Vrees je dat, of ben je daar eigenlijk wel blij mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Vaak wel maar zit in iets andere situatie dan jij, vrees ik.
Ik ken jou situatie niet maar toch vrees ik dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrees je dat, of ben je daar eigenlijk wel blij mee?
Eigen huis-man-kind-4 kattenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ken jou situatie niet maar toch vrees ik dat.
morguhquote:
Nickquote:
Herstel:quote:
Ixoraquote:
Kittiesquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Herstel:
Eigen huis-man-kind-3 katten.
Qua gezondheid wel ja, alleen elke dag 1 of 2 poep-incidenten (sorry MPGquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar wel normale man en kind ( qua gezondheid e.d.)
Hoe gaat het?quote:
goed hoor en daar?quote:
Hmmm denk dan dat ik liever in jou huishouden werk dan in het onze!quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Qua gezondheid wel ja, alleen elke dag 1 of 2 poep-incidenten (sorry MPG)
M.a.w. vandaag draai ik 4 wasjes
Ik hou je niet tegen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Hmmm denk dan dat ik liever in jou huishouden werk dan in het onze!
zowel mijn pa als ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen hoor![]()
daar is niet iedereen even gezond?![]()
Gelukkig in de 2de lijst aan het zakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef DaMart het volgende:
Welke KSC'ers hebben in juli het meest op FOK! gepost?
[..]
Tof aantal, 1234.
En wie deden dat dit jaar (t/m juli)?
[..]
De bron voor deze cijfers is: FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
Dat ik er nog zoveel gisteren hadquote:
Wel oke. Ik word helemaal schijtziek vn die verdomde hoofdpijn van mequote:
ibu werkt niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel oke. Ik word helemaal schijtziek vn die verdomde hoofdpijn van me
Het komt door stress.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |