Schorsingen/rode kaarten buiten de competitie tellen zover ik niet weet mee in de competitie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.
Ik las van de week een column 'Johan Fruitschaal'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?
Kan El Hammi mooi scorenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.
quote:
Apartquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.
Jij mag er wel een bij mij zetten hoorquote:
Maar dit is een combi van beker/competitie tochquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Schorsingen/rode kaarten buiten de competitie tellen zover ik niet weet mee in de competitie.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik las van de week een column 'Johan Fruitschaal'
quote:
Kwestie van doorfokkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.
Geen idee, maar lijkt me eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar dit is een combi van beker/competitie toch?
NIET ZO BOOS HÉ.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Whahaha nee! Dat is nostalgie voor mij![]()
Ben eerder in een andere bui
Kaartenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me eerlijk gezegd niet.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Whahaha nee! Dat is nostalgie voor mij![]()
Ben eerder in een andere bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |