Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
* goldfinger1963 verstopt snel de zweepjes en het touwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oei, gewaagde uitspraak..
nic is limburgse en ik ook... durf jij straks nog met ons te werken?
ik ga je straffen
Dat wist je toch al?quote:
Ik probeer gewoon abn te praten maar soms wil het gewoon nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn schoonmoeder ook, die lult zelfs nog maastrichts tegen iemand uit Luik ofzo
Ik heb ook nog wel wat liggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 verstopt snel de zweepjes en het touw
vertaling..quote:
weekend?quote:
quote:
Dankje, gelukkig lukte de vertaling mij ook nog netquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertaling..
wacht maar tot je mij een keer echt plat hoort praten
ech wel!quote:
Anders ik wel.quote:
Staan je ramen nog altijd losquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon abn te praten maar soms wil het gewoon niet
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje, gelukkig lukte de vertaling mij ook nog net
quote:
jullie komen vrijdag ook naar hierquote:
Dat zei ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertaling..
wacht maar tot je mij een keer echt plat hoort praten
quote:
bondage fetisch?quote:
Doe mij deze maar.quote:
Gammaquote:
Ik geef het haar wel persoonlijkquote:
Gekke belgquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
jullie komen vrijdag ook naar hier
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:16 schreef Ladylike het volgende:
ik ben geevolueerd, spreek gewoon nederlands als iemand geen limburgs spreekt verstaat
Die was heul niet toepasselijk voor in de TTquote:
je vinger in me mond steken en dan vragen wie er gek isquote:
quote:
opschepperquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké!
* DaMart schudt de spuitbus met slagroom alvast.
quote:
Kan ze meteen een keer echt Limburgs horenquote:
Dat weet je bestquote:
nee dankje, ik ben nogal kieskeurig en steek niet zomaar mijn vinger in iedereens mondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
je vinger in me mond steken en dan vragen wie er gek is
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moet echt minder dubbelzinnig denken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
jullie komen vrijdag ook naar hier
Fetish niet....quote:
lust ze geen gewoon mensenvoedselquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens vogelvoer halen voor schoonma, is die ook weer blij als ze terugkomt vanavond
bdsm avond vrijdagquote:
Vindt ze dat lekker dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga eens vogelvoer halen voor schoonma, is die ook weer blij als ze terugkomt vanavond
whehe zie de edit...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lust ze geen gewoon mensenvoedsel
bondage isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bdsm avond vrijdag
ik wil ook weer gebondeerd worden..
vrijdag is het BDSM avond hierquote:
uhm ik ga zaterdag al naar Sistyriaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bdsm avond vrijdag
ik zal je wel vastbindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bdsm avond vrijdag
Bloeddorstige Dames Straffen Mannen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vrijdag is het BDSM avond hier
GMTAquote:
kicken jaquote:
anders bijt jouw hond onsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:32 schreef Trevland het volgende:
Goh ik laat even de hond uit en jullie racen er ook weer vandoor
Koen, Nighthawk of Zen... verder niemandquote:
nee indd niet maar na werktijd kan welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kicken ja
alleen kan ik me niet laten gaan
bloedgeil worden bij de klanten is niet zo professioneel
Hahaha nee dat is niet echt professioneelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kicken ja
alleen kan ik me niet laten gaan
bloedgeil worden bij de klanten is niet zo professioneel
flauwerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Koen, Nighthawk of Zen... verder niemand
dan zijn de profs al wegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee indd niet maar na werktijd kan wel
dusssss ff die knop omzetten en alleen maar normaal genietenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hahaha nee dat is niet echt professioneel
dat weet jij en je hond maar wij nietquote:
kwestie van vertrouwenquote:
Nu dus welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet jij en je hond maar wij niet
die hebben het ook moeten lerenquote:
oefen maar op nicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben het ook moeten leren
dus ik mag je vastbindenquote:
tot straks LLquote:
die wil nietquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:
Spuit 11 meldt zich weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké!
* DaMart schudt de spuitbus met slagroom alvast.
Ik kreeg niet eens de tijd om ja of nee te zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
Ben je er klaar voor? Dan spuit ik wat slagroom op je buik.
Sorry, ik had te hard geschudquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens de tijd om ja of nee te zeggen
Oh, dan willen er nog wel eens ongelukken gebeuren jaquote:
Wees blij dattie niet ongevraagd je mond vol slagroom spootquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens de tijd om ja of nee te zeggen
Ik vond ze ook een beetje te ver gaan met die bondage jaquote:
Daar hoef ik het tenminste niet weer af te vegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:03 schreef MPG het volgende:
Wees blij dattie niet ongevraagd je mond vol slagroom spoot.
Mja, das dan ook weer zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef ik het tenminste niet weer af te vegen
Tisser?quote:
OMG, het is erfelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Trevland het volgende:
Mijn ouders zijn weer eens lekker duidelijk
Even opnieuw schudden om de druk in de spuitbus weer op te voeren dan maar? P-).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan willen er nog wel eens ongelukken gebeuren ja
Ze heeft toch al slagroom gekregen!quote:
Dan slik je het gewoon doorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar hoef ik het tenminste niet weer af te vegen
Hmmm. Fijn is datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn weer eens lekker duidelijk
*proest*quote:
Doekjuhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
*proest*
* MPG gaat de koffie van het beeldscherm poetsen.
Volgens mij wordt dat drama... ben niet zo goed met knopenquote:
ach zolang er niks zwart word en afsterft is er niks aan de handquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat drama... ben niet zo goed met knopen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
ach zolang er niks zwart word en afsterft is er niks aan de hand
en anders is het toch een gevalletje van pech gehadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik weet wel toen een nicht van mij trouwde dat een paar uit het westen niet meer weten dat het half 11 wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Veel Limburgers hier schijnbaar.
Vertel 's... Als je een feestje hebt (Limburgse trouwt met A'damse Turk, gasten van daar tot hier dus), is het dan normaal dat er vrij continue geroepen word dat mensen uit een andere provincie niet weten hoe ze moeten feesten/zuipen/enz. en bovendien raar praten/doof zijn voor Limburgs?
leuk dingetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
ik ben geslaagd voor mijn laptopje!
het is een samsung N210 geworden: http://tweakers.net/pricewatch/250538/samsung-n210-ja02.html
werk er nu op, en ik moet zeggen: toppie!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
het is een samsung N210 geworden: http://tweakers.net/pricewatch/250538/samsung-n210-ja02.html
Ja, hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Vertel 's... Als je een feestje hebt (Limburgse trouwt met A'damse Turk, gasten van daar tot hier dus), is het dan normaal dat er vrij continue geroepen word dat mensen uit een andere provincie niet weten hoe ze moeten feesten/zuipen/enz. en bovendien raar praten/doof zijn voor Limburgs?
Zozo, das een kleine, fijn dat je wat hebt kunnen vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
heerlijk voor op vakantie en op mijn balkonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, das een kleine, fijn dat je wat hebt kunnen vinden
Ik heb toch liever een 15"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
heerlijk voor op vakantie en op mijn balkon
Ligt eraan wat ik wil doen. Voor een beetje FOK!ken kan ik ook met mijn 4" telefoon uit de voetenquote:
Ik ben benieuwd of ik met de foon die ik besteld heb mee overweg kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik wil doen. Voor een beetje FOK!ken kan ik ook met mijn 4" telefoon uit de voeten.
Mooi dingetje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Wat heb je besteld dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik met de foon die ik besteld heb mee overweg kan
Whoa dude, das de kleine versie van de mijne. Met écht toetsenbordquote:
ik doe wel knopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat drama... ben niet zo goed met knopen
even Apeldoorn bellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders is het toch een gevalletje van pech gehad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik hoef ik niet zo'n grote maar wel eentje met een echt toensenbordje, die zonder toetsenbordje hoef ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whoa dude, das de kleine versie van de mijne. Met écht toetsenbord![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe wel knopen![]()
[..]
even Apeldoorn bellen
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
wtf. hoe verwijder ik in godsnaam mcafee van die minilaptop
als ik schijfopruiming doe, krijg ik niet de tweede tabblad met geinstalleerde programma's.
ik wil mcafee eraf
1 |
misschien staat er in de map van mecofee een uninstallquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
als ik schijfopruiming doe, krijg ik niet de tweede tabblad met geinstalleerde programma's.
ik wil mcafee eraf
Welk besturingssysteem staat er op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
ik wil mcafee eraf
mecofee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien staat er in de map van mecofee een uninstall
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ownee, het is geen Debian-based Linux.
Ehm, heb je geen software-optie in het configuratiescherm? of een uninstaller in het startmenu bij mcafee?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien staat er in de map van mecofee een uninstall
Win7 staat er op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem staat er op?
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Win7 staat er op.
Normaliter doe je via start->programma's->bureau accessoires->systeemwerkset->schijfopruiming
en dan krijg je (na ff wachten) een venstertje met 2 tabbladen, het tweede tabblad daar kan je dan programma's verwijderen enzo
In de mcafee map in progfiles zit geen uninstall
ga ik zo ff doen. alles van mcafee is nu verwijderd (vond een uninstall in map in map in map verstoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)
Ik kreeg Norton bij m'n laptop cadeau...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga ik zo ff doen. alles van mcafee is nu verwijderd (vond een uninstall in map in map in map verstopt) behalve de scanner zelf
Dat is altijd het eerste wat ik doe met een nieuw voorgeïnstalleerd systeemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg Norton bij m'n laptop cadeau...
Meteen verwijderd uiteraard
Al die zogenaamde handige kutprogramma'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met een nieuw voorgeïnstalleerd systeem
Daarom eigen schone installatie FTWquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Al die zogenaamde handige kutprogramma's
Linuxquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom eigen schone installatie FTW
Waar? Neem mij mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bdsm avond vrijdag
wil ook niet lukken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)
Geen idee, heb er geen ervaring meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil ook niet lukken.
Ik heb trouwens win7 starter. Kan het daar mee te maken hebben? Ik kan ook geen achtergrond instellen van mijn bureaublad?
op mn werkquote:
Waar werk je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op mn werk
dan moet je vrijdag om 6 uur in maastricht zijn, dan wil ik je best meenemen
Leuk ding zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Parenclubquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar werk je?
Hoe kom ik dan in Maastricht? Dan meot ik echt om 12 uur weg.
bij mijquote:
en jij bij mijquote:
ik werk nietquote:
Jij valt de klanten lastig?quote:
nee....mij...quote:
nee, dat gebeurt alleen op tokkie feestjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.quote:
ik heb personeel voor het werkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eindelijk bevestiging van wat we al vermoeden
ik zou het niet durvenquote:
sssssssstttttttttttttttttttttttttttquote:
je moet er iets voor over hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.
Met de trein ben ik 5,5 uur onderweg.
werkt Ludwig dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb personeel voor het werk![]()
ik fluisterde tochquote:[..]
ssssssssttttttttttttttttttttttttttt![]()
Dat blijktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb personeel voor het werk![]()
preciesquote:
de kabouterjes doen het toch allemaalquote:[..]
werkt Ludwig dan?
ik ben iig geen personeel
ik kon je anders nog goed horenquote:[..]
ik fluisterde toch
Zodra ik verhuisd ben. Dat scheelt zo;n 3 uur reizen namelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben
[..]
werkt Ludwig dan?
ik ben iig geen personeel
[..]
ik fluisterde toch
dat zijn wel 2 heel verschillende paar schoenenquote:
ik ga ook nog even wat pittenquote:
quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga ook nog even wat pitten![]()
zie je straks LL
laters allemaal
Stierepoepquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi.
En ja, das vrij normaal volgens mij. Westerlingen kunnen niet zuipen
.
Ik had ooit twee collega's, elk afkomstig uit een ander klein dorp, en ze zaten elkaar over en weer uit te maken voor boer.
SEquote:
Was niet echt een tokkiefeestje (papa eigen zaak en min of meer de bruiloft geregeld, denk dat dat de voorwaarde was voor het trouwen na de verschutting dat zijn dochter met een Turk thuiskwamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat gebeurt alleen op tokkie feestjes
overigens is dat in limburg wel meer aan de orde
ik schaam me voor dit feit
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.
Met de trein ben ik 5,5 uur onderweg.
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Stierepoep.
Het mooiste moment van de avond was voor mij dat een stelletje Limbo's dat er van overtuigd was dat ze ontzettend goed konden stijldansen (je zag ze tellen) van de dansvloer geveegd werd door een stel apezatte N-Hollanders (knul kon nauwelijks nog op z'n benen staan, maar stijldansen was geen enkel probleem)
.
Eensch. Vandaar dat ik na 3 jaar k800i voor een xPeria X10i ben gegaanquote:[..]
SE
quote:[..]
Was niet echt een tokkiefeestje (papa eigen zaak en min of meer de bruiloft geregeld, denk dat dat de voorwaarde was voor het trouwen na de verschutting dat zijn dochter met een Turk thuiskwam).
Zou bijna een vergelijking trekken met mijn vorige woonplaats, ook van dat rare 'eigen volk eerst' volk.
Bijna.
Allebei leukquote:
Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat terwijl ik geen fan van sony ben
Ik heb nu nog de W660iquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graag.
[..]
Eensch. Vandaar dat ik na 3 jaar k800i voor een xPeria X10i ben gegaan.
[..]
Welke heb je nu dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Allebei leuk.
[..]
Ik wel, en dat terwijl mijn huidige niet super is (en ik moet er nog een jaar mee
).
Ik ben niet compleet humorloos (ik heb gewoon àndere humorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graag.
Klopt maar ze zijn allebei heel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn wel 2 heel verschillende paar schoenen
Je kan nog wel meer dingen niet met starter... daarom heb ik er een gekocht met home editionquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil ook niet lukken.
Ik heb trouwens win7 starter. Kan het daar mee te maken hebben? Ik kan ook geen achtergrond instellen van mijn bureaublad?
Bijna niks bedoel jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef OA het volgende:
http://www.portablegear.n(...)elt_velen_teleur.htm
Toch denk ik dat 7 wel voldoet voor een netbook als je er niet te veel van eist
Ik probeer het nog tactisch te brengenquote:
Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdieptquote:
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdiept
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze weekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekend
Hehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze week.
Mits netbook versiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe![]()
Moet ik gewoon deze downloaden: Ubuntu 10.04, GNOME desktop
zoals? tot nu toe mis ik niets verder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan nog wel meer dingen niet met starter... daarom heb ik er een gekocht met home edition
Hoi Vencoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
Thee.Altijd lekker om beetje wakker te worden.
Kisten vol!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Venco.
Heb je toevallig nog thee over, of moet ik zelf zetten?
Oe, aardbeientheequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kisten vol!
En dan vooral vruchtenthee zoals kersen, aardbei, meloen.And a whole lot of sugar!
Ben vooral ook gek van kersenthee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, aardbeienthee.
Heb je ook de Turkish Apple al eens geprobeerd? Die is ook lekker.
En suiker in de thee, daar doe ik al anderhalf jaar niet meer aan. Nooit gedacht dat ik het langer dan een dag zou volhouden, maar het went toch.
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vooral ook gek van kersenthee.En sinaasappel.
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ik heb altijd 2 klontjes ofzo, anders vind ik thee echt niet te drinken. Heb het vaker geprobeerd zonder suiker maar vind het dan echt niets. Brrr!
But why?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ja, bij mij zelfs sneller dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).quote:
Ja, ik ken het wel. Heb net ff gegoogled en herkende de verpakking.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnen.
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
quote:
Wat Mart zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
Tja, ik lust geeneens prik dus dan houdt het voor mij al snel op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik drink bijna iedere dag wel minimaal 2 koppen thee, dus dat scheelt al flink. Maar ik drink nog wel wat frisdrank, maar dan af en toe hooguit 1 tot 2 glazen 7Up of Fanta op een dag, in plaats van bijna 1 fles cola per dag.
Ja ik ook... en als test een klontje suiker ein gedaan, om te kijken of het dan echt zo vies wordt... maar niet dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
Toevallig nu ook maar een bakje thee erbij gepakt.
Haha, you fell of the wagon!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ik ook... en als test een klontje suiker ein gedaan, om te kijken of het dan echt zo vies wordt... maar niet dus![]()
.
Koffie ben ik helemaal nooit aan begonnen. Maar moet ik toch eens leren drinken om mijn slaapaanvallen tegen te gaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef OA het volgende:
Ik ga nu koffie inschenken, zonder suiker uiteraard!
Niet doen he.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik niet uitkijk, ga ik straks ook nog een fles cola openmaken.
Hoeveel koffie ik ook drink, ik slaap altijd goed!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koffie ben ik helemaal nooit aan begonnen. Maar moet ik toch eens leren drinken om mijn slaapaanvallen tegen te gaan.
Volgens onderzoek maakt dat niet veel uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Koffie ben ik helemaal nooit aan begonnen. Maar moet ik toch eens leren drinken om mijn slaapaanvallen tegen te gaan.
Mja, maar voor extra energie? Heb bijv. rond 3 uur meestal zo'n last van slaap.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:54 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel koffie ik ook drink, ik slaap altijd goed!
koffie zonder suikerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:52 schreef OA het volgende:
Ik ga nu koffie inschenken, zonder suiker uiteraard!
Lekker man. Net als aalbessen zonder suiker!quote:
turkse thee is heerlijk. lekker zoet. alleen moet je wel goede turkse thee hebben en niet die goedkope namaaktroep dingesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 klontjes ofzo, anders vind ik thee echt niet te drinken. Heb het vaker geprobeerd zonder suiker maar vind het dan echt niets. Brrr!
Honing is natuurlijk ook wel goed voor je keel, als je daar last van hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:01 schreef player2178 het volgende:
[..]
turkse thee is heerlijk. lekker zoet. alleen moet je wel goede turkse thee hebben en niet die goedkope namaaktroep dinges
en honing in je thee is ook best lekker. ik lust geen honing, maar alleen in de thee vind ik t wel lekker
Zoet is goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef OA het volgende:
Echt smerig is Poolse 'thee'.
Ze houden daar van oploskorrels, het liefst zo zoet mogelijk. Als je eraan ruikt, springt het galzuur al van je tanden
dan zijn die krengen mij te zuurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker man. Net als aalbessen zonder suiker!
quote:
Je verhaal?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
* DaMart luistert nu naar Amy MacDonald
Heerlijk als achtergrondmuziek bij het redigeren van mijn verhaal.
Maar koffie met een zoetjequote:
Welke?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:47 schreef DaMart het volgende:
* DaMart luistert nu naar Amy MacDonald
Heerlijk als achtergrondmuziek bij het redigeren van mijn verhaal.
quote:
Ik ben een boek aan het schrijven. Heb versie 1 af, maar ben nu bezig met de handgeschreven aantekeningen erin te verwerken. Nog maar 30 kantjes A4 te gaanquote:
Dat is ambitieus.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het schrijven. Heb versie 1 af, maar ben nu bezig met de handgeschreven aantekeningen erin te verwerken. Nog maar 30 kantjes A4 te gaan.
en een suikertaartje erbijquote:
Er zit van alles in, dus ik vind het moeilijk om aan een genre te hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
Suikertaartje, wat een lief uitje heb je.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zit van alles in, dus ik vind het moeilijk om aan een genre te hangen.
Maar dit is de samenvatting:Het heeft wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het lijkt wel een hoop wat nu al wordt verteld, of ligt dat aan mij?Lang mee bezig geweest trouwens?
Hoe bedoel je? Dit is een samenvatting van een verhaal van meer dan 90.000 woordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het heeft wel wat.
Maar het lijkt wel een hoop wat nu al wordt verteld, of ligt dat aan mij?Lang mee bezig geweest trouwens?
Dat de samenvatting al zoveel lijkt te vertellen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dit is een samenvatting van een verhaal van meer dan 90.000 woorden.
En ik ben een maand of 4 met versie 1 bezig geweest. NU zo'n 2 maanden met herlezen en herschrijven.
Heerlijk, dat de tranen je in de ogen springen zo zuurquote:
Ja, maar er gebeurt ook veel. Er lopen meerdere verhaallijnen rond dezelfde hoofdpersoon, die allemaal samenkomen. En dit was ook de synopsis, dus de verkorte versie van het verhaal die ik in mijn hoofd had tijdens het schrijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de samenvatting al zoveel lijkt te vertellen.
Jaa, op die manier.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar er gebeurt ook veel. Er lopen meerdere verhaallijnen rond dezelfde hoofdpersoon, die allemaal samenkomen. En dit was ook de synopsis, dus de verkorte versie van het verhaal die ik in mijn hoofd had tijdens het schrijven.
Ik vond 'm ook wel heel superliefquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:59 schreef vencodark het volgende:
Het is zo schattig als een mandje vol spelende kittens.
[/quote]quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel heel superlief
Hihi. Daaromquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Daarom
Muck kan ze gewoon in het echt maken![]()
quote:
Kan ze het jou niet leren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ook behoorlijk jaloers dat ze dat kan
Ik ben bang dat ik er het geduld niet voor hebquote:
Klopt. Maar met voetbalquote:
HET KOMT DOOR BART VOOR BART WAS IK NIET ZOquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
HET KOMT DOOR BART VOOR BART WAS IK NIET ZO
Mweh. Ik vind het stiekem wel leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kan je het ook weer afleren
Zoveel doen paddo;s ook niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
Je hoeft helemaal geen paddo's te eten om een wazige trip te krijgen. Kijk de film Tideland
Dan neem je lsd of weet ik veel wat voor ander tripmiddelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 23:07:22 ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan neem je lsd of weet ik veel wat voor ander tripmiddel![]()
Het was maar een voorbeeldLSD ook niet. DMT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Tof aantal, 1234quote:005 (021) 06304 goldfinger1963
010 (008) 04931 Symphonic
014 (039) 04178 Pheno
048 (122) 02142 MPG
067 (172) 01902 BrandX
073 (037) 01857 suikertaartje
110 (127) 01563 Trevland
111 (043) 01553 Dr_Flash
155 (234) 01287 Marijkezwolle
165 (467) 01234 DaMart
166 (024) 01234 DevilsWhore
216 (180) 01071 Giertje
250 (090) 00954 LovelyLady
460 (462) 00590 Bengeltje
467 (409) 00583 OA
De bron voor deze cijfers is: FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4quote:007 (004) 26370 DevilsWhore
009 (018) 24361 goldfinger1963
015 (010) 22812 Trevland
021 (031) 20372 Symphonic
039 (036) 16648 suikertaartje
049 (076) 15423 Pheno
089 (093) 11558 Marijkezwolle
101 (098) 10970 Giertje
133 (138) 09705 Dr_Flash
139 (157) 09512 BrandX
148 (183) 09129 MPG
184 (154) 07939 Ladylike
223 (223) 07016 LovelyLady
302 (281) 05761 TJDoornbos
316 (291) 05592 Klonk
395 (475) 04597 DaMart
428 (408) 04308 marcb1974
435 (413) 04263 Frutsel
442 (434) 04193 Bengeltje
485 (443) 03808 Fha
Ik sta weer eens in een lijstjequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef DaMart het volgende:
Welke KSC'ers hebben in juli het meest op FOK! gepost?
[..]
Tof aantal, 1234.
En wie deden dat dit jaar (t/m juli)?
[..]
De bron voor deze cijfers is: FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 112 Ladylike
02. 085 Trevland
03. 078 goldfinger1963
04. 060 suikertaartje
05. 046 DevilsWhore
06. 043 MPG
07. 033 DaMart
08. 029 Giertje
09. 025 vencodark
10. 022 OA
11. 021 LovelyLady
12. 019 BrandX
13. 013 es70
14. 007 marcb1974
15. 006 Pheno
16. 005 sararaats
17. 005 Tassiepassie
18. 004 Dr_Flash
19. 004 player2178
20. 002 TJDoornbos
quote:Top 100 van zaterdag 31 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
008. 0367 Symphonic
012. 0289 goldfinger1963
022. 0141 Pheno
025. 0139 Ladylike
077. 0063 suikertaartje
100. 0055 DevilsWhore
Vrees je dat, of ben je daar eigenlijk wel blij mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Vaak wel maar zit in iets andere situatie dan jij, vrees ik.
Ik ken jou situatie niet maar toch vrees ik dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrees je dat, of ben je daar eigenlijk wel blij mee?
Eigen huis-man-kind-4 kattenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken jou situatie niet maar toch vrees ik dat.
morguhquote:
Nickquote:
Herstel:quote:
Ixoraquote:
Kittiesquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Herstel:
Eigen huis-man-kind-3 katten.
Qua gezondheid wel ja, alleen elke dag 1 of 2 poep-incidenten (sorry MPGquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar wel normale man en kind ( qua gezondheid e.d.)
Hoe gaat het?quote:
goed hoor en daar?quote:
Hmmm denk dan dat ik liever in jou huishouden werk dan in het onze!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua gezondheid wel ja, alleen elke dag 1 of 2 poep-incidenten (sorry MPG)
M.a.w. vandaag draai ik 4 wasjes
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm denk dan dat ik liever in jou huishouden werk dan in het onze!
zowel mijn pa als ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor![]()
daar is niet iedereen even gezond?![]()
Gelukkig in de 2de lijst aan het zakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef DaMart het volgende:
Welke KSC'ers hebben in juli het meest op FOK! gepost?
[..]
Tof aantal, 1234.
En wie deden dat dit jaar (t/m juli)?
[..]
De bron voor deze cijfers is: FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
Dat ik er nog zoveel gisteren hadquote:
Wel oke. Ik word helemaal schijtziek vn die verdomde hoofdpijn van mequote:
ibu werkt niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel oke. Ik word helemaal schijtziek vn die verdomde hoofdpijn van me
Het komt door stress.quote:
Oh, dat is wel heel heftig danquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
zowel mijn pa als ik nietmaar heb geen tijd om te sippen/ verslappen. Dr moet gewerkt worden en een huishouden gestaakt worden!
Gelukkig heb ik nog een kuuroord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |