abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69460225
Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

En de laatste reacties waren:
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef Koosje het volgende:

[..]

Jammer dat je de discussie (die volgens mij prima verliep) op deze manier een vervelende draai wilt geven.

Een kind kan zich ook gekwetst voelen als je gewoon tegen een kind zégt dat je iets vervelend vindt, of iets verbiedt. Maargoed, misschien spreken we elkaar nog eens 'als je zover bent'..

Wanneer ik mijn kind hetzelfde gevoel wil laten ervaren als het veroorzaakt heeft denk ik (want heb het nog nooit hoeven toepassen) dat mijn kind een nieuw gevoel leert kennen, waarmee het kan leren omgaan. Ik denk dat dat gevoel onduidelijker was geweest wanneer ik voor de derde keer had verteld dat iets niet mag en hem twee minuten op een strafstoeltje had gezet.

Waarmee ik uit wil leggen dat ik mijn kind niet moedwillig kwets, oneerlijk behandel of zijn vertrouwen schaadt zoals je schrijft in je berichten.

In de door moussy aangegeven situatie zou meehelpen opruimen ook een prima 'straf' zijn. Het kind ervaart dan de gevolgen van zijn acties, wat in de buurt komt van het ervaren van het gevoel wat het veroorzaakt heeft.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Op eentje na heeft Fons alle nog onrijpe aardbeien van de plantjes getrokken.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef MamsX het volgende:
Dan zal die ene vast heel lekker smaken
Maar dat is ook niet grappig, de dondersteen waarom heeft die het gedaan?
pi_69460352
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef MamsX het volgende:
Dan zal die ene vast heel lekker smaken
Maar dat is ook niet grappig, de dondersteen waarom heeft die het gedaan?
Tja, het enige wat hij wist te zeggen toen ik zei dat ik daar niet blij mee was was dat hij me dan een kus zal geven en ik dan weer blij ben. Opgelost!
pi_69460603
Oooh ja dat is natuurlijk een hele goede oplossing
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 17:37:12 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69460961
hij heeft ze hopelijk niet opgegeten BM ???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:50:50 #5
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_69461393
BM wat jammer van al die bijna-aardbeitjes

Tobias' nieuwste hobby is tegenwoordig de vriezer op een kiertje zetten
En als je dan vraagt waarom krijg je een; 'Nou, gewoon, heb ik zin in.' Zo jammer dat ik niet steeds zin heb om de vriezer te ontdooien
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_69461678
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:37 schreef DJMO het volgende:
hij heeft ze hopelijk niet opgegeten BM ???
Iig niet allemaal, er lag een mooi hoopje groene aardbeitjes op ons terras.
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:48:14 #7
156412 hestria
erg gastvrij
pi_69463074
Michelle heeft daar ook een handje van, om de bessen en aardbeien, radijsjes te plukken en ze op zandtaartjes te leggen.
Maar sinds ik gezegt heb dat we geen aardbeien meer hebben als ze ze nu al plukt, is ze er mee opgehouden.
en dan begint het straks weer met de druiven en frambozen.

De vrieser is idd ook heel bekend. alleen jatten ze bij mij dan ook nog bevroren brood en gaan dat dan lekker oppeuzelen. Niet bijzonder slim, want in het laatje eronder liggen de ijsjes en die laten ze liggen
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_69464490
Hier is het geklieder ook afgelopen (*afklopt*). Net als Cas had Tigran het even lekker te pakken van glibbertroep, als gevolg waarvan de gel, shampoo, douchegel, uierzalf en de tandpasta's binnen een verloop van twee weken allemaal op waren en ik me een ongeluk poetste en preekte.

Het breekpunt kwam toen ik mijn verjaardagscadeau (kokoscreme) ook weg kon knikkeren, samen met -opnieuw- de gel en de tandpasta's want het was allemaal bij elkaar geplamuurd op de handdoek. Daar werd ik echt ziedend van. Ik heb gutverdulleme nooit iets luxe en dan moet ie uitgerekend dat ene leuke dingetje wat ik es krijg openknippen (ja, zo'n tube heeft ook een dop maar waarom normaal doen als je ook op een creatieve én destructieve manier bij de verboden waar kunt komen, hmz?) en overal op smeren? Twee woorden: harrrrde maatregelen. Pure evil. Mama is boos!

Er ligt nu dus een roedel speelgoeddinosaurussen uit het zicht boven op de keukenkastjes de illusie op te houden dat ik een kutwijf ben. Zodra meneer er namelijk achter komt dat ik de handel niet echt in de container gemikt heb herinnert ie zich weer wat een zacht ei ik ben. Nu alleen nog een verhaal verzinnen over hoe de dino's op miraculeuze wijze terugkeren en dan komen we er wel...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:38:19 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_69464766
Die dino's staan gewoon een keer ope en rijtje in de tuin/op het balkon met wat lege blikjes en rommel er omheen en op, terug komen lopen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 19:38:54 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69464788
gewoon zeggen dat je nieuwe hebt gekocht omdat hij zo braaf naar je luistert ??? of ze een voor een door vrienden en bekenden laten geven om zijn verzameling weer compleet te maken?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69464954
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef moussy het volgende:
Die dino's staan gewoon een keer ope en rijtje in de tuin/op het balkon met wat lege blikjes en rommel er omheen en op, terug komen lopen.

Eigenlijk vind ik dat de leukste manier
pi_69464987
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef DJMO het volgende:
gewoon zeggen dat je nieuwe hebt gekocht omdat hij zo braaf naar je luistert ??? of ze een voor een door vrienden en bekenden laten geven om zijn verzameling weer compleet te maken?
Ha, daar kan ik wat mee. Zowel niet toegeven dat ik m bedonderd heb plus een positieve insteek/beloning. Met jou kun je thuiskomen als het om emotionele chantage gaat
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:46:39 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_69465084
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef MamsX het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat de leukste manier
zo zijn de barbies hier ooit eens terug naar toe komen lopen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 mei 2009 @ 19:47:54 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69465131
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ha, daar kan ik wat mee. Zowel niet toegeven dat ik m bedonderd heb plus een positieve insteek/beloning. Met jou kun je thuiskomen als het om emotionele chantage gaat
ben ik goed in

woensdag 27 mei 2009 @ 22:21:16 #15
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_69471604
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef Saffier het volgende:
Tobias' nieuwste hobby is tegenwoordig de vriezer op een kiertje zetten
Sterre heeft juist de neiging om steeds de diep-diepvries (ofzo) aan te zetten, want dat heeft zo'n mooi oranje lampje. En als ik dan vraag waaróm ze dat zo graag wil, dan krijg ik een reactie.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_69472440
Ik vind het lampje an sich al wel reden hoor stiekem
pi_69472878
Oei Saffier, daar ben je idd niet blij mee...
Mwata, das nie prettig!!

*heel hard afklopt* Amber valt de laatste tijd wel mee met drakenstreken.... Er worden hier iig nog geen tubes leeggeknepen ofzo..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69637508
nou, ik meld me ook maar hier. met mijn baby van nog geen 10 maanden die het behang op haar kamertje heeft los weten te pulken. ik weet het, tis een klassieker, maar komop zeg! nog geen 10 maanden!

grrrrrrrrrrrrrrrrr..... en ik heb zo 1-2-3 geen andere plek voor der bedje
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:57:34 #19
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_69649250
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:40 schreef simmu het volgende:
nou, ik meld me ook maar hier. met mijn baby van nog geen 10 maanden die het behang op haar kamertje heeft los weten te pulken. ik weet het, tis een klassieker, maar komop zeg! nog geen 10 maanden!

grrrrrrrrrrrrrrrrr..... en ik heb zo 1-2-3 geen andere plek voor der bedje
Als je behang je lief is, dan kan je een paar euro investeren in een dun plaatje triplex en dat dan tussen bed en muur schuiven. Wel even schuurpapiertje er over!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_69649735
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Als je behang je lief is, dan kan je een paar euro investeren in een dun plaatje triplex en dat dan tussen bed en muur schuiven. Wel even schuurpapiertje er over!
oh, goede! dank!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69701208
Ducktape, aub en VEEEL, ongelofelijk zeg.
Die oudste drabber heeft toch een grote mond. En soms weet ik het gewoon echt niet meer. Dwars af doen. Overal tegenin gaan. En het doet hem geen reet of je nou zegt dat hij niet bij vriendjes mag spelen, of dat hij geen tv mag kijken, zijn speelgoed afpakt, of hem op de trap zet.
PLEASE laat dit ook een FASE zijn....
pi_69701594
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ducktape, aub en VEEEL, ongelofelijk zeg.
Die oudste drabber heeft toch een grote mond. En soms weet ik het gewoon echt niet meer. Dwars af doen. Overal tegenin gaan. En het doet hem geen reet of je nou zegt dat hij niet bij vriendjes mag spelen, of dat hij geen tv mag kijken, zijn speelgoed afpakt, of hem op de trap zet.
PLEASE laat dit ook een FASE zijn....
hé dat klinkt als jongste hier.......zullen we ze samen op een eilandje zetten ?
pi_69701617
mag die van mij er ook bij?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69704109
Ik ben de tel kwijt hoe vaak hij al op de trap heeft gezeten vandaag.
En weer zegt hij alleen maar: hou je kop, hou je bek, denk erom, je bent niet lief, ik ga je slaan hoor! Ik vind je stom
En nu ik het zo opschrijf wordt ik er best wel een beetje verdrietig van.
pi_69704190
LL
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')