abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87092675
SOL: ik zeg, patatje oorlog en *dan* in de droger. is heul geloofwaardig dan :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87093043
Oeh Lishe :X Dan zou ik ook even moeten tellen inderdaad.

Situatie hier: Freecell ziek (niet op-bed-lig-ziek, maar wel snot, kotsen en hoofdpijn ;) )
Baby ziek, oorontsteking ;( wil niet slapen 's nachts. Ook niet overdag trouwens... Was wakker van 6:30 tot 11:30 en maar huilen, huilen huilen.... ;(
Peuter in een dreinbui.... (want Florian zielig en Florian sloopt treinbaan en ik wil een koekje en rozijhijhijhijntjes en fiehiehietsen en televisiiieieeeeeiieeeee kijhijken! :'( '
En TARA ertussenin, arme man, heeft ook niet echt geslapen vannacht zeg maar, want Florian lag bij ons in voor de gelegenheid...

En toen deed alles bij mij tuuuuuuuuuuut en ging ik maar in een hoekje staan huilen. Dat hielp!

Florian slaapt inmiddels en TARA heeft Leander meegenomen voor wat onzinboodschappen en een fietstochtje(fietsen is helemaal geweldig!)

....ontspannnnnnn......
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 15:24:37 #28
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_87099804
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 10:42 schreef Lishe het volgende:
Nu ik hier toch ben.. ;)
Gisteren nieuw luchtbed gekocht, voor logee. Onverwoestbaar want die dingen gaan ALTIJD stuk.

Net komen ze in kolonne beneden, de dader schuldbewust achteraan. "tante lishe, luuk heeft met een kruk op het luchtbed gestaan. Er zit aan 2 kanten een gat in."

Adem uit. En in. En weer heeel langzaam uit.
Pedagogisch praatje, kamer opruimen, blabla, maar eigenlijk ben ik nog steeds pislink.
:D :D :D

Van de zomer hadden we een kampeerweekeinde met vrienden. Ik was een luchtbed aan het opblazen toen mijn lieverdjes daar een mooie trampoline in herkenden. Detail: het grasveld was voorzien van harde gras-stoppels... Leverde onwaarschijnlijk veel gaten op... Hele tube plakspul nodig gehad...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_87150523
ik zal foto maken van de gewraakte jas :+ het heeft ook nog een muts eraan vast en dan bedoel ik niet mijn dochter :') En na dit geschreven snel even kijken : de muts met bontkraag zit aan de jas vast. Heb helemaal in een deuk gelegen om jullie oplossingen O+ Ik ga voor de SOLdeerbout :+ Ondertussen blijf ik een brave mama en geef de jas weer netjes mee terug :')
  zondag 7 november 2010 @ 20:12:25 #30
206640 Beelzebufo
pi_88444662
Wel stoomafblaas, maar niet kindgerelateerd:

Vanmiddag was ik een aantal poststukken aan het frankeren met echter, ouderwetsche postzegels. Een paar zelfs nog van 39 cent, zodat er 5 cent bij moest.

Plak ik op een boos moment een 5 cent op een envelop waar al 44 op zat. Stomstomstom, er weer afgepeuterd en even de losse postzegel neergelegd om deze op de juiste kaart te plakken.

Komt de kat aangesprint, :( vangt de postzegel en :% vreet hem op... Dit is echt zoiets dat je níet bedenkt...

De kinderen gedragen zich momenteel over het algemeen redelijk, daarvan even geen sab momenten...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_88669094
Het is de dag van de intocht, dus ik zat al met twee ongeleide projectielen (is het al twaalf uur is het al twaalf uur mama? twaalf uur? Sinterklahahahaaas?). Extra vroeg boodschappen gedaan om de hysterie wat beter te kunnen geleiden. En toen ging de telefoon. Een moeder. Er waren wat Dungans verdwenen bij Vriendje 1 verderop. Wist mijn zoon daar misschien meer van?

'Oh ja,' zei mijn zoon nonchalant. 'Vriendje 2 had er wat voor me gestolen. Hoezo?'
Nadat ik weer uit het gat in de grond gekropen was wat zich geopend had onder mijn voeten verzekerde ik de moeder van Vriendje 1 dat ik de vermiste exemplaren subiet terug zou komen brengen. Met jankend kind over straat die dingen terugbrengen. Schaam schaam.

Zoonlief vond zelf dat hij niet zoveel verkeerd had gedaan. Hij had immers niks gestolen. Dat had Vriendje 2 toch gedaan? Ik mijn witteboordencrimineeltje dus uitleggen dat het óók stelen is als je een ander daar opdracht toe geeft. Snapte hij niet. Ik de rest van de Dungans afpakken. Toen snapte hij het wel. Gek he?

Kwartier later, terwijl het muntje begon te vallen.
'Maar mama, ik heb er nog veel meer van Vriendje 2 gekregen he,'
'Oh, maar die zijn gewoon geruild dan toch?'
'Nee, die zijn van andere kinderen gestolen,'

Hop, weer met jankend kind en een zak Dungans over straat, naar ouders van Vriendje 2. Of die even kon ophelderen van wie de rest gestolen was. Nou ja, die had natuurlijk niks gedaan en welles en nietes en jij zei dat het moest en echt niet niet nietes.

Die kleredungans is ie dus kwijt. Gadverdamme... ;(
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:13:39 #32
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_88670487
Komt wel weer goed, schatje :*
pi_88670743
Oi Mwana :X Dat zijn echt de dingen die je probeert te voorkomen.
Wel eerlijk trouwens van hem verder...
pi_88672963
oh mwana.... ik benijd je niet :o goed opgelost wel, en hopelijk heeft zoonlief er wat van geleerd....
pi_88847057
Mag ik hier vragen om linkjes naar 1t/m3 :P ? Ik fok vanaf mijn mobiel en wil graag verder met lachen.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:20:52 #36
206640 Beelzebufo
pi_88854208
quote:
6s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:53 schreef MalaCocinera het volgende:
Mag ik hier vragen om linkjes naar 1t/m3 :P ? Ik fok vanaf mijn mobiel en wil graag verder met lachen.
StoomAfblaasTopic#1
Stoomafblaastopic#2!!
Stoomafblaastopic #3
Stoomafblaastopic #4
Stoomafblaastopic #5 *dubbeltopic*
Stoomafblaastopic #6
pi_88854374
quote:
^O^ Nu kan ik teruglezen waar over ik de afgelopen jaren gefrustreerd ben geweest :')
pi_88854645
alles lijkt zo erg onbelangrijk nu met de hedendaagse problematiek met een pré-puber. Mijn dochter wilt alleen nog maar jurkjes aan en die heb ik dus niet voor de winter :(
  donderdag 18 november 2010 @ 10:43:22 #39
206640 Beelzebufo
pi_88854797
quote:
17s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:37 schreef SeaOfLove het volgende:
alles lijkt zo erg onbelangrijk nu met de hedendaagse problematiek met een pré-puber. Mijn dochter wilt alleen nog maar jurkjes aan en die heb ik dus niet voor de winter :(
Ik had vanmorgen een hele discussie met mijn 3 jarige dochter over het feit dat ze geen t-shirt met korte mouwen en een kort rokje aanmocht...

(mijn kinderen zijn nogal communicatief... regelmatig krijgen we de vraag 'hou oud is ze eigenlijk??')
pi_88855057
quote:
Op donderdag 18 november 2010 10:43 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen een hele discussie met mijn 3 jarige dochter over het feit dat ze geen t-shirt met korte mouwen en een kort rokje aanmocht...

(mijn kinderen zijn nogal communicatief... regelmatig krijgen we de vraag 'hou oud is ze eigenlijk??')
die van mij is zo communicatief dat ik voor alles en nog wat wordt uitgemaakt: de piemelhoofden en apenkoppen vliegen me om de oren :')
pi_88865993
onze kat mist sinds vanochtend een halve staart omdat zoonlief de deur dichtgooide toen het poezenbeest er nog tussenzat.

Inmiddels is de kat onder narcose geweest en geopereerd en ik ga hem zo ophalen. Nu hebben we dus een kat met een halve staart en een dikke rekening van de dierenartspraktijk.

Kinderen.... soms..... :(
pi_88866154
dat zal het beestje leren ^O^
pi_88866723
quote:
Op donderdag 18 november 2010 16:07 schreef richardrahl het volgende:
onze kat mist sinds vanochtend een halve staart omdat zoonlief de deur dichtgooide toen het poezenbeest er nog tussenzat.

Inmiddels is de kat onder narcose geweest en geopereerd en ik ga hem zo ophalen. Nu hebben we dus een kat met een halve staart en een dikke rekening van de dierenartspraktijk.

Kinderen.... soms..... :(
:o die is wel heel erg :o
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88867019
quote:
Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

:o die is wel heel erg :o
die van jou is erger :')
  donderdag 18 november 2010 @ 16:54:18 #45
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88867964
quote:
9s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:31 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

die van jou is erger :')
Daar is de kat het vast niet mee eens... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88868160
quote:
Op donderdag 18 november 2010 16:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Daar is de kat het vast niet mee eens... :P
zou je denken? :+
pi_88868497
Deze vond ik ook minder geslaagd:

Nune is nogal snotverkouden. Al vier nachten op rij lopen leuren met doekjes, sprays en hoestdrankjes. Hele bovenverdieping stikt van de schoteltje gesneden uit en meurt dus naar de betere vegavreetschuur, even voor de sfeerimpressie.

Nu liep ik gisteren tot overmaat van ramp met zo'n hartslagmeterkastje (nee, ik ben niet ziek, familieonderzoekje van de heren klinisch genetici) dus had overal jeukende draden op mijn bast geplakt, erg praktisch op de WC en in bed enzo.

In slaap komen ging dus al niet echt doordat dat klotekastje bij elke beweging in mijn ribben porde, ik ook nog zwaar tante Betje op bezoek heb (leuk, duikboot verwisselen tussen die draadjes door met je slaperige kop) en ik dus lag te wachten op het eerste kuchje.

Rond 1 uur hoor ik dan wat rochelen, dus ik laveer me uit bed, graai de hoestdrank en tissues van het nachtkastje en strompel in het donker en hopelijk niet doorlekkend richting prinsessenkamertje.

'IK WIL HELEMAAL NIET DAT JIJ KOMT! IK SLAAP!' klinkt het dan. Die blije gezichtjes doe je het allemaal voor he :(
pi_88868826
ik ben dus niet de enige die ongesteld is :7
pi_88869009
vriendlief: ik weet dat je ongesteld bent want dat is mijn dochter ook :( En jullie doen het tegelijk :( [Goddank reageert hij niet zo ongesteld op ons :')]
pi_88869331
Misschien is er ook een online kippenhok-effect :o
Als je een groep vrouwen op 1 kantoor zet zijn ze na een paar maanden ook allemaal tegelijk aan de rooie klats.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')