quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Myraela het volgende:
"Ik hoop dat die lul kijk vanavond" JA ECHT WEL!
Zeurpietjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Zokunen het volgende:
En nu nog ff wachten op rtl gemist, dan met proper geluid
Sorry, maar m'n TV zit niet op een stereo aangesloten, en zodoende matig geluid, m'n PC is ook niet super, maar VEEL beter. En ja, ik vind geluid bij dit soort dingen toch heel belangrijk.quote:
happerdehapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Sorry, maar m'n TV zit niet op een stereo aangesloten, en zodoende matig geluid, m'n PC is ook niet super, maar VEEL beter. En ja, ik vind geluid bij dit soort dingen toch heel belangrijk.
A/S/L?quote:
damn, dat operameisje is echt goed, ze moet alleen nog even durven om er volume in te gooien. Dat 13 jarige meisje zat ik er heel erg naast qua leeftijd. omdat ze 13 is mag ze wel door, anders vond ik het niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef UltraR het volgende:
Ik vond de jonge Michael Jackson en dat allerlaatste operameisje enorm goed!
pfffffffffff zo laatquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:22 schreef Zokunen het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/9705766/Holland%27s_Got_Talent/
23.00 dus
Rauzer deed het ook al eerderquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
oh shit, ik at in het verkeerde topic, in mijn eentje![]()
benny wees me er heel subtiel op
Ik had je er ook al op gewezenquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
oh shit, ik at in het verkeerde topic, in mijn eentje![]()
benny wees me er heel subtiel op
ja, volgens tv gids tot 0.20quote:
10 tochquote:
Nee, hij zei 12 kinderen en dus met z'n 14'enquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
10 toch? Ze waren met z'n twaalven dacht ik dat ie zei. Blijft veel natuurlijk
Pfffffquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, hij zei 12 kinderen en dus met z'n 14'en
Zeker als ze zelf het podium opgaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:27 schreef -Miauw- het volgende:
ik heb een hekel aan die kids die meedoen![]()
Niet aan de kids zelf maar die ouders en het gezeik
Ja echt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeker als ze zelf het podium opgaan
"Je hebt zelf geen talentquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt!
"neeeee, neem me deze droom niet nóg een keer af"![]()
Zoiets
Hij was bangquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef Rauzer het volgende:
Steeds met dat pistool op Robert gericht!
Keken we dit niet tijdens de reclame van POP?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij was bang![]()
Oh die maskerchicks weer
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Keken we dit niet tijdens de reclame van POP?
Heb het een beetje gehad met de dansgroepenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind ze best ok trouwens maar die maskers
Ik vind dat altijd wel leuk maar ik kijk dan ook America's Best Dance Crew, op MTVquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb het een beetje gehad met de dansgroepen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:04 schreef Silenus het volgende:
Ja, ik weet hoe dat gaat. Mensen met een relatie zingen nooit.
Arm kindquote:Op maandag 2 augustus 2010 01:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wel sneu dat de rappers volgende week niet op komen dagen.
waar is die terug te zien ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
'Je bakt er niks van' was nog grappiger dan die act
http://www.rtl.nl/compone(...)vr_jan.avi_plain.xmlquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waar is die terug te zien ?
Moest zo ongelovelijk lachen om die moppen dat daar dan weer niemand om moest lachen....maar kan het nergens terug zien (heb geen zin om de hele uitzending terug te kijken !)
topquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)vr_jan.avi_plain.xml
Ja de bakker en het meisje in de rolstoel en de operette mammaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ze niet allemaal gezien dus ik vond het wel even leuk
Vanaf ).30 komen ze het podium op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
dat meisje in de rolstoel heb ik nu nog niet gezien
stom...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Ja het zijn herhalingen van alle hoogte en dieptepunten.
ja stom, ik dacht dat er nog iemand in een rolstoel was dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vanaf ).30 komen ze het podium op.
echt heeeel aandoenlijk en oprecht leuk om te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:37 schreef StarGazer het volgende:
Dat meisje (Leanne ofzo?) met haar moeder, echt te schattig.
Absoluutquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt heeeel aandoenlijk en oprecht leuk om te zien.
Terecht door
die zijn wel door hoor inside informationquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Zijn Bas en harald niet door??????????
Onterecht, dat meisje met die hoepels was veel leuker om te zien.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt heeeel aandoenlijk en oprecht leuk om te zien.
Terecht door
En dat operazangeresje die bedrogen was door haar vriend waar iedereen zo mega-enthousiast over was is niet doorquote:
Woah. Kippevel.quote:
Het duurde wel wat langer dan drie uur voordat ze wat te horen kregen...meer een uur of 5, 6 wachten die dag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
Verder vond ik het een baggeraflevering, waarom lieten ze niet gewoon alle 64 acts nog een keer optreden en daarna pas kiezen. Nu laat je 32 acts helemaal naar dat theater komen, vervolgens laat je ze drie uur wachten, om ze daarna weer naar huis te sturen.
Ik vond de aflevering idd ook 3x niks. Vond het nogal SBS6 aandoen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
Verder vond ik het een baggeraflevering, waarom lieten ze niet gewoon alle 64 acts nog een keer optreden en daarna pas kiezen. Nu laat je 32 acts helemaal naar dat theater komen, vervolgens laat je ze drie uur wachten, om ze daarna weer naar huis te sturen.
Het wordt eigenlijk elk land behalve Nederlandquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:20 schreef Symphonic het volgende:
Het wordt toch Denemarken
Teeeeeeerrrrrrrrriiiiiiinnnnnnngggggggg 8 - 9 en 10 jaar oud
Cesar Zuiderwijk go home
dat klonk zeker nergens naar, maar die andere violiste bakte er ook niets vanquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap niet waarom die viool-negerin door is, dat klonk echt nergens naar!
En de Mario Brothers zijn weg.
Ja, daar zat ik gisteravond ookal over na te denkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:20 schreef Rauzer het volgende:
Waar moeten ze die van kennen dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:22 schreef Cee het volgende:
Of, ze konden gewoon even kijken of Martin de operabakker in hun midden was want dat was het Teken dat je in de goede groep zat.
quote:
Soms was het inderdaad een beetje rauw als hij uithaalde, maar verder klopte het wel allemaal, met de muziek, uitstraling etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind het zingen niet zuiver...ik snap het gewoon niet wat hier zo bijzonder aan is. behgalve dat hij 9 is.
Niets. Maar ik vind dit leuker dan dat zingende jongetjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
geen idee wat je moet met zo'n act commercieel gesproken...maar het is schattig die twee.
Ja zonde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Heeft de moeder niet het rokje aan van de dochter en andersom?
het was weergaloos goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat meisje is zo voorruit gegaan, die heeft getrained als een beest. Enorme sprong vooruit.
tenenkrommendquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef Injetta het volgende:
Dat meisje met die viool vond ik echt vreselijk....![]()
Oh, doen ze dat tijdens het neuken? Ik zou ze niet doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tenenkrommend
En dat fucking geblèr van T&Y
Ja, ik herken hem, hij heeft zijn haar strakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
Doet jacob hier aan mee? Die deed ook mee aan SYTYCD?
spraytanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind "r eigenlijk wel mooi zingen. Ze is alleen wel in een pot zelfbruiner gevallen.
ik dacht: ik help evenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kwam niet op het woord![]()
Maar lelijk blijft het
nee, bij twee ervan ben je strafbaar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
WTF...dit is niet serieus te nemen!
Strak planquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Goed idee! Gewoon allebei níet door.
Jammer dat je je zin niet afmaaktequote:
En dit bewijst dat maar weer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:30 schreef Tinkepink het volgende:
En ik vind dat kinderen niet in zo"n programma horen.
Mijn vrouw wilde dit kijken omdat het leuker/gevarieerder was. Maar ze zegt nu ook al dat ze dit niet meer hoeft te zien.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef ChungLingSoo het volgende:
... dan kijk ik nooit meer mee met die muts/vriendin.
Wat een farce.
Hoi muts/vriendin/doekje !!! We kijken dit NOOIT MEER!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Altijd weer genante televisie, die sympathy votes. godsamme, zelfs de Mini Playback Show van vroeger was gewoon hard, doch eerlijk.
Tof plan, ik ga RTL even mailen met het idee om van half 8 tot half 9 een kinderversie te doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ze hadden alle kinderen in 1 show moeten gooien. Nu gaan vvanaf nu of alle kinderen door, of geen 1 meer.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:45 schreef UltraR het volgende:
Ik vind Kim hartstikke goed. Nieuwe Michael Jackson.
En die moeder en dochter zetten ook gewoon een -hele- goede riverdance act neer. Niet mijn ding, maar goed was. Volledig gelijk in het ritme ook.
De operazangeres vond ik opeens heel aardig zingen en een veel vriendelijkere uistraling hebben, itt bij de auditie.
Wat een blamage van RTL trouwens zeg. Die kinderen zijn voor het leven getekend.![]()
Volgende week de buikspreker!
Ja, de show heeft nu al alle kijkers en geloofwaardigheid verloren, dan kun je verder met alles wegkomen.quote:
Poeh,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Bij wie wat waar welke uitzending?
Ja, het was zekers tofquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
Apart opnemen van het boegeroepWel tof dat je erbij was
!
Als dit is wat er gebeurd is (heb de aflevering nog niet gezien), dan heeft Gordon de enige juiste beslissing gemaakt. Dan maar allebei in de finale. Robert ten Brink is echt zo'n quizmaster van de oude stempel voor wie het tv-gebeuren en de flitsende shows van nu allemaal te snel gaatquote:
Ze hebben zeker niet genoeg sms'ers en bellers gehad gisteren, en nu moeten ze het maar op deze manier terug proberen te verdienen..quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:25 schreef rickyszz het volgende:
WTF! moet je er nu ineens ervoor gaan betalen om terug gaan bekijken?![]()
![]()
Was er al bang voor maarja dan maar ff een NZBtje pakken
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:30 schreef Yachiru het volgende:
Ill Skill Squad had imo door moeten gaan! Al was het alleen maar omdat ze uit mijn woonplaats komen!Nee, dat is natuurlijk onzin, maar ze waren gewoon heel erg goed!
Die operazangeres vond ik echt helemaal niks. Ik heb niks tegen opera, en ze deed het ook heus wel goed hoor.. maar ik vind haarzelf gewoon niks.. Zo vies nepbruin, volgens mij ook nepblond.. wie weet wat er nog meer nep aan is!
Echt jammer hoe het aan het einde ging.. Ben het ook eens met degene die zei dat kinderen oneerlijke competitie zijn, zeker als de jury zich dan zo gaat gedragen! Ik bedoel, ze doen immers zelf mee! Dan moeten ze ook wel tegen een nee kunnen. Ergens denk ik dat van tevoren al beslist was dat beiden door zouden gaan, en dat dit alleen maar show was.
En ja, inderdaad, er had een ouder bij Kim moeten staan. Zo'n jochie daar in z'n eentje..
Je kan wel de optredens en uitslag los bekijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:25 schreef rickyszz het volgende:
WTF! moet je er nu ineens ervoor gaan betalen om terug gaan bekijken?![]()
![]()
Was er al bang voor maarja dan maar ff een NZBtje pakken
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
helemaal mee eens.
ik had verwacht dat Ill Skill & Kim door zouden gaan.
Er zat zeker een ouder bij Kim moeten staan, vond het echt zielig.
Misschien komt er nog een wildcard voor Ill Skill..![]()
edit: Volgens mij is dat die operazangers door is, een PR stunt voor de cd van Gordon.
aangezien ze mee mag zingen op die cd![]()
Iddquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:28 schreef Biancavia het volgende:
Belachelijk dat die Ill Skill groep niet door is.
Dat, iedere keer wat nieuws bedenken voor geldquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:32 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ze hebben zeker niet genoeg sms'ers en bellers gehad gisteren, en nu moeten ze het maar op deze manier terug proberen te verdienen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |