quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.
Keeping up Appearances/Schone Schijnquote:
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Keeping up Appearances/Schone Schijn![]()
Kom op man, Britse humor.quote:
Ja het is even doorzetten in het begin en idd niet vallen voor die schattige koppiesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja wij dus ook, dacht ik. Ik weet zeker dat mijn vader of broer ze stiekem eten hebben gegeven, die zijn zo mak als lammetjes als ze de kittens zien, het is bijna om te kotsen.
Zal wel Brabants zijn dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Ohw, zo, dat mee eten van je bord. Ik dacht bij anderen mensen ofzo.
Dan blijf je gezellig hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik hier sociaal doen bij schoonouders, zitten ze een hele stomme film te kijken op RTL 7: battlefield earth ofzo
Maar wat is er mis met een kat in huis halen? Met een beetje gezond verstand (en hulp van FOK!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:31 schreef Socios het volgende:
Ohw, zo, dat mee eten van je bord. Ik dacht bij anderen mensen ofzo.
quote:
Ik zwaai wel even.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Kally het volgende:
Benny leuk dat je ook naar mij terugzwaait
Blijf dan ook thuis.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Kom ik hier sociaal doen bij schoonouders, zitten ze een hele stomme film te kijken op RTL 7: battlefield earth ofzo
Noord-Holland kent het ookquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |