quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef Leah het volgende:
Na een geweldige krijspartij van mijn twee bloedjes van kinderen heb ik net weer even bij zitten lezen in het stoomafblaastopic van Viva.
Ik kan er weer even tegen, want dan valt het weer alles mee hier, zullen we maar zeggen
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:34 schreef m@x het volgende:
Linkje! Ik kan zoiets na de sollicitatie from hell van vandaag ook wel gebruiken
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:05 schreef Leah het volgende:
vivatopic
Hoe ik dat nu keurig in een klein dingetje kan zetten , weet ik nietik wel leah
. Al die dames zijn volgens mij wel stevig aan de drank
.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef m@x het volgende:
Supertopic
Kunnen we hier ook niet zoiets beginnen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:12 schreef Leah het volgende:
Gaat hier niet lopen, ben ik bang. Maar ik vind het echt hilarisch, moet soms heel hard lachen.
We kunnen het altijd proberen ..... dit bedacht ik me vannacht nadat Sven (mijn zoon van bijna 3 en een half) me voor de 3e keer wakker had gemaakt omdat hij het gisteren op de psz bij een tractatie gekregen vingerpopje (die meteen natuurlijk tot zijn lievelingskroeldinges was gebombardeerd) kwijt was.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:14 schreef m@x het volgende:
Hmmmmm jammer, lijkt me af en toe heerlijk om het hier uit te kunnen gillen als Kai me weer eens onder het mom van "mama, taai kaasjes blaaaaaaaaasen" in mijn gezicht gespuugd heeft.
waarom vertel je het aan zijn vader? dat zijn toch dingen die bij jou gebeuren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dit lijkt me een heerlijk topic.....
Dit overkwam me vorige week maandag met Twan (4,5 jaar)
Twan was om 6 uur smorgens wakker en ging naar beneden om even tv te kijken. Prima, kon ik nog eventjes slapen het was tenslotte vakantie. Rond 8 uur kwam hij weer boven en ging nog even in bed liggen en ik ging naar beneden. Hij wilde nog even boven blijven... ik kom beneden en stinken... had hij de oven op 270 graden aangezet en er een ovenschaal met water en wat afwasmiddel ingezet. Ik ontplofte bijna, ik heb geroepen, maar hij kwam maar niet... Toen zag ik in de kamer dat hij het strijkijzer (die toevallig nog in de kamer stond omdat we met strijkkraaltjes hadden gespeeld) had aangedaan en op de leren keukenstoel had gezet. Hele afdruk van het strijkijzer er dus in. Ook op de leuning. Toen ik hem nogmaals riep, vroeg hij of ik boos op hem was. En of ik boos was..... ik was woedend... niet zozeer om de schroeiplek maar meer over het feit dat hij zich ontzettend pijn had kunnen doen en het huis wel in de brand kon vliegen. Toen hij snel naar beneden wilde komen, viel hij bij overmaat van ramp ook nog van de trap... Hij was zich zeer bewust dat hij iets had gedaan wat niet mocht. Ik was woedend en wilde hem weet niet wat doen. Uiteindelijk heeft hij bij mij op schoot zitten uithuilen en heb ik hem geprobeerd uit te leggen hoe gevaarlijk dat is. Toen ik het zn vader (Twan woont de ene week bij ons en de andere week bij zijn vader) wilde vertellen, mocht ik het niet vertellen van hem. Heb ik natuurlijk wel gedaan.
Het vreemde is dat hij wel vaker alleen naar beneden gaat, maar dit was de eerste keer dat hij dit gedaan heeft. En als het aan mij ligt, ook de laatste keer.
Zijn vader en ik vertellen elkaar altijd wat er die week gebeurd is om elkaar een beetje op de hoogte te houden wat er speelt. Ik vind dat ook heel normaal met een co-ouderschap. Het is niet zo dat hij dan nog straf krijgt oid...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom vertel je het aan zijn vader? dat zijn toch dingen die bij jou gebeuren?
en ik vind eerlijk gezegd dat je een strijkbout gewoon moet opbergen. zoals je zelf zegt, die dingen zijn gevaarlijk.
misschien is het handig om van die stopcontactgevalletjes op je stopcontacten te plakken?
want nu is het de stekker van de strijkbout maar een andere keer zittie er met zijn vingers in of weet ik veel wat.
ik val je niet aan hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn vader en ik vertellen elkaar altijd wat er die week gebeurd is om elkaar een beetje op de hoogte te houden wat er speelt. Ik vind dat ook heel normaal met een co-ouderschap. Het is niet zo dat hij dan nog straf krijgt oid...
Je hebt gelijk wat het strijkijzer betreft.... zal ook niet weer gebeuren. "Excuus" is dat ik toen ook ziek/grieperig was en ik helemaal vergeten ben het strijkijzer weg te zetten. Ik ben er nu wel kien op.
Toch nog even reactie van mij..... wel offtopic.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik val je niet aan hoor
is gewoon een vraagje. voor mij voelt het een beetje als "klikken" . ik zou het dus nooit vertellen. wat hier aan strafbare feiten gebeurt, wordt hier bestraft/besproken en dan is het klaar.
Dan wijst hij dus in de koelkast naar zomaar iets, cola ofzo...volgens mij weet hij dan zelf niet wat hij wil, alleen niet dat wat ik aanbied.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
oooooow daar zou ik ook gek van worden.
kan je t m niet laten aanwijzen?
Hier hoor ik regelmatig 'Gaatte niet' gevolgd door boos gekrijs...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:07 schreef LadyS het volgende:
Amber heeft het zinnetje "kan ik niet" ontdek. Dat wordt te pas en te onpas gebruiktEn "ik kan niet lopen"
*plak*
Slot meenemen en de wagen ergens buiten aan vast maken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:04 schreef texelonia het volgende:
Hier is het ook (bijna) elke ochtend drama. Omdat z'n fles niet metéén klaar is. En dan brullen alsof er ik weet niet wat gebeurt![]()
Ook naar de supermarkt is altijd leuk. Als we met de wagen gaan dan is het drama als ie niet in het auto-wagentje van de supermarkt kan, maar ja ik kan nu eenmaal geen 2 wagens duwen. Als we gaan lopen gaat ie elke 3 stappen jammeren dat ie niet meer wil lopenHet is dus sowieso drama.
briljant ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Slot meenemen en de wagen ergens buiten aan vast maken?
dat is wel lekker als dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch nog even reactie van mij..... wel offtopic.
Zo voelde ik het ook niet, maar ik vond dat er wel even een toelichting op zn plaats was.
Tja wij hebben met elkaar afgesproken dat wij essentiële dingen die gebeuren met/door Twan, in ieder "gemeld" wordt, zodat je op de hoogte bent. Het is niet iets van klikken, vind ik maar gewoon informatie. Zijn vader moet en mag er niets mee doen, alleen maar weten.
Vanavond komt Twan weer thuis, dus ik denk dat ik de komende week hier nog wel zal verschijnen om stoom af te blazen. Hij zit namelijk in een dwarse periode... zal wel aan de herfst liggen ofzo.
heb je ook al een fietsbel op je kinderwagen? dat is ook zo handig als je ergens langs wilt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
briljant idee
heb er idd weleens aan gedacht de kinderwagen te laten staan maar dat durfde ik idd dan weer niet, maar nooit aan een slot gedacht
Ja, soms wil de boel hierbovenin nog wel eens werken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
briljant idee
heb er idd weleens aan gedacht de kinderwagen te laten staan maar dat durfde ik idd dan weer niet, maar nooit aan een slot gedacht
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:34 schreef reese.com het volgende:
Zodat jij snotverdorrie kon uitgroeien tot wat je nu bent en mij deze klote vragen kan stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |