Je hoeft niet meteen zo kut te antwoorden omdat jij Ajax nou zo haat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
word dan fan van MVV ofzo.... als je er toch geen verstand van heb
Nu echt weg
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
hoi hoi hoi
Ik ga even buikspieroefeningen doen en dan douchen.
Als ik niks weet dan doe ik gewoon iets uit een liedje ofzo.quote:
Ja dat is het ookquote:
quote:
Ik doe dan wat het eerst in mij op komtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik niks weet dan doe ik gewoon iets uit een liedje ofzo.
Always be prepared my young padawan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja vooral als je niet oplet en geen lapo zag aankomen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Echt raar, een maand geleden nog strijdend voor de Prijs der Prijzen en nu voor een Hollandse fruitschaal.
Dit Symphquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Always be prepared my young padawan.
Handig zo'n modquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Bedenk maar wat hoor, ik pas het wel aan
Klopt ja, al het voetbal valt momenteel in het niet na de WK-finale.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Echt raar, een maand geleden nog strijdend voor de Prijs der Prijzen en nu voor een Hollandse fruitschaal.
Ja dat kan ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe dan wat het eerst in mij op komt
Jong.quote:
Ik moest googlen en kwam uit op Wookiepedia.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Nu krijgen we hopelijk allemaal Star Wars fans in dit topique.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
tot straksquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik echt buikspieren en douche doen. Tot later wookies!
Dat is wel erg slecht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest googlen en kwam uit op Wookiepedia.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik echt buikspieren en douche doen. Tot later wookies!
The force is with you young Skywalkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
Kutprogramma.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Wat een nationalistisch programma eigenlijk.
Wookiepediaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, wookiepedia of dat ik moest googlen?
Ik ben er nog.
Dat weet ik dan weer niet want toen was ik pas een jaar of 6/7quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet want toen was ik pas een jaar of 6/7
Niet te vergelijken, Star Wars is zoveel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb echt nog nooit één Star Wars-film gezien of Startrek![]()
Jeugdtrauma door 'Roodoog'
Peter Jan Rens?quote:
Komt me niet bekend voor. Volgensmij was het Jack van Gelder toen ik dat keek. Kan dat?quote:
Ja hem ken ik wel, maar het programma komt me slecht vaag bekend voor.quote:
Wensen van kinderen kwamen uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hem ken ik wel, maar het programma komt me slecht vaag bekend voor.
Die naam alleen al.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik alleen Martin Brozius
Mijn broer heeft er nog aan meegedaanquote:
Wat gaaf! Oh nee martin is volgens mij van 'Ren je Rot'quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Mijn broer heeft er nog aan meegedaan
die was van Ren je rotquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik alleen Martin Brozius
Mijn katten worden maar niet dikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat is echt fokking dik aan het worden, dadelijk is het zo'n Blob.
Pics! Die van mij lijkt op een lemurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn kat is echt fokking dik aan het worden, dadelijk is het zo'n Blob.
Vooral als ie ligt en als ik hem vast heb. Dan is het echt zo'n vieze dikke buik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pics! Die van mij lijkt op een lemur
Ja met de dansschool op dezequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat gaaf! Oh nee martin is volgens mij van 'Ren je Rot'
Daar hebben wij nog een plaat van geloof ik
Die moet je idd niet vergelijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, Star Wars is zoveel beter.Vooral de eerste drie.
Liedje is fantastical, maar ik heb nooit die film kunnen uitstaan, een beetje The Wizard of Oz gaan verkrachten.quote:
Grappig, ik krijg daar echt een adrenalinestoot vanquote:
Ja, echt mooi dat de oudere acteurs dus kinderen van de jongere spelen haha.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Die moet je idd niet vergelijken
De eerste 3 die nu 4 t/m 6 zijn
Ik vind de originele met Judy ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liedje is fantastical, maar ik heb nooit die film kunnen uitstaan, een beetje The Wizard of Oz gaan verkrachten.
Ja.quote:
Yes Kaptain Kirkquote:
Ja echt een feel goed nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grappig, ik krijg daar echt een adrenalinestoot van![]()
![]()
Behalve toen Dony het zong
Ojaaaa op Nederland 1.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Er was vroeger echt een hele gave tekenfilmserie van the Wizzard of Ozz
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pics! Die van mij lijkt op een lemur
quote:
Ik heb trauma's aan Starwars en Startrekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's eigenlijk het enige dat ik ken. Starwars heb ik nooit gevolgd
ik vond die vogelverschrikker altijd zo briljant domquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ging naar Halloween als Dorothy, inclusief hond
Ik naar de carnaval als Luke Skywalkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht qua kleur of bouw ofzoquote:
Ja, een pomerenianhond.quote:
quote:
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Wij gingen een keer naar Belgie om daar vuurwerk te halen, en aangezien dat illegaal is was dat heul eng. En toen werden we gecontroleerd op gordels, en toen wilde politieman in de achterbak gaan kijken maar toen werd ie net gebeld en mochten we doorrijden. Daarna gingen we Star Wars kijken en daarom denk ik hier nu aan.
Het leek wel een film ofzo.quote:
ik vind het echt zooooo'n dom kutwijfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..
quote:
Ze praat zo kut vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht qua kleur of bouw ofzo
Foto?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk geen probleem met Yolanthe.
Ik verder ook niet hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk geen probleem met Yolanthe.
Omg wat een mooie kat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+
Haha nee ze lijkt gelukkig wel op een katMaar moest laatst met haar naar de dierenarts en die zei het ook
'Wat heeft ze grote ogen, ze lijkt wel een...lemur!'
Hier zie je het alleen niet zo goed.
Ik hou van keesjesquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee ze lijkt gelukkig wel op een katMaar moest laatst met haar naar de dierenarts en die zei het ook
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.quote:
non-photoshopquote:
Ja, het lijkt echt net photoshop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
non-photoshop![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat de belichting wel goed was
DIE OGENquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hád het met haar maar ik vind haar nu wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.
Soms, als ik op de bank zit, krijg ik zo'n creepy gevoel dat iemand me aanstaartquote:
Ik heb het met beidequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.
Het zal wel aan Spanje liggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hád het met haar maar ik vind haar nu wel leuk
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soms, als ik op de bank zit, krijg ik zo'n creepy gevoel dat iemand me aanstaart
Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind jij het ook zo'n domme trees?
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Ja, dan oefenen ze een soort mental power uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediendequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Katten kunnen ook zo grappig zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediende
Salma is bloedmooi en bloedgeilquote:
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.
Zo gaat dat wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik vind haar super, ook in films, maar haar borsten irriteren me/.quote:
klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayek
Ja maar honden luisteren katten nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.
Ja zo gaat het in de showbizz, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.
En dara heb ik het niet zo op
Je zou d´r keihard geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Salma
Wel de beste vriendin van Penelope geloof ik
Ik moest echt googlen, die heb ik gebloktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Ja, maar dat is kattenpolitiek!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Dat ga ik proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is kattenpolitiek!
Degene die het eerst wegkijkt "geeft op"
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Ja dat is echt zo leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Mean Girlsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt geweldige film is dat.quote:
onze katten kijken helemaal niet. Alleen de oudste kat komt af en toe op schoot liggen (alleen bij mij)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Dat doet een van mij ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe heel veel, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je lief
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn katten luisteren redelijke, het vrouwtje wel slechter dan de kater. Maar als ik zeg dat ze van de tafel af moeten, dan doen ze dat ook. Ik krijg alleen wel een grote mondZo'n venijnige 'mauw'
Die afkorting weet ik dan weer niet.quote:
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Personal Recordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
Dat is echt zo hoorquote:
Persoonlijk record.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
I need you now is mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
Kan je hele hoge noten halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Ik ook niet, maar ik vind het echt een leuke meid. En siewosie Mean Girls, als ze aan d'r tieten voelt wat voor weer het is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ze ook in Mean Girls heeft gespeeld
![]()
Ik vond haar in die serie wel leuk Big Love, maar in Mama Mia (de film) kon ik wel kotsen van dat blije hoofd en dat zeikerige gezang erbijNou ja ik houd ook niet van musicals....
Nee, maar hij vindt ze wel lekkah.quote:
Bij mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn katten luisteren redelijke, het vrouwtje wel slechter dan de kater. Maar als ik zeg dat ze van de tafel af moeten, dan doen ze dat ook. Ik krijg alleen wel een grote mondZo'n venijnige 'mauw'
Is leuk joh, daar word je vriendjes vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe heel veel, maar dat doe ik niet.
zo irritant is dat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die van mij moet ik echt opstaan om indruk te maken als ze ergens zitten waar het niet mag, en dan ga ik weer zitten en dan zitten ze er weer
Hoge noten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar hij vindt ze wel lekkah.
Nuts. Of ballen, of testikels.quote:
Neem zelf een kat danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
Katten![]()
Vandaag mijn bezoekkat weer over de vloer gehad, zo lief.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat hij dat moet van haarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet waarom die Richard nog geetrouwd is met mrs. Bucket
Haha oh ik heb 'm al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het echt een leuke meid. En siewosie Mean Girls, als ze aan d'r tieten voelt wat voor weer het is.
Whehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Hyacinth Bucketquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Nu op NL 1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik lig altijd dubbel om die serie
Onslowquote:
quote:
Dat hoeft toch ook niet, dat kun je lerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe te verzorgen.Ik ben niet opgegroeid met dieren.
Jaquote:
Ehhh, hoe zeiden ze dat ookal weer....quote:
Neequote:
Bedelen om eten denk ikquote:
Hoe? Want elke keer als ik iets eet zijn ze er weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Snel afleren (hoewel die ik nu heb al oud was toen ik hem kreeg, die deed het sowieso al niet)
Nee, ik ben er heel streng in geweest toen ze klein waren. Weg bij mijn bord en bij de tafel.quote:
Nee, maar ze mogen altijd wel de yoghurtbakjes leeg likkenquote:
nooit iets geven, en als ze bedelen de plantenspuit eropquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe? Want elke keer als ik iets eet zijn ze er weer
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ben er heel streng in geweest toen ze klein waren. Weg bij mijn bord en bij de tafel.
Nu kijken ze op afstand met of zonder grote ogen.
Bij mijn zusje altijd de koffiemelkcupjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen altijd wel de yoghurtbakjes leeg likken
voorbeeldje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh, hoe zeiden ze dat ookal weer....Twee keer een octaaf geloof ik. Of drie keer.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.
Keeping up Appearances/Schone Schijnquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Keeping up Appearances/Schone Schijn![]()
Kom op man, Britse humor.quote:
Ja het is even doorzetten in het begin en idd niet vallen voor die schattige koppiesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.
Zal wel Brabants zijn dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Ohw, zo, dat mee eten van je bord. Ik dacht bij anderen mensen ofzo.
Dan blijf je gezellig hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik hier sociaal doen bij schoonouders, zitten ze een hele stomme film te kijken op RTL 7: battlefield earth ofzo
Maar wat is er mis met een kat in huis halen? Met een beetje gezond verstand (en hulp van FOK!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Ohw, zo, dat mee eten van je bord. Ik dacht bij anderen mensen ofzo.
quote:
Ik zwaai wel even.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
Benny leuk dat je ook naar mij terugzwaait
Blijf dan ook thuis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik hier sociaal doen bij schoonouders, zitten ze een hele stomme film te kijken op RTL 7: battlefield earth ofzo
Noord-Holland kent het ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
Benny leuk dat je ook naar mij terugzwaait
Leuk!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Omg omg een Amerikaanse vriendin komt naar A'dam halverwege augustus.![]()
![]()
Yay dus jullie gaan samen op stap?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een aparte post![]()
Hallo lieve Kally![]()
Leeeeuuuukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Ik vind Emmett een lullo. Elizabethquote:
pleasequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Over de Oudezijds Achterburgwal wandelen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijf dan ook thuis.Ben je getrouwd ofzo?
Nicequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Zeker wel, wel grappig, ze is 20 en vorig jaar was de eerste keer dat ze dronk. En het was meteen raak want ze lag met haar ex in mijn bed te nueken (ik heb foto'squote:
Ik rijd Audi 80, niet meer dan 4 versnellingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:36 schreef crv het volgende:
caramba staan jullie in de 6e versnelling of zo
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Leeeeuuuuk
Jij hebt ook vrienden van over de hele wereld he?
Nah, ik moet nog even wat doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |