Hij kan het verkopen in V&A.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ken je niet iemand die wél wat aan die KPN bon van je heeft? Doe je die er een plezier mee
quote:Op een belkaart/opwaardeerbon staat altijd de naam van de telecomaanbieder waarvoor het beltegoed bedoeld is. U kunt alléén met Telfort beltegoed opwaarderen.
Bron: Telfort.nl.
Ik probeerde een beetje onderlinge vriendelijkheid te introduceren in het privéleven van de TS, zGquote:
Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit lijkt me iets dat zo opgelost kan worden door even met ze te bellen/mailen.
Of weggeven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.
Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef zarGon het volgende:
Wacht even. Je hebt een Telfort-abonnement, maar koopt een KPN-opwaardeerbon omdat er "KPN" op het scherm van je telefoon staat?
Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.
Via internet kon even niet. Vandaar een opwaardeerbon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon via het internet opwaarderen![]()
Hoef je het huis ook niet uit.
Euh, nee? Wat moet ik er nou mee?quote:
Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.
www.telfort.nl
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?
Daar heb ik zelf nu toch niets aan? Bovendien ken ik niemand met een KPN provider...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee? Wat moet ik er nou mee?
Zuur menneke, ik bedoelde dat je misschien iets vriendelijks kan doen
Aan die bon toch ook niet? Koop gewoon een nieuwe voor jezelfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf nu toch niets aan?
Omdat er KPN in het scherm stond van TS (alleen oude gsm's geven KPN weer in het scherm, tegenwoordig staat er Telfort - KPN in het scherm)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.
Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |