Dat hoeft toch ook niet, dat kun je lerenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:24 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe te verzorgen.Ik ben niet opgegroeid met dieren.
Jaquote:
Ehhh, hoe zeiden ze dat ookal weer....quote:
Neequote:
Bedelen om eten denk ikquote:
Hoe? Want elke keer als ik iets eet zijn ze er weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Snel afleren (hoewel die ik nu heb al oud was toen ik hem kreeg, die deed het sowieso al niet)
Nee, ik ben er heel streng in geweest toen ze klein waren. Weg bij mijn bord en bij de tafel.quote:
Nee, maar ze mogen altijd wel de yoghurtbakjes leeg likkenquote:
nooit iets geven, en als ze bedelen de plantenspuit eropquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe? Want elke keer als ik iets eet zijn ze er weer
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik ben er heel streng in geweest toen ze klein waren. Weg bij mijn bord en bij de tafel.
Nu kijken ze op afstand met of zonder grote ogen.
Bij mijn zusje altijd de koffiemelkcupjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ze mogen altijd wel de yoghurtbakjes leeg likken
voorbeeldje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh, hoe zeiden ze dat ookal weer....Twee keer een octaaf geloof ik. Of drie keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |