Ik weet wel toen een nicht van mij trouwde dat een paar uit het westen niet meer weten dat het half 11 wasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Veel Limburgers hier schijnbaar.
Vertel 's... Als je een feestje hebt (Limburgse trouwt met A'damse Turk, gasten van daar tot hier dus), is het dan normaal dat er vrij continue geroepen word dat mensen uit een andere provincie niet weten hoe ze moeten feesten/zuipen/enz. en bovendien raar praten/doof zijn voor Limburgs?
leuk dingetjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
ik ben geslaagd voor mijn laptopje!
het is een samsung N210 geworden: http://tweakers.net/pricewatch/250538/samsung-n210-ja02.html
werk er nu op, en ik moet zeggen: toppie!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
het is een samsung N210 geworden: http://tweakers.net/pricewatch/250538/samsung-n210-ja02.html
Ja, hoiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Vertel 's... Als je een feestje hebt (Limburgse trouwt met A'damse Turk, gasten van daar tot hier dus), is het dan normaal dat er vrij continue geroepen word dat mensen uit een andere provincie niet weten hoe ze moeten feesten/zuipen/enz. en bovendien raar praten/doof zijn voor Limburgs?
Zozo, das een kleine, fijn dat je wat hebt kunnen vindenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
heerlijk voor op vakantie en op mijn balkonquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, das een kleine, fijn dat je wat hebt kunnen vinden
Ik heb toch liever een 15"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
heerlijk voor op vakantie en op mijn balkon
Ligt eraan wat ik wil doen. Voor een beetje FOK!ken kan ik ook met mijn 4" telefoon uit de voetenquote:
Ik ben benieuwd of ik met de foon die ik besteld heb mee overweg kanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik wil doen. Voor een beetje FOK!ken kan ik ook met mijn 4" telefoon uit de voeten.
Mooi dingetje!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Wat heb je besteld dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik met de foon die ik besteld heb mee overweg kan
Whoa dude, das de kleine versie van de mijne. Met écht toetsenbordquote:
ik doe wel knopenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat drama... ben niet zo goed met knopen
even Apeldoorn bellenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
en anders is het toch een gevalletje van pech gehad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach zolang er niks zwart word en afsterft is er niks aan de hand
Ik hoef ik niet zo'n grote maar wel eentje met een echt toensenbordje, die zonder toetsenbordje hoef ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whoa dude, das de kleine versie van de mijne. Met écht toetsenbord![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik doe wel knopen![]()
[..]
even Apeldoorn bellen
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
wtf. hoe verwijder ik in godsnaam mcafee van die minilaptop
als ik schijfopruiming doe, krijg ik niet de tweede tabblad met geinstalleerde programma's.
ik wil mcafee eraf
1 |
misschien staat er in de map van mecofee een uninstallquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
als ik schijfopruiming doe, krijg ik niet de tweede tabblad met geinstalleerde programma's.
ik wil mcafee eraf
Welk besturingssysteem staat er op?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef BrandX het volgende:
ik wil mcafee eraf
mecofee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien staat er in de map van mecofee een uninstall
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ownee, het is geen Debian-based Linux.
Ehm, heb je geen software-optie in het configuratiescherm? of een uninstaller in het startmenu bij mcafee?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien staat er in de map van mecofee een uninstall
Win7 staat er op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Welk besturingssysteem staat er op?
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Win7 staat er op.
Normaliter doe je via start->programma's->bureau accessoires->systeemwerkset->schijfopruiming
en dan krijg je (na ff wachten) een venstertje met 2 tabbladen, het tweede tabblad daar kan je dan programma's verwijderen enzo
In de mcafee map in progfiles zit geen uninstall
ga ik zo ff doen. alles van mcafee is nu verwijderd (vond een uninstall in map in map in map verstoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)
Ik kreeg Norton bij m'n laptop cadeau...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga ik zo ff doen. alles van mcafee is nu verwijderd (vond een uninstall in map in map in map verstopt) behalve de scanner zelf
Dat is altijd het eerste wat ik doe met een nieuw voorgeïnstalleerd systeemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg Norton bij m'n laptop cadeau...
Meteen verwijderd uiteraard
Al die zogenaamde handige kutprogramma'squote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is altijd het eerste wat ik doe met een nieuw voorgeïnstalleerd systeem
Daarom eigen schone installatie FTWquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Al die zogenaamde handige kutprogramma's
Linuxquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom eigen schone installatie FTW
Waar? Neem mij mee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bdsm avond vrijdag
ik wil ook weer gebondeerd worden..
wil ook niet lukken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer het anders eens: start -> configuratiescherm -> een programma verwijderen(staat die daar tussen)
Geen idee, heb er geen ervaring meequote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil ook niet lukken.
Ik heb trouwens win7 starter. Kan het daar mee te maken hebben? Ik kan ook geen achtergrond instellen van mijn bureaublad?
op mn werkquote:
Waar werk je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
op mn werk
dan moet je vrijdag om 6 uur in maastricht zijn, dan wil ik je best meenemen
Leuk ding zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
Parenclubquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar werk je?
Hoe kom ik dan in Maastricht? Dan meot ik echt om 12 uur weg.
bij mijquote:
en jij bij mijquote:
ik werk nietquote:
Jij valt de klanten lastig?quote:
nee....mij...quote:
nee, dat gebeurt alleen op tokkie feestjesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:55 schreef es70 het volgende:
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.quote:
ik heb personeel voor het werkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eindelijk bevestiging van wat we al vermoeden
ik zou het niet durvenquote:
sssssssstttttttttttttttttttttttttttquote:
je moet er iets voor over hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.
Met de trein ben ik 5,5 uur onderweg.
werkt Ludwig dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb personeel voor het werk![]()
ik fluisterde tochquote:[..]
ssssssssttttttttttttttttttttttttttt![]()
Dat blijktquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb personeel voor het werk![]()
preciesquote:
de kabouterjes doen het toch allemaalquote:[..]
werkt Ludwig dan?
ik ben iig geen personeel
ik kon je anders nog goed horenquote:[..]
ik fluisterde toch
Zodra ik verhuisd ben. Dat scheelt zo;n 3 uur reizen namelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je moet er iets voor over hebben
[..]
werkt Ludwig dan?
ik ben iig geen personeel
[..]
ik fluisterde toch
dat zijn wel 2 heel verschillende paar schoenenquote:
ik ga ook nog even wat pittenquote:
quote:
Tot laterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga ook nog even wat pitten![]()
zie je straks LL
laters allemaal
Stierepoepquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hoi.
En ja, das vrij normaal volgens mij. Westerlingen kunnen niet zuipen
.
Ik had ooit twee collega's, elk afkomstig uit een ander klein dorp, en ze zaten elkaar over en weer uit te maken voor boer.
SEquote:
Was niet echt een tokkiefeestje (papa eigen zaak en min of meer de bruiloft geregeld, denk dat dat de voorwaarde was voor het trouwen na de verschutting dat zijn dochter met een Turk thuiskwamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat gebeurt alleen op tokkie feestjes
overigens is dat in limburg wel meer aan de orde
ik schaam me voor dit feit
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, die van GF. Ik moest nog een x komen.
Met de trein ben ik 5,5 uur onderweg.
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Stierepoep.
Het mooiste moment van de avond was voor mij dat een stelletje Limbo's dat er van overtuigd was dat ze ontzettend goed konden stijldansen (je zag ze tellen) van de dansvloer geveegd werd door een stel apezatte N-Hollanders (knul kon nauwelijks nog op z'n benen staan, maar stijldansen was geen enkel probleem)
.
Eensch. Vandaar dat ik na 3 jaar k800i voor een xPeria X10i ben gegaanquote:[..]
SE
quote:[..]
Was niet echt een tokkiefeestje (papa eigen zaak en min of meer de bruiloft geregeld, denk dat dat de voorwaarde was voor het trouwen na de verschutting dat zijn dochter met een Turk thuiskwam).
Zou bijna een vergelijking trekken met mijn vorige woonplaats, ook van dat rare 'eigen volk eerst' volk.
Bijna.
Allebei leukquote:
Ik welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat terwijl ik geen fan van sony ben
Ik heb nu nog de W660iquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graag.
[..]
Eensch. Vandaar dat ik na 3 jaar k800i voor een xPeria X10i ben gegaan.
[..]
Welke heb je nu dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Allebei leuk.
[..]
Ik wel, en dat terwijl mijn huidige niet super is (en ik moet er nog een jaar mee
).
Ik ben niet compleet humorloos (ik heb gewoon àndere humorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Duh. Maar das wel het cliché dat men graag roept. En ja, ik stang zelf ook af en toe graag.
Klopt maar ze zijn allebei heel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zijn wel 2 heel verschillende paar schoenen
Je kan nog wel meer dingen niet met starter... daarom heb ik er een gekocht met home editionquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
wil ook niet lukken.
Ik heb trouwens win7 starter. Kan het daar mee te maken hebben? Ik kan ook geen achtergrond instellen van mijn bureaublad?
Bijna niks bedoel jequote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef OA het volgende:
http://www.portablegear.n(...)elt_velen_teleur.htm
Toch denk ik dat 7 wel voldoet voor een netbook als je er niet te veel van eist
Ik probeer het nog tactisch te brengenquote:
Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdieptquote:
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdiept
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze weekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekend
Hehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze week.
Mits netbook versiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe![]()
Moet ik gewoon deze downloaden: Ubuntu 10.04, GNOME desktop
zoals? tot nu toe mis ik niets verder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan nog wel meer dingen niet met starter... daarom heb ik er een gekocht met home edition
Hoi Vencoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
Thee.Altijd lekker om beetje wakker te worden.
Kisten vol!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Venco.
Heb je toevallig nog thee over, of moet ik zelf zetten?
Oe, aardbeientheequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kisten vol!
En dan vooral vruchtenthee zoals kersen, aardbei, meloen.And a whole lot of sugar!
Ben vooral ook gek van kersenthee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, aardbeienthee.
Heb je ook de Turkish Apple al eens geprobeerd? Die is ook lekker.
En suiker in de thee, daar doe ik al anderhalf jaar niet meer aan. Nooit gedacht dat ik het langer dan een dag zou volhouden, maar het went toch.
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vooral ook gek van kersenthee.En sinaasappel.
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ik heb altijd 2 klontjes ofzo, anders vind ik thee echt niet te drinken. Heb het vaker geprobeerd zonder suiker maar vind het dan echt niets. Brrr!
But why?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vooral ook gek van kersenthee.En sinaasappel.
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ja, bij mij zelfs sneller dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).quote:
Ja, ik ken het wel. Heb net ff gegoogled en herkende de verpakking.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnen.
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
quote:
Wat Mart zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
Tja, ik lust geeneens prik dus dan houdt het voor mij al snel op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik drink bijna iedere dag wel minimaal 2 koppen thee, dus dat scheelt al flink. Maar ik drink nog wel wat frisdrank, maar dan af en toe hooguit 1 tot 2 glazen 7Up of Fanta op een dag, in plaats van bijna 1 fles cola per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |