Ik lees volgende week wel ene.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik mag helaas niet uit de school klappen...
Maar in ieder geval geen mod die hier komt
Hebben de andere mods een radar voor deze woorden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een Admin dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan ga ik persoonlijk naar Zwolle. Of Amsterdam.
quote:
Staan er wel aardig wat in die niet meer posten ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Staan er ook niet veel mensen in de top 500 die niet meer posten?
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ajax die de pot helemaal niet serieus neemt
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Staan er wel aardig wat in die niet meer posten ja.
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ajax die de pot helemaal niet serieus neemt
Ja, zeker na het WK ':')quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.
Johan Cruijff.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie neemt de JC Schaal überhaupt serieus?
Nogal. Niet heel vermoeiend om bij de top 50 te komen iig. Uit ervaring.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Staan er ook niet veel mensen in de top 500 die niet meer posten?
Nou ja het was best terecht op zichquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, heb heel de wedstrijd niet gezien. Maar Suárez die rood krijgt is al een faal op zich.
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat deetiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ja het was best terecht op zich!
Dat zuigt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Was ook ongelofelijk dom van hem, nu is hij zo 3 wedstrijden geschorst in de competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |