abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82873144
Het vorige deel: Stoomafblaastopic #4

Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

De laatste afblazers
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef freecell het volgende:
Leander: drinken drinken drinken
Ik: wil je drinken?
Leander: jaaaaaaa
Ik: 'mama, mag ik drinken?'
Leander: mama magge drinken?
Ik: ja, natuurlijk mag jij drinken *insert 3 complimenten*

Intussen ga ik door met wasopvouwen, Leander loopt rond met drinken
Ik: ga maar even zitten met je drinken
Leander: *loopt*
Ik: Leander, niet lopen met je drinken...
Leander: *loopt en jengelt*
Ik: Leander, ga even zitten

Leander kijkt naar beker, kijkt naar opgevouwen was....

KIEP, zo in de wasmand

WRAAAAH

Leander: Mama, op, nieuwe in... DRINKEN DRINKEN DRINKEN

quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef Vicky het volgende:
Ik had er vanmorgen 2!
Allebei slecht geslapen dus zo chagarijnig als de pest. Tess zat steeds met haar handen in eenemmer water en Amber weigerde om aan te kleden. TOen ze eenmaal aangekleed was hadden we nog een "schoenenruzie"
NEE MAMA, IK DOE DIE ZWARTE NIET AAN!! DIe zijn STOM!
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen wilde een rok aan.. Maar ik vond het vanmorgen te koud... Maar bij nader inzien had het makkelijk gekunt.. Nou ja, mag papa haar vanmiddag lekker omkleden.
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Vicky het volgende:
Amber wil een lange broek en een trui aan al s de mussen dood van het dak vallen en als het vriest dat het kraakt wil ze een korte broek en crocs/slippers..
Ik heb regelmatig ruzie 's ochtends over wat ze aan trekt.

Vanmogen om half 8: Amber, wil je je even aan gaan kleden. Toen om kwart voor 8 Amber, ga je nou aankledn want het is bijna tijd om naar school te gaan. Toen had ze een hemd en een onderbroek aan en d'r broek hing op half 7. Mevrouw kreeg m niet dicht namelijk. Dus ik zei, doe dan eerst je t-shirt aan dan doe ik zo je broek. Nou dat was drama want die broek moest perse eerst..

[ Bericht 10% gewijzigd door Vicky op 16-06-2010 21:44:16 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82873150
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:17 schreef freecell het volgende:
Haha

Ik zou de neiging hebben om haar dan maar een keer midden in de winter met korte broek te laten gaan
Heeft mijn moeder een keer bij mij gedaan. Het was warm en ik wilde persé alleen in een korte broek naar school.

Nou, toen heeft mijn moeder me met alleen een korte broek afgezet, zo genant
Ja zo zal ik ook zijn hoor.

(En stiekem een tasje met een shirtje aan de juf geven ofzo)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82873330
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja zo zal ik ook zijn hoor.

(En stiekem een tasje met een shirtje aan de juf geven ofzo)
Mijn moeder bleef om de hoek staan tot de school écht begon en bracht mij toen mijn shirt
pi_82873375
Ik ga 'm onthouden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:05:02 #5
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82875323
Wat kunnen peuters toch onmogelijke wezentjes zijn zo af en toe
Na een strijd over wat te dragen (goh wat herkenbaar ) en wat te eten en drinken ( ohwjee alweer n punt van herkenning ).
Uur verder, ondertussen ben ik bezig met lijst maken wat nog nodig is voor de nieuwe spruit en wat er is, (eet)tafel staat volgeladen met dingetjes en frutsels. komt er een vaag-bekend geurtje mijn neus binnen waaien.. de geur van jawel, zinkzalf en talkpoeder. Geen verbeelding nodig voor wat er wel eens gebeurd kan zijn, haar toekomstige kamer, de babykamer de badkamer en t halletje en mw zelf wit
Mijn boosheid onder controle houdend vraag ik haar wat ze gedaan heeft.
"mamma helpe opwuimen babypul" Ja liefje, maar dit is niet helpen dit is er een klere-zooi van maken "eetsjel doek? poetse vwoor mamma"
Heb nu eerst maar haar kamer vluchtig gedaan en bed verschoond na dat mw er met doekje zelf doorheen gegaan is. en haar maar ff op bed gegooid... Fijn mn enige vrije dag tot volgende week woensdag spendeer ik dus poetsend en wel en t vervelende is dat ik ergens geen flauw idee heb of ik nou boos moet zijn of niet... tips anyone ?
( de talkpoeder en zinkzalf had mw dus van tafel gepakt toen ik bewaarbox zoveel even uit onze kast pakte, normaal kan ze hier niet meer bij na een soortgelijk avontuur in de woonkamer een aantal maanden geleden)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:07:28 #6
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82884251
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:05 schreef maffemuts het volgende:
Wat kunnen peuters toch onmogelijke wezentjes zijn zo af en toe
Na een strijd over wat te dragen (goh wat herkenbaar ) en wat te eten en drinken ( ohwjee alweer n punt van herkenning ).
Uur verder, ondertussen ben ik bezig met lijst maken wat nog nodig is voor de nieuwe spruit en wat er is, (eet)tafel staat volgeladen met dingetjes en frutsels. komt er een vaag-bekend geurtje mijn neus binnen waaien.. de geur van jawel, zinkzalf en talkpoeder. Geen verbeelding nodig voor wat er wel eens gebeurd kan zijn, haar toekomstige kamer, de babykamer de badkamer en t halletje en mw zelf wit
Mijn boosheid onder controle houdend vraag ik haar wat ze gedaan heeft.
"mamma helpe opwuimen babypul" Ja liefje, maar dit is niet helpen dit is er een klere-zooi van maken "eetsjel doek? poetse vwoor mamma"
Heb nu eerst maar haar kamer vluchtig gedaan en bed verschoond na dat mw er met doekje zelf doorheen gegaan is. en haar maar ff op bed gegooid... Fijn mn enige vrije dag tot volgende week woensdag spendeer ik dus poetsend en wel en t vervelende is dat ik ergens geen flauw idee heb of ik nou boos moet zijn of niet... tips anyone ?
( de talkpoeder en zinkzalf had mw dus van tafel gepakt toen ik bewaarbox zoveel even uit onze kast pakte, normaal kan ze hier niet meer bij na een soortgelijk avontuur in de woonkamer een aantal maanden geleden)
Nou, als ze straks uit bed komt zou ik niet alsnog boos worden. Dan is er, denk ik, al teveel tijd overheen gegaan. Maar als je herhaling wilt voorkomen met bijvoorbeeld pindakaas, poedersuiker, boter, vla of alles wat je maar kunt bedenken.... Ik weet niet hoe oud je dochter is? Je kunt het wel even uitleggen... 'Weet je nog van het poeder en de zalf?...'
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:23:52 #7
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_82885242
Voor de OP:
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  woensdag 16 juni 2010 @ 17:10:06 #8
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82891117
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:23 schreef Beelzebufo het volgende:
Voor de OP: [ afbeelding ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 07:31:28 #9
206640 Beelzebufo
pi_82916551
Prestatie van de jongste vanmorgen:

06:00 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen
06:05 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:10 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:16 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even SLAPEN!
06:30 - OP! STAAN!
06:35 - OP! STAAN!
06:40 - OP! STAAN! Ik: (inmiddels was mama op weg naar haar werk) Om 7 uur!!
07:00 - Wekker: mûûût mûûût mûûût mûûût mûûût
07:01 - NIET! OP! STAAN! SLA! PEN!

Moet ik nou of moet ik nou ...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_82916576
maffe: het vervelende is dat ze het niet vervelend bedoelde..
Dan kan je er net zo veel mee.... Ja, vertellen dat het niet mag, maar verder?
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:06:36 #11
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_82950245
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:31 schreef Beelzebufo het volgende:

06:00 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen
06:05 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:10 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even slapen'
06:16 - Mama! Papa! Ik wil opstaan! Wij: het is nog nacht, we gaan nog even SLAPEN!

Moet ik nou [ afbeelding ] of moet ik nou ...
Ik zou voor de eerste optie gaan
pi_82988789
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 07:31 schreef Beelzebufo het volgende:

Moet ik nou [ afbeelding ] of moet ik nou ...
Oh dat is voor mij ook de slechtste manier om je dag te starten Mijn wekker gaat om 6:00 en mijn dochter heeft echt een radar voor het tijdstip "5:30". Plassen, slokje water, pijn aan mijn oor/vinger/navel, verzin maar wat. En dan is het de moeite niet meer om nog terug te gaan je nest in
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:07:11 #13
45621 Suzanna
Mama van...
pi_82989030
Oei, TEVEEL herkenbare dingen hier... ik ga niet beginnen met posten... dan ben ik morgen nog niet klaar ...
pi_82989106
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh dat is voor mij ook de slechtste manier om je dag te starten Mijn wekker gaat om 6:00 en mijn dochter heeft echt een radar voor het tijdstip "5:30". Plassen, slokje water, pijn aan mijn oor/vinger/navel, verzin maar wat. En dan is het de moeite niet meer om nog terug te gaan je nest in
die ken ik. mijn oplossing: koter moet in bed blijven en ik ga beneden in de tuin lekker een bakkie + peuk doen terwijl de katjes ronddartelen bij het geluid van de vogeltjes denk zen!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83003949
Vanochtend +/- 6 uur....

Zoontje (3 jaar): *huilen-schreeuwen-krijsen* Ik (incl ochtendhumeur) erheen... "Ik wil naar opa en oma toe! WEEEEEEEEHHHHHH" Fijn opstaan zo zeg...
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:05:15 #16
206640 Beelzebufo
pi_83005344
Vanmorgen was de jongste dan wel weer schattig... Om 07:00: "Mama! Papa! Mag ik bij ons in bed?" (taalopvoedkundige misser...) Vooruit dan... Reactie:

Vervolgens: DRINKEN! IK WIL DRINKEN!
Wij weer: "Kan je dat ook anders vragen??"

Reactie: FLESJE! MET SPEEN! (spenen alleen nog 's avonds voor het naar bed gaan, ze is zowat 3...)
Wij weer: "Kan je dat ook anders vragen??"

Reactie: " Papa? Flesje melk halen? Met speen? "

Tsja, wat moet je dan nog...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 07:39:10 #17
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83011964
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:08 schreef simmu het volgende:

[..]

die ken ik. mijn oplossing: koter moet in bed blijven en ik ga beneden in de tuin lekker een bakkie + peuk doen terwijl de katjes ronddartelen bij het geluid van de vogeltjes denk zen!
Hee, dat doe ik ook! (nou ja, mijn variant, ik eet mijn ontbijt bij het genot van een leuke tv-serie die ik opgenomen heb, en laat hen in bed liggen met boekje etc.)
  zaterdag 19 juni 2010 @ 07:43:27 #18
45621 Suzanna
Mama van...
pi_83011978
Dat klinkt zeker wel schattig Beelzebufo...

Hier was het weer 6 uur vanochtend... op de zaterdag ... terwijl ik me al grieperig voel...

Maar goed, kopje koffie etc. verder ziet het er wel weer wat zonniger uit. En buiten is het ook nog eens écht zonnig...
pi_83110239
Op zich niet stoomopwekkend, maar toch het vermelden waard: Nune is nogal bezig met wie er een jongetje is en wie een meisje en dús wie er een piemel heeft en wie een miemel (zo noemen we het hier, ja). Meldt ze vanochtend keihard aan de peuterjuf: "OPA HEEFT EEN PIEMEL!"

Nu klopt dat wel, maar het geeft zulke rare bijgedachten.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_83110552
pi_83110633
  maandag 21 juni 2010 @ 19:26:19 #22
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_83111935
lol
pi_83323849
Thuis:
Ik: Aankleden, plassen, tandenpoetsen, eten, schiet op, je moet naar zwemles (300 x)
Grote Mond: Jahaa!
Ik: Ben je al klaar?
Grote Mond: Nee.
Ik: Aankleden, plassen, tandenpoetsen, eten, schiet op, je moet naar zwemles (300 x)
Grote Mond:Jahaaaaaaa.
Ik: Hup, de fiets op. Je tas staat klaar! (300 x)
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik: Hup, de fiets op. Je tas staat klaar! (300 x)
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In het zwembad:
Ik: Waar is je tas?
Grote Mond: Vergeten.
Ik:Wtfbbq? $#$%^@
Grote Mond: Het is jouw schuld!
Ik: Okay wacht hier, ik haal je tas op. Kleed je alvast uit!
Grote Mond: Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Op de fiets:
Ik: *trap trap hijg sjees hijg hijg* (woon gelukkig dichtbij zwembad)

Weer in het zwembad:
Ik: Ok, hier is je...Waarom ben je nog niet uitgekleed???!
Grote Mond: Ik had geen zin.
Ik:Wtfbbq? $#$%^@ *ruk uitkleed mopper aankleed onder de douche zet*

Weer thuis:
Ik: Het is mooi weer, zullen we het zwembadje opzetten?
Grote Mond: Jaaaaaaaa!
Zusje van Grote Mond: Jaaaa!
Ik: Waar is de fietspomp?
Grote Mond: Kwijt.
Ik: Ok, hou jij de rand even op, dan blaas ik mij een longembolie. *puf puf wurg sterretjes ziet*
Grote Mond: Ik word moe! *zwembad loslaat*
Ik: Wtfbbq? $#$%^@ *puf puf wurg sterretjes ziet*
Grote Mond: Mag ik een koekje?
Ik: Nee, je mag de tuinslang gaan zoeken.
Grote Mond: Ik heb geen zin.
Ik: Wtfbbq? $#$%^@ Zoek het maar uit dan!!
Zusje van Grote Mond: Weeeeh!
Ik: Zucht, ok... *met emmers water zeult*
Grote Mond: Ok ik ga bij Pietje spelen, doehoeg!

In het zwembad:
Zusje van Grote Mond: Hahaha! Whiiii! *speel speel*
Grote Mond: Mogen Pietje en ik ook in het zwembad?
Ik: Tuurlijk liefie!

Drie minuten later In het zwembad:
Zusje van Grote Mond: WEEEEH! AU! BOEHOE!
Pietje en Grote Mond: HAHAHA! GIL! KRIJS! LOL!

Zes waarschuwingen later:
Grote Mond zit voor straf Heel Lang op zijn kamer, Pietje hoeft voorlopig even niet meer te komen, zusje zit met een bakje chips voor de tv en ik zit met de gordijnen dicht hoofdpijn te hebben.
pi_83323924
Oi Mwana

Ik was ergens in het zwembad bij 'tas vergeten' al ontploft gok ik
pi_83324213
Staat mij dit allemaal nog te wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')