quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef freecell het volgende:
Leander: drinken drinken drinken
Ik: wil je drinken?
Leander: jaaaaaaa![]()
Ik: 'mama, mag ik drinken?'
Leander: mama magge drinken?![]()
Ik:ja, natuurlijk mag jij drinken *insert 3 complimenten*
Intussen ga ik door met wasopvouwen, Leander loopt rond met drinken
Ik: ga maar even zitten met je drinken
Leander: *loopt*
Ik: Leander, niet lopen met je drinken...
Leander: *loopt en jengelt*
Ik: Leander, ga even zitten![]()
Leander kijkt naar beker, kijkt naar opgevouwen was....
KIEP, zo in de wasmand![]()
WRAAAAH
Leander: Mama, op, nieuwe in...DRINKEN DRINKEN DRINKEN
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef Vicky het volgende:
Ik had er vanmorgen 2!
Allebei slecht geslapen dus zo chagarijnig als de pest. Tess zat steeds met haar handen in eenemmer water en Amber weigerde om aan te kleden. TOen ze eenmaal aangekleed was hadden we nog een "schoenenruzie"
NEE MAMA, IK DOE DIE ZWARTE NIET AAN!! DIe zijn STOM!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen wilde een rok aan.. Maar ik vond het vanmorgen te koud... Maar bij nader inzien had het makkelijk gekunt.. Nou ja, mag papa haar vanmiddag lekker omkleden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Vicky het volgende:
Amber wil een lange broek en een trui aan al s de mussen dood van het dak vallen en als het vriest dat het kraakt wil ze een korte broek en crocs/slippers..
Ik heb regelmatig ruzie 's ochtends over wat ze aan trekt.
Vanmogen om half 8: Amber, wil je je even aan gaan kleden. Toen om kwart voor 8 Amber, ga je nou aankledn want het is bijna tijd om naar school te gaan. Toen had ze een hemd en een onderbroek aan en d'r broek hing op half 7. Mevrouw kreeg m niet dicht namelijk. Dus ik zei, doe dan eerst je t-shirt aan dan doe ik zo je broek. Nou dat was drama want die broek moest perse eerst..
Ja zo zal ik ook zijn hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:17 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik zou de neiging hebben om haar dan maar een keer midden in de winter met korte broek te laten gaan
Heeft mijn moeder een keer bij mij gedaan. Het was warm en ik wilde persé alleen in een korte broek naar school.
Nou, toen heeft mijn moeder me met alleen een korte broek afgezet, zo genant
Mijn moeder bleef om de hoek staan tot de school écht begon en bracht mij toen mijn shirtquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zo zal ik ook zijn hoor.
(En stiekem een tasje met een shirtje aan de juf geven ofzo)
Nou, als ze straks uit bed komt zou ik niet alsnog boos worden. Dan is er, denk ik, al teveel tijd overheen gegaan. Maar als je herhaling wilt voorkomen met bijvoorbeeld pindakaas, poedersuiker, boter, vla of alles wat je maar kunt bedenken.... Ik weet niet hoe oud je dochter is? Je kunt het wel even uitleggen... 'Weet je nog van het poeder en de zalf?...'quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef maffemuts het volgende:
Wat kunnen peuters toch onmogelijke wezentjes zijn zo af en toe![]()
Na een strijd over wat te dragen (goh wat herkenbaar) en wat te eten en drinken ( ohwjee alweer n punt van herkenning ).
Uur verder, ondertussen ben ik bezig met lijst maken wat nog nodig is voor de nieuwe spruit en wat er is, (eet)tafel staat volgeladen met dingetjes en frutsels. komt er een vaag-bekend geurtje mijn neus binnen waaien.. de geur van jawel, zinkzalf en talkpoeder. Geen verbeelding nodig voor wat er wel eens gebeurd kan zijn, haar toekomstige kamer, de babykamer de badkamer en t halletje en mw zelf wit![]()
Mijn boosheid onder controle houdend vraag ik haar wat ze gedaan heeft.
"mamma helpe opwuimen babypul" Ja liefje, maar dit is niet helpen dit is er een klere-zooi van maken "eetsjel doek? poetse vwoor mamma"
Heb nu eerst maar haar kamer vluchtig gedaan en bed verschoond na dat mw er met doekje zelf doorheen gegaan is. en haar maar ff op bed gegooid... Fijn mn enige vrije dag tot volgende week woensdag spendeer ik dus poetsend en welen t vervelende is dat ik ergens geen flauw idee heb of ik nou boos moet zijn of niet... tips anyone ?
( de talkpoeder en zinkzalf had mw dus van tafel gepakt toen ik bewaarbox zoveel even uit onze kast pakte, normaal kan ze hier niet meer bij na een soortgelijk avontuur in de woonkamer een aantal maanden geleden)
quote:
Ik zou voor de eerste optie gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:31 schreef Beelzebufo het volgende:
Prestatie van de jongste vanmorgen:
06:00 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen
06:05 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:10 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:16 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even SLAPEN!
06:30 - OP! STAAN!
06:35 - OP! STAAN!
06:40 - OP! STAAN! Ik: (inmiddels was mama op weg naar haar werk)Om 7 uur!!
07:00 - Wekker: mûûût mûûût mûûût mûûût mûûût
07:01 - NIET! OP! STAAN! SLA! PEN!
Moet ik nou [ afbeelding ] of moet ik nou...
Oh dat is voor mij ook de slechtste manier om je dag te startenquote:Op donderdag 17 juni 2010 07:31 schreef Beelzebufo het volgende:
Prestatie van de jongste vanmorgen:
06:00 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen
06:05 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:10 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:16 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even SLAPEN!
06:30 - OP! STAAN!
06:35 - OP! STAAN!
06:40 - OP! STAAN! Ik: (inmiddels was mama op weg naar haar werk)Om 7 uur!!
07:00 - Wekker: mûûût mûûût mûûût mûûût mûûût
07:01 - NIET! OP! STAAN! SLA! PEN!
Moet ik nou [ afbeelding ] of moet ik nou...
die ken ik. mijn oplossing: koter moet in bed blijven en ik ga beneden in de tuin lekker een bakkie + peuk doen terwijl de katjes ronddartelen bij het geluid van de vogeltjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh dat is voor mij ook de slechtste manier om je dag te startenMijn wekker gaat om 6:00 en mijn dochter heeft echt een radar voor het tijdstip "5:30". Plassen, slokje water, pijn aan mijn oor/vinger/navel, verzin maar wat. En dan is het de moeite niet meer om nog terug te gaan je nest in
Hee, dat doe ik ook! (nou ja, mijn variant, ik eet mijn ontbijt bij het genot van een leuke tv-serie die ik opgenomen heb, en laat hen in bed liggen met boekje etc.)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef simmu het volgende:
[..]
die ken ik. mijn oplossing: koter moet in bed blijven en ik ga beneden in de tuin lekker een bakkie + peuk doen terwijl de katjes ronddartelen bij het geluid van de vogeltjesdenk zen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |