Yes Kaptain Kirkquote:
da's eigenlijk het enige dat ik ken. Starwars heb ik nooit gevolgdquote:
Ja echt een feel goed nummerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Grappig, ik krijg daar echt een adrenalinestoot van![]()
![]()
Behalve toen Dony het zong
Ojaaaa op Nederland 1.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Er was vroeger echt een hele gave tekenfilmserie van the Wizzard of Ozz
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pics! Die van mij lijkt op een lemur
quote:
Ik heb trauma's aan Starwars en Startrekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
da's eigenlijk het enige dat ik ken. Starwars heb ik nooit gevolgd
ik vond die vogelverschrikker altijd zo briljant domquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ging naar Halloween als Dorothy, inclusief hond
Ik naar de carnaval als Luke Skywalkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik dacht qua kleur of bouw ofzoquote:
Ja, een pomerenianhond.quote:
quote:
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef Bellatrix het volgende:
Wij gingen een keer naar Belgie om daar vuurwerk te halen, en aangezien dat illegaal is was dat heul eng. En toen werden we gecontroleerd op gordels, en toen wilde politieman in de achterbak gaan kijken maar toen werd ie net gebeld en mochten we doorrijden. Daarna gingen we Star Wars kijken en daarom denk ik hier nu aan.
Het leek wel een film ofzo.quote:
ik vind het echt zooooo'n dom kutwijfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..
quote:
Ze praat zo kut vandaagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. En ik vind haar zo'n rotkop hebben..
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht qua kleur of bouw ofzo
Foto?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk geen probleem met Yolanthe.
Ik verder ook niet hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk geen probleem met Yolanthe.
Omg wat een mooie kat.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Katten met foto's # 73 Foto's van katten O+
Haha nee ze lijkt gelukkig wel op een katMaar moest laatst met haar naar de dierenarts en die zei het ook
'Wat heeft ze grote ogen, ze lijkt wel een...lemur!'
Hier zie je het alleen niet zo goed.
Ik hou van keesjesquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee ze lijkt gelukkig wel op een katMaar moest laatst met haar naar de dierenarts en die zei het ook
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.quote:
non-photoshopquote:
Ja, het lijkt echt net photoshop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
non-photoshop![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat de belichting wel goed was
DIE OGENquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hád het met haar maar ik vind haar nu wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.
Soms, als ik op de bank zit, krijg ik zo'n creepy gevoel dat iemand me aanstaartquote:
Ik heb het met beidequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat de meeste mensen met Yolanthe hebben heb ik met Penelope Cruz.
Het zal wel aan Spanje liggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hád het met haar maar ik vind haar nu wel leuk
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Soms, als ik op de bank zit, krijg ik zo'n creepy gevoel dat iemand me aanstaart
Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind jij het ook zo'n domme trees?
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Ja, dan oefenen ze een soort mental power uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediendequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Katten kunnen ook zo grappig zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediende
Salma is bloedmooi en bloedgeilquote:
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.
Zo gaat dat wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik vind haar super, ook in films, maar haar borsten irriteren me/.quote:
klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayek
Ja maar honden luisteren katten nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.
Ja zo gaat het in de showbizz, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.
En dara heb ik het niet zo op
Je zou d´r keihard geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Salma
Wel de beste vriendin van Penelope geloof ik
Ik moest echt googlen, die heb ik gebloktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Ja, maar dat is kattenpolitiek!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Dat ga ik proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is kattenpolitiek!
Degene die het eerst wegkijkt "geeft op"
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Ja dat is echt zo leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Mean Girlsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt geweldige film is dat.quote:
onze katten kijken helemaal niet. Alleen de oudste kat komt af en toe op schoot liggen (alleen bij mij)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Dat doet een van mij ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe heel veel, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je lief
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn katten luisteren redelijke, het vrouwtje wel slechter dan de kater. Maar als ik zeg dat ze van de tafel af moeten, dan doen ze dat ook. Ik krijg alleen wel een grote mondZo'n venijnige 'mauw'
Die afkorting weet ik dan weer niet.quote:
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Personal Recordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
Dat is echt zo hoorquote:
Persoonlijk record.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
I need you now is mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |