstrijd...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat jou hamster in je UIquote:
Die is wel handig met automatische updatequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Okequote:
Tssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.
quote:
Dan heb ik hem al gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?
Ik ben hem nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?
Misschien.quote:
Cutequote:
Zeker.quote:
quote:
Jij wel dusquote:
Watje.quote:
Doubt it, crew kpdquote:
Dat wel ja.quote:
quote:
quote:
valt wel mee.quote:
quote:
Volle topics hoeft je toch niets aan te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee.
Ik heb een keer Wk in mijn eentje gemod, dat er elke 7 minuten een topic vol was zo'n beetje.
Hoe was je vluggertje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan?![]()
Ik heb bier op
Sneller drinken, knor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Willen jullie niet zo snel gaan?![]()
Ik heb bier op
Dan hoef ik hem niet te zien.quote:
Menquote:
Crewbashquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan hoef ik hem niet te zien.
Crewlullen.
Pleonasmen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Crewlullen.![]()
Pleonasmen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Crewlullen.![]()
Pleonasmen.
Ik zag dat het over piemols ging?quote:
Nietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mendat moeten ze gewoon apart meetellen, idereen kan 900+ met men. Wat is de uitdaging daarin?
WEET IK TOCH NIET JONG, HOEZO?quote:
Ging je piemol alarm?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag dat het over piemols ging?
quote:
Weet je hoe geestdodend dat is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mendat moeten ze gewoon apart meetellen, idereen kan 900+ met men. Wat is de uitdaging daarin?
Te vlug denk ik.quote:
DeLuna vijf keer op rij een meisjesnaam moeten laten verzinnen dat met een Y begint.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zo weg maar dan is Feyenoord nog bezig, ik zoek iemand die die uitslag nog ff toevoegt.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik nog helemaal niets gezegd ook.
Let maar op, dat heeft zequote:
Oh, het was een serieuze vraagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben zo weg maar dan is Feyenoord nog bezig, ik zoek iemand die die uitslag nog ff toevoegt.
spelen die nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben zo weg maar dan is Feyenoord nog bezig, ik zoek iemand die die uitslag nog ff toevoegt.
Nog wat kunnen voelenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het was alleen maar een knuffel.. 3 x
Neequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Pat, heb jij je ware liefde nu al gedate?
quote:
Ze zou willen dat ze crew batste. Oh wacht...quote:
Waarquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik was net mn oppaskatten aan het eten geven, en erna ben ik langs de winkel gegaan voor B&J (tnx Myr) En ik kom op het goede moment binnen zo te zien
Twaalf uur. Rest van de uitslagen is allemaal al ingevuld, moet je ook ff de tijd updatenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, het was een serieuze vraag![]()
. Uhm. Ja, zet hem maar klaar. Hoe laat is die afgelopen?
Ik ben al bijna bij de 100quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Twaalf uur. Rest van de uitslagen is allemaal al ingevuld, moet je ook ff de tijd updaten.
Dat moet je haar vragenquote:
ik mag helaas niet uit de school klappen...quote:
en dan crasht de databasequote:
Dan ga ik persoonlijk naar Zwolle. Of Amsterdam.quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik lees volgende week wel ene.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag helaas niet uit de school klappen...
Maar in ieder geval geen mod die hier komt
Hebben de andere mods een radar voor deze woorden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een Admin dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga ik persoonlijk naar Zwolle. Of Amsterdam.
quote:
Staan er wel aardig wat in die niet meer posten ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Staan er ook niet veel mensen in de top 500 die niet meer posten?
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ajax die de pot helemaal niet serieus neemt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staan er wel aardig wat in die niet meer posten ja.
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ajax die de pot helemaal niet serieus neemt
Ja, zeker na het WK ':')quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.
Johan Cruijff.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Staan er ook niet veel mensen in de top 500 die niet meer posten?
Nou ja het was best terecht op zichquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat deetiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja het was best terecht op zich!
Dat zuigt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.
Schorsingen/rode kaarten buiten de competitie tellen zover ik niet weet mee in de competitie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.
Ik las van de week een column 'Johan Fruitschaal'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?
Kan El Hammi mooi scorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
quote:
Apartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.
Jij mag er wel een bij mij zetten hoorquote:
Maar dit is een combi van beker/competitie tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schorsingen/rode kaarten buiten de competitie tellen zover ik niet weet mee in de competitie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las van de week een column 'Johan Fruitschaal'
quote:
Kwestie van doorfokkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.
Geen idee, maar lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar dit is een combi van beker/competitie toch?
NIET ZO BOOS HÉ.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Whahaha nee! Dat is nostalgie voor mij![]()
Ben eerder in een andere bui
Kaartenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me eerlijk gezegd niet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Whahaha nee! Dat is nostalgie voor mij![]()
Ben eerder in een andere bui
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kaarten
In 2008 is besloten dat gele kaarten voor JCS wedstrijden niet meer mee tellen voor de volgende JCS wedstrijd. Tevens zijn dubbele gele kaarten wel geldig voor de volgende Johan Cruijff Schaal wedstrijd. Direct gegeven rode kaarten in deze wedstrijd lopen wél door alle competities heen. Dit is besloten omdat dit nadelig kan zijn voor alleen de partijen die hebben gewonnen.[2]
Vegtuh?!quote:
Nee, ik zet geen notes. Ik bemoei me niet met het forum, op GAM na, maar ook daar mod ik niet. Ik heb het aldruk zat met mijn eigen taken. Donderdag het hele land doorgecrosst voor fok.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij mag er wel een bij mij zetten hoor.
Wheeh ik las Veghel.quote:
Ja dus waarschijnlijk zien we Suarez niet meer in de competitie terugquote:
Wat moet je dan zoal doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Donderdag het hele land doorgecrosst voor fok.
#162 Zeroku 52730quote:
Falertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dus waarschijnlijk zien we Suarez niet meer in de competitie terug!
#162 Zeroku 52730quote:
Retweet.quote:
Mariaheide FTW!quote:
Ja.quote:
Spuit 13,5quote:
quote:
Mariaheide.quote:
Misschien.quote:
quote:
Ze zei dat ze jou ook niets vondquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de afkorting ook niet kende.
Autoupdate ftw.quote:
Ah hoi, nieuw ingestapt hier ?quote:
Uhuh. Thanksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ah hoi, nieuw ingestapt hier ?
welkom in ieder geval
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat zei je? Het ging zo snel zag niet wat je las
Donderdag de 3ds getest en de aankomende spellen van nintendo. Zelda, metroid, you name it. Daarna naar sony, eerder deze maand de sony move, volgende week pes 11 en daarna keulen. Ik regel alle games, contacten met uitgevers, ontwikkelaars etc. Hoofd ontwikkeling van sony amerika bv al ontmoet, echt zwaar tof, die man is zo gepassioneerd.quote:
Here I goquote:
Nee. Nistelrooy ligt dichter in de buurt van waar ik vandaan kom.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mariaheide.Kom jij daar vandaan dan?
Beviel de 3DS een beetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdag de 3ds getest en de aankomende spellen van nintendo. Zelda, metroid, you name it. Daarna naar sony, eerder deze maand de sony move, volgende week pes 11 en daarna keulen. Ik regel alle games, contacten met uitgevers, ontwikkelaars etc. Hoofd ontwikkeling van sony amerika bv al ontmoet, echt zwaar tof, die man is zo gepassioneerd.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Als ik DeLuna's icon zie lijkt het net of RacerDKB aan het posten is en dan krijg ik allemaal flashbacks
Ja ik vind het zelf ook niet leuk. Al was die Al Bundy icon epic.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Is het een verzameling Brabo's hier ofzo
Joa zittie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Jazeker. En leuke dames die ze voor je vasthieldenquote:
Daar zijn natuurlijk pics van gemaaktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jazeker. En leuke dames die ze voor je vasthielden
Volgens mij zit hier van allesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Oké. Je hebt mequote:
quote:
quote:
Is da errug dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
D. Dr. Flash en ik winnen hier toch als het om e-postpenissen gaat.quote:
Nee joh! Gekke Brabo's, wat heb je eraanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Ik heb geen E- penis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
D. Dr. Flash en ik winnen hier toch als het om e-postpenissen gaat.
Maar boven de 100.000 is het gewoon sneu.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
BRABO"S FTW. Beste menschen in de wereld.![]()
![]()
Ik dacht ass, ik had m'n nichtje Shanuiqa al bijna gebeld.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee joh! Gekke Brabo's, wat heb je eraan
Ik heb er helemaal geen 1quote:
Sorry had het te druk om daar op te letten.quote:
Dat zijn Zuid-Hollanders al. Met name Schiedammers, Rotterdammers en Hagenezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
BRABO"S FTW. Beste menschen in de wereld.![]()
![]()
er mochten geen opnamen gemaakt worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar zijn natuurlijk pics van gemaakt.
Hihi, ik dacht palen enzo. Laat maar hihiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is er niet. Maar die was er ook niet. Het is een paal. Maar er is niets mis met palen.
Ik wist niet eens dat ik er eentje hadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee. Nistelrooy ligt dichter in de buurt van waar ik vandaan kom.
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar boven de 100.000 is het gewoon sneu.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht ass, ik had m'n nichtje Shanuiqa al bijna gebeld.
En Hellevoetsluis-mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat zijn Zuid-Hollanders al. Met name Schiedammers, Rotterdammers en Hagenezen
Matig. Maar werkte dat 3-d een beetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
er mochten geen opnamen gemaakt worden.
Jij zij zelf dat je naar een bushokje gingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is er niet. Maar die was er ook niet. Het is een paal. Maar er is niets mis met palen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |