Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdieptquote:
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je met toch eens uitleggen hoe dat werkt, want ik heb me er nooit in verdiept
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
[..]
image downloaden, op USB zetten, USB in netbook prikken, opstarten vanaf USB, op install klikken, koffie drinken, koffie drinken, klaar.
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze weekquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga eens wat prutsen... tot volgend weekend
Hehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Eh eh eh... ho effe! Je hebt gewoon dienst deze week.
Mits netbook versiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:05 schreef OA het volgende:
[..]
Hehe![]()
Moet ik gewoon deze downloaden: Ubuntu 10.04, GNOME desktop
zoals? tot nu toe mis ik niets verder?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:41 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan nog wel meer dingen niet met starter... daarom heb ik er een gekocht met home edition
Hoi Vencoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
Thee.Altijd lekker om beetje wakker te worden.
Kisten vol!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Venco.
Heb je toevallig nog thee over, of moet ik zelf zetten?
Oe, aardbeientheequote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kisten vol!
En dan vooral vruchtenthee zoals kersen, aardbei, meloen.And a whole lot of sugar!
Ben vooral ook gek van kersenthee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe, aardbeienthee.
Heb je ook de Turkish Apple al eens geprobeerd? Die is ook lekker.
En suiker in de thee, daar doe ik al anderhalf jaar niet meer aan. Nooit gedacht dat ik het langer dan een dag zou volhouden, maar het went toch.
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vooral ook gek van kersenthee.En sinaasappel.
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ik heb altijd 2 klontjes ofzo, anders vind ik thee echt niet te drinken. Heb het vaker geprobeerd zonder suiker maar vind het dan echt niets. Brrr!
But why?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben vooral ook gek van kersenthee.En sinaasappel.
Ja Turks heb ik ook weleens geprobeerd maar weet niet meer hoe ik dat vond eigenlijk.
Ja, bij mij zelfs sneller dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:29 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, ga je het vanzelf lekker vinden!
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).quote:
Ja, ik ken het wel. Heb net ff gegoogled en herkende de verpakking.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het ruikt een beetje naar appeltaart, maar smaakt naar appel en rozijnen.
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
quote:
Wat Mart zegt eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stopte omdat ik sowieso minder suiker naar binnen wilde krijgen. In die tijd dronk ik ook heel veel frisdrank (wat ik ook een stuk minder drink tegenwoordig).
Tja, ik lust geeneens prik dus dan houdt het voor mij al snel op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik drink bijna iedere dag wel minimaal 2 koppen thee, dus dat scheelt al flink. Maar ik drink nog wel wat frisdrank, maar dan af en toe hooguit 1 tot 2 glazen 7Up of Fanta op een dag, in plaats van bijna 1 fles cola per dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |