Kan je hele hoge noten halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Ik ook niet, maar ik vind het echt een leuke meid. En siewosie Mean Girls, als ze aan d'r tieten voelt wat voor weer het is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ze ook in Mean Girls heeft gespeeld
![]()
Ik vond haar in die serie wel leuk Big Love, maar in Mama Mia (de film) kon ik wel kotsen van dat blije hoofd en dat zeikerige gezang erbijNou ja ik houd ook niet van musicals....
Nee, maar hij vindt ze wel lekkah.quote:
Bij mij ook wel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn katten luisteren redelijke, het vrouwtje wel slechter dan de kater. Maar als ik zeg dat ze van de tafel af moeten, dan doen ze dat ook. Ik krijg alleen wel een grote mondZo'n venijnige 'mauw'
Is leuk joh, daar word je vriendjes vanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe heel veel, maar dat doe ik niet.
zo irritant is dat!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die van mij moet ik echt opstaan om indruk te maken als ze ergens zitten waar het niet mag, en dan ga ik weer zitten en dan zitten ze er weer
Hoge noten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, maar hij vindt ze wel lekkah.
Nuts. Of ballen, of testikels.quote:
Neem zelf een kat danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Socios het volgende:
Katten![]()
Vandaag mijn bezoekkat weer over de vloer gehad, zo lief.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Omdat hij dat moet van haarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Ik snap niet waarom die Richard nog geetrouwd is met mrs. Bucket
Haha oh ik heb 'm al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind het echt een leuke meid. En siewosie Mean Girls, als ze aan d'r tieten voelt wat voor weer het is.
Whehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Hyacinth Bucketquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:23 schreef DeLuna het volgende:
Nu op NL 1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik lig altijd dubbel om die serie
Onslowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |