FOK!forum / General Chat / Bewuste misleiding heet dat..
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:15
Ik heb net een opwaardeerbon gekocht van KPN. Omdat mijn vroegere Telfort-netwerk automatisch is overgegaan naar het KPN-netwerk heb ik vanochtend een KPN-opwaardeerbon gekocht. Dat is vrijwel net zo logisch als 1+1=2.
Blijkt dit niet te kunnen, en had ik gewoon nog een Telfort-opwaardeerbon moeten kopen.... Mijn KPN-bon blijkt nu waardeloos.....!!!!

KPN, een miljoenenbedrijf. Hoe er winst gemaakt moet worden begrijpen ze heel goed. Maar zij snappen zeker héééééél toevallig niet dat een weldenkend mens een KPN-opwaardeerbon koopt als er "KPN netwerk" op zijn telefoon staat......

Zij noemen dat mischien een misverstand. Ik noem het voorbedachte misleiding. Schande !!!!!!!!
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:16
Dit lijkt me iets dat zo opgelost kan worden door even met ze te bellen/mailen.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 22:16
Wacht even. Je hebt een Telfort-abonnement, maar koopt een KPN-opwaardeerbon omdat er "KPN" op het scherm van je telefoon staat?
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:17
Ken je niet iemand die wél wat aan die KPN bon van je heeft? Doe je die er een plezier mee ^O^
bularaxvrijdag 30 juli 2010 @ 22:18
Of zet 'm in V&A
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 22:19
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ken je niet iemand die wél wat aan die KPN bon van je heeft? Doe je die er een plezier mee ^O^
Hij kan het verkopen in V&A.

Trouwens:
quote:
Op een belkaart/opwaardeerbon staat altijd de naam van de telecomaanbieder waarvoor het beltegoed bedoeld is. U kunt alléén met Telfort beltegoed opwaarderen.
Bron: Telfort.nl.
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:20
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:


Hij kan het verkopen in V&A.

Ik probeerde een beetje onderlinge vriendelijkheid te introduceren in het privéleven van de TS, zG }:|
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:20
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit lijkt me iets dat zo opgelost kan worden door even met ze te bellen/mailen.
Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:20
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.
Of weggeven! *O* *O* *O*
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:21
Hoe duur zijn die bonnen trouwens? :')
Biogardevrijdag 30 juli 2010 @ 22:21
Heeft helemaal niets met misleiding te maken, maar meer met pure domheid.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:22
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef zarGon het volgende:
Wacht even. Je hebt een Telfort-abonnement, maar koopt een KPN-opwaardeerbon omdat er "KPN" op het scherm van je telefoon staat?
Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:24
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Of weggeven! *O* *O* *O*
Ja... aan jou zeker...
Joosterdvrijdag 30 juli 2010 @ 22:24
Gewoon via het internet opwaarderen *O*
Hoef je het huis ook niet uit. :D
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:25
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.
Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.

www.telfort.nl
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:27
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon via het internet opwaarderen *O*
Hoef je het huis ook niet uit. :D
Via internet kon even niet. Vandaar een opwaardeerbon.
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:28
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja... aan jou zeker...
Euh, nee? Wat moet ik er nou mee? :{
Zuur menneke, ik bedoelde dat je misschien iets vriendelijks kan doen :{w
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:30
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.

www.telfort.nl
Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:31
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:32
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Euh, nee? Wat moet ik er nou mee? :{
Zuur menneke, ik bedoelde dat je misschien iets vriendelijks kan doen :{w
Daar heb ik zelf nu toch niets aan? Bovendien ken ik niemand met een KPN provider...
Ian_Nickvrijdag 30 juli 2010 @ 22:33
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Daar heb ik zelf nu toch niets aan?
Aan die bon toch ook niet? Koop gewoon een nieuwe voor jezelf :(
Starman89vrijdag 30 juli 2010 @ 22:34
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Omdat er KPN in het scherm stond van TS (alleen oude gsm's geven KPN weer in het scherm, tegenwoordig staat er Telfort - KPN in het scherm)
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:35
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:36
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.
Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:41
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?
Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...
Er staat KPN op mijn scherm, dus koop ik een kaart van KPN en niet van Telfort.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:46
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...
Goed punt.
quote:
Er staat KPN op mijn scherm, dus koop ik een kaart van KPN en niet van Telfort.
En tja, ik snap je verwarring, maar het enige wat telfort doet is het netwerk van KPN gebruiken. Zoals eerder al aanwees bestaat telfort nog steeds en zijn ze alleen een dochter van KPN.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 22:47
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...
Er staat KPN op mijn scherm, dus koop ik een kaart van KPN en niet van Telfort.
Maar je weet dat je een Telfort-abonnement hebt? En dat wist je ook op het moment dat je de opwaardeerbon kocht, ja?
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:50
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:46 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Goed punt.
[..]

En tja, ik snap je verwarring, maar het enige wat telfort doet is het netwerk van KPN gebruiken. Zoals eerder al aanwees bestaat telfort nog steeds en zijn ze alleen een dochter van KPN.
Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...
Bewuste misleiding dus.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:53
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar je weet dat je een Telfort-abonnement hebt? En dat wist je ook op het moment dat je de opwaardeerbon kocht, ja?
Naar mijn weten is Telfort overgegaan in KPN. Dat was mijn stelling toen ik de kaart kocht.
Bovendien duidelijk versterkt door de naam KPN in mijn scherm.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:53
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...
Bewuste misleiding dus.
Ik heb werkelijk nog nooit van iemand gehoord dat ze een KPN kaart hebben gekocht terwijl ze bij Telfort zitten. Sterker nog, ik werk in een winkel waar we dingen veel verkopen.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 22:53
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...
Bewuste misleiding dus.
Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt. Hier heeft KPN helemaal niets mee te maken, het is een probleem dat Telfort creëert.
MisterJ.Lovrijdag 30 juli 2010 @ 22:54
Geen misleiding gewoon je eigen fout. Dat Telfort gebruikt maakt van het KPN netwerk wilt nog niet zeggen dat daarbij de dienstverlening van Telfort ermee opgehouden is met de fusie.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:54
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Naar mijn weten is Telfort overgegaan in KPN. Dat was mijn stelling toen ik de kaart kocht.
Bovendien duidelijk versterkt door de naam KPN in mijn scherm.
Maar waarom heb je dat niet gecheckt dan? Waarom zou er anders nog een telfort site zijn, en waarom zouden ze anders nog telfort kaarten verkopen?
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 22:55
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Naar mijn weten is
Als jouw weten verkeerd is, wie zit er dan verkeerd?
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:57
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt.
Dat heb ik net gedaan.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 22:58
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als jouw weten verkeerd is, wie zit er dan verkeerd?
KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 22:59
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.
Ik durf te wedden dat ze dat niet denken.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:00
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Maar waarom heb je dat niet gecheckt dan? Waarom zou er anders nog een telfort site zijn, en waarom zouden ze anders nog telfort kaarten verkopen?
Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:01
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat ze dat niet denken.
Durf te denken van wel.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:02
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.
Stel voor aan KPN dat ze op die opwaardeerbonnen de volgende tekst moeten plaatsen: "DEZE OPWAARDEERBON WERKT ALLEEN IN COMBINATIE MET EEN KPN-ABONNEMENT".
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:05
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:06
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt. Hier heeft KPN helemaal niets mee te maken, het is een probleem dat Telfort creëert.
KPN weet hiervan. En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:07
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet hiervan. En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.
Als dat echt zo is, dan worden ze overspoeld met klachten. En dan zijn er genoeg mensen die vooraan staan om bij kassa/radar in de uitzending te komen. Blijkbaar valt het dus allemaal wel mee.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:08
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.
Stond toevallig even bij de Hema. Even snel kaartje kopen... KPN natuurlijk... Staat groot in m'n schermpje...
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:10
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Als dat echt zo is, dan worden ze overspoeld met klachten. En dan zijn er genoeg mensen die vooraan staan om bij kassa/radar in de uitzending te komen. Blijkbaar valt het dus allemaal wel mee.
Nog niet genoeg mensen hebben de verwarring gemaakt denk ik. Maar iedere verwarring is er één teveel. Toch?
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:12
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Stel voor aan KPN dat ze op die opwaardeerbonnen de volgende tekst moeten plaatsen: "DEZE OPWAARDEERBON WERKT ALLEEN IN COMBINATIE MET EEN KPN-ABONNEMENT".
Zinloos. Dan heb je de bon al gekocht toch?
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:14
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet hiervan.
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.

quote:
En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Straks wel het antwoord van Telfort posten, m'kay?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:14:33 ]
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:15
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen misleiding gewoon je eigen fout. Dat Telfort gebruikt maakt van het KPN netwerk wilt nog niet zeggen dat daarbij de dienstverlening van Telfort ermee opgehouden is met de fusie.
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:18
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
Nee, telfort dan... Al ben ik het dus niet met je eens en vind ik het nog steeds je eigen fout dat je niet eens kan onthouden dat je bij telfort zit.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:18
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Zinloos. Dan heb je de bon al gekocht toch?
Zucht. :'). Okay, voor jou in hapklare brokken.

Ze moeten die tekst wat ik net heb gepost zo plaatsen dat het te lezen is voordat men de KPN-opwaardeerbon koopt. Dan is het niet zinloos, want dan kun je het lezen vóórdat je de bon koopt. Voor mensen zoals jij. O+.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:19
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:19
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:20
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:20
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:22
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:23
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:25
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:26
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:28
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:28
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:29
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:30
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van?
Telfort weet er toch van!

quote:
Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:30
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:32
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:36:28 ]
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:35
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:37
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:37
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:38
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:39
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
En dat.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:40
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
De verwarring is té logisch.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:40
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Sorry? Telfort die KPN gebruikt? Voor het netwerk ja, vandaar dat ze ook een KPN dochter zijn.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:41
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

De verwarring is té logisch.
Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:42
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
Beter het verband zien denk ik.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:42
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken wel op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?

Telfort weet dat klanten "KPN" op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:43:48 ]
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:43
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?

Telfort weet dat klanten KPN op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.
En dus ga je klagen bij Telfort

Om maar even het verhaal compleet te maken
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:44
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:44
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Nee, het probleem in dit verhaal ben jij.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:45
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:46:03 ]
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:45
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En dus ga je klagen bij Telfort

Om maar even het verhaal compleet te maken
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:47
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:47
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:48
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?

Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:48:40 ]
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:48
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Dat je het hebt uitgelegd maakt het nog niet logisch voor de rest van ons. Wij hebben namelijk ook al meerdere keren uit moeten leggen dat je bij Telfort moet zijn.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:49
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Leg het maar nog een keertje uit.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:49
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:50
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:52
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?

Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?
Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:53
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
_O- Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:55
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:56
Ik heb even bij Telfort geklaagd! Ik vind dat niet kan!

Dennis101vrijdag 30 juli 2010 @ 23:56
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
marijn2fokvrijdag 30 juli 2010 @ 23:57
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

_O- Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
#ANONIEMvrijdag 30 juli 2010 @ 23:59
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
En je denkt dat Telfort zich plotseling niet meer aan de gemaakte afspraken houdt?

TROUWENS, WAAROM KLAAG JE NOU OVER KPN?!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 00:00:29 ]
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:00
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:01
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:02
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.
Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.

Misschien moet je toch eens serieus gaan nadenken dat het misschien wel een klein beetje aan jezelf ligt.
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:02
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.
Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:03
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.

Misschien moet je toch eens serieus gaan nadenken dat het misschien wel een klein beetje aan jezelf ligt.
Nee okee. Dat kan zijn. Bij mij heb je dus de primeur.
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:03
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.
Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:05
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?
Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:07
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.
Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:11
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
Je wil heel erg graag je gelijk hebben. Dat is het echte probleem denk ik.
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:12
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
Je wil heel erg graag je gelijk hebben. Dat is het echte probleem denk ik.
Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.
#ANONIEMzaterdag 31 juli 2010 @ 00:13
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.
Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2010 00:14:15 ]
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:22
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:13 schreef zarGon het volgende:

[..]


[..]


[..]

Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".
Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.
#ANONIEMzaterdag 31 juli 2010 @ 00:23
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.
EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN. :D. :D. :D. :D. :D.

_O-!
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:24
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.
Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.
wikwakka2zaterdag 31 juli 2010 @ 00:25
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef zarGon het volgende:
Ik heb even bij Telfort geklaagd! Ik vind dat niet kan!

[ afbeelding ]
:')
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:26
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.
Toen ging er geen lampje branden bij je dat je misschien even naar een andere zoek moest wandelen om een Telfort kaart te halen? Je weet wel, die provider waar je je simkaart van is.
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:26
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN. :D. :D. :D. :D. :D.

_O-!
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 00:28
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 00:30
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.
Zoek even het woord misleiding op. En dat je denkt dat het omgezet is, is leuk voor jou, maar natuurlijk onzin. Heb je daar bericht van gehad dan? bestaat telfort niet meer ofzo?
#ANONIEMzaterdag 31 juli 2010 @ 00:30
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.
Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?
slashdotter3zaterdag 31 juli 2010 @ 02:16
Dat dit kan in Nederland!
Miracle_Drugzaterdag 31 juli 2010 @ 08:06
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?
Die bon doet het niet, dat is natuurlijk de schuld van KPN :')
Brawlerzaterdag 31 juli 2010 @ 08:21
Wat een briljant topic! _O-

Serieus, wat een enorm bord heb je voor je kop als je een KPN-bon gaat kopen terwijl je bij Telfort zit.
En in tegenstelling tot wat TS eerder beweert, staat er zowel KPN als Telfort op het schermpje van zijn mobiel, dan gaat er toch wel een belletje rinkelen? 8)7

En TS, even serieus; Omdat ze bij de HEMA geen Telfort-bonnen verkopen, koop je maar een KPN-bon en neem je voor het gemak aan dat die ook wel werkt? Het zou niet eens in me opkomen :?
kikoooooozaterdag 31 juli 2010 @ 09:29
Mensen die in 2010 nog met prepaid bellen :')
Multivitaminezaterdag 31 juli 2010 @ 09:45
TS, geloof je nou echt dat je zelf niet fout zit? Wat ben ik blij dat ik niet zulke mensen als jij ken :')

Feit blijft wel dat je je geld zelf verspild hebt en ik hoop van harte dat je een kaart van minimaal twintig euro heb gekocht. Sukkel.
PatriQue89zaterdag 31 juli 2010 @ 14:49
TS is huilie

Opgelost, slotje ^O^
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 15:26
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
marijn2fokzaterdag 31 juli 2010 @ 15:28
Graag slotje !
kikoooooozaterdag 31 juli 2010 @ 16:30
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
Deze? R-r-r-raar?
Dennis101zaterdag 31 juli 2010 @ 17:22
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
Ah dus we zijn het niet met je eens dus ga je maar ergens anders mensen die het wel met je eens zijn...
Yozzzzaterdag 31 juli 2010 @ 18:09
Ik ga toch ook niet bij KLM inchecken met een instapkaart van Transavia? :')
Multivitaminezaterdag 31 juli 2010 @ 18:14
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
je faalt.
Sanderzaterdag 31 juli 2010 @ 18:19
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch? :')
Brawlerzaterdag 31 juli 2010 @ 19:19
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch? :')
:D _O-_____!
MWPzaterdag 31 juli 2010 @ 19:59
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
Als je in Frankrijk op vakantie bent staat er "F SFR" in je scherm. Dan loop je toch ook niet de plaatselijke intermarché binnen om een opwaardeerkaart van FSR te kopen?

Jij ging er vanuit dat als KPN een bedrijf overneemt, alle bedrijfsonderdelen meteen gemigreerd zijn en volgens het model KPN werken. Niet alleen is dat een rare gedachtengang, hij is ook nog eens duidelijk onjuist, zelfs in jouw voorbeeld met "orange en t-mobile":

- Klanten van Orange hebben ruim van de voren SMS'jes, E-mails en brieven gekregen om aan te kondigen dat er voor hun wat gaat veranderen en wat er gaat veranderen. Die brieven heb jij niet gehad van Telfort omdat er nog niets ging veranderen;
- Klanten van Fortis hebben nog maandenlang bij hun eigen bank moeten bankieren en worden nu (na ±6 maanden) langszaam overgezet naar de systemen van ABN AMRO. Zelfs in de kantoren van ABN hebben klanten van Fortis voorlopig nog een eigen balie. Ook hier telt weer: iedereen is van te voren per brief uitgebreid geinformeerd;
- Klanten van Het Net hebben bij de overgang naar KPN ruim van tevoren e-mails, brieven en herinneringen gehad dat Het Net KPN werd en wat er voor hun ging veranderen.

Jij bent zo slim om te denken "KPN koop telfort, dus er gaat iets veranderen", maar niet zo slim om even te kijken op de website of bij de post om te zien of ook alles gemigreerd wordt. Pas bij dat laatste - en daar krijg je ALTIJD bericht van - worden systemen samengevoegd en is het een logische gedachte.

Jouw gedachte is net zo logisch als klagen Dove shampoo bij Axe deodorant omdat ze toevallig beide van Unilever zijn.
deepartzaterdag 31 juli 2010 @ 20:00
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch? :')
:') :')
heiden6zaterdag 31 juli 2010 @ 20:25
Heeft niets met misleiding te maken, maar gewoon met domheid van TS.