Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vind jij het ook zo'n domme trees?
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Ja, dan oefenen ze een soort mental power uitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediendequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben relatief nieuw met katten, en wat ik echt het irritantste vind aan katten is dat ze je vaak aanstaren. Een hond kijkt je ff aan en kijkt weer ergens anders naar maar een kat kijkt je maar aan.
Katten kunnen ook zo grappig zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja een hond heeft een baas en een kat een bediende
Salma is bloedmooi en bloedgeilquote:
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je doet me denken aan Coen Swijnenberg van 3fm. Die praat zoveel over Yolanthe en hoe erg hij haar niet mag dat ik ga denken dat ie een crush heeft.
Zo gaat dat wel jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik vind haar super, ook in films, maar haar borsten irriteren me/.quote:
klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en Penelope ook, zeker naast Salma Hayek
Ja maar honden luisteren katten nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook dom. Er zou gewoon een balans moeten zijn tussen die twee.
Ja zo gaat het in de showbizz, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou weet je, ze kan niks, presenteren al helemaal niet, en ze is zo ver gekomen door haar uiterlijk.
En dara heb ik het niet zo op
Je zou d´r keihard geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
had ik al gezegd dat ik Yolanthe een kutwijf vind?
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Salma
Wel de beste vriendin van Penelope geloof ik
Ik moest echt googlen, die heb ik gebloktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Ja, maar dat is kattenpolitiek!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |