Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind Amanda Seyfried zo verschrikkelijk!
Dat ga ik proberenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is kattenpolitiek!
Degene die het eerst wegkijkt "geeft op"
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Ja dat is echt zo leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als je dan knipoogt met beide ogen, dan geef je aan "ik vind je lief" (en als het goed is doet de kat dat dan terug)
Mean Girlsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt geweldige film is dat.quote:
onze katten kijken helemaal niet. Alleen de oudste kat komt af en toe op schoot liggen (alleen bij mij)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je liefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat als ie knip oogt met een oog? Dat doet mijn kat vaak. Vind ie me dan aantrekkelijk?
Dat doet een van mij ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe heel veel, maar dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee jij moet 2 ogen dichtknijpen als je ze aankijkt dan doen ze het terug en dan ben je lief
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:18 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn katten luisteren redelijke, het vrouwtje wel slechter dan de kater. Maar als ik zeg dat ze van de tafel af moeten, dan doen ze dat ook. Ik krijg alleen wel een grote mondZo'n venijnige 'mauw'
Die afkorting weet ik dan weer niet.quote:
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens.. wat voor liedje zal ik eens gaan zingen? jullie weten nu een beetje hoe ik klink..
Personal Recordquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
Dat is echt zo hoorquote:
Persoonlijk record.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die afkorting weet ik dan weer niet.
I need you now is mooi!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iets meer uptempo. I need you know van Lady Antebellum?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda kan bij mij niets meer fout doen nadat ze in 2004 de legendarische woorden uitsprak:
If you're from Africa, why are you white?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |