Die eerste vier postsquote:
Het vliegtquote:
Met dank aan de nieuwe layoutquote:
Ouw wijf.quote:
Keine ahnung. Als hij af is lijkt mequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die? Vond hem wel hip.
Nee dat heb ik nooit gedacht!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Maar je dacht ook dat ik een gothic was toch?
Maar ik kan het nog. Let maar op straks in de dagcijfers.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, toen ik net op FOK! was, was je een newbie tot je 30 posts had. Daar deed je een paar weken over
ik zou niet meer anders willenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:13 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij die? Vond hem wel hip.
Daarom ga ik het ook niet 24/7 volgen, dat kan toch niet met dat werkschuwe tuig hier. Ik vind het wel jammer, soms lijkt het meer over de dagcijfers te gaan dan wat anders.quote:
Ik weet serieus niet eens meer hoe precies de bagger eruit zietquote:
Ik wil hem ook wel on-af hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Keine ahnung. Als hij af is lijkt me.
Niet. :3 Meer donkerblond ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nooit gedacht!Maar je hebt wel donker haar.
Wie noem jij werkschuwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ga ik het ook niet 24/7 volgen, dat kan toch niet met dat werkschuwe tuig hier. Ik vind het wel jammer, soms lijkt het meer over de dagcijfers te gaan dan wat anders.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet eens meer hoe precies de bagger eruit ziet.
O jaquote:
Dat willen er meer volgens mijquote:
Serieus niet.quote:
HAHAHAHA, WAT KLEIN HAHAHAHAHquote:
Hard of niet?quote:
Ik 14 minuten over 42 posts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, toen ik net op FOK! was, was je een newbie tot je 30 posts had. Daar deed je een paar weken over
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef Arcee het volgende:
Wow, je gaat wel hard, zeg. Net 42 in 14 minuten.
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel meer witruimtes, lees ook echt rustigerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.
Deze is echt veeeel prettiger
Ik heb nooit bagger lay out gebruikt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh ja, ze hebben ook moeite met lezen.quote:
Die kan ook hard zijnquote:
Bespaar me die.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel meer witruimtes, lees ook echt rustiger. En dat je alles weg kan stoppen is echt handig.
Ik heb nooit anders dan bagger gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het laatst nog even waar ik niet ingelogd was.
Deze is echt veeeel prettiger
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, ze hebben ook moeite met lezen.
Dat was al genoegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die hun piemollengte posten zonder pics.
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.quote:
Mijn piemellengte is net het einde van een sportwedstrijd...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat jou hamster in je UIquote:
Die is wel handig met automatische updatequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Okequote:
Tssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar nu moeten we die gay lay out krijgen.
quote:
Dan heb ik hem al gezien.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?
Ik ben hem nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet toch dat de mijne in kpd staat?
Misschien.quote:
Cutequote:
Zeker.quote:
quote:
Jij wel dusquote:
Watje.quote:
Doubt it, crew kpdquote:
Dat wel ja.quote:
quote:
quote:
valt wel mee.quote:
quote:
Volle topics hoeft je toch niets aan te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
valt wel mee.
Ik heb een keer Wk in mijn eentje gemod, dat er elke 7 minuten een topic vol was zo'n beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |