abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82872939
Amber wil een lange broek en een trui aan al s de mussen dood van het dak vallen en als het vriest dat het kraakt wil ze een korte broek en crocs/slippers..
Ik heb regelmatig ruzie 's ochtends over wat ze aan trekt.

Vanmogen om half 8: Amber, wil je je even aan gaan kleden. Toen om kwart voor 8 Amber, ga je nou aankledn want het is bijna tijd om naar school te gaan. Toen had ze een hemd en een onderbroek aan en d'r broek hing op half 7. Mevrouw kreeg m niet dicht namelijk. Dus ik zei, doe dan eerst je t-shirt aan dan doe ik zo je broek. Nou dat was drama want die broek moest perse eerst..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82872981
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Deepfreeze het volgende:
bla, hopelijk vandaag een gezelligere dag..
Het was dezelfde middag alweer heel veel beter
pi_82873053
Haha

Ik zou de neiging hebben om haar dan maar een keer midden in de winter met korte broek te laten gaan
Heeft mijn moeder een keer bij mij gedaan. Het was warm en ik wilde persé alleen in een korte broek naar school.

Nou, toen heeft mijn moeder me met alleen een korte broek afgezet, zo genant
pi_82873104
vol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')