Hij kan het verkopen in V&A.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ken je niet iemand die wél wat aan die KPN bon van je heeft? Doe je die er een plezier mee
quote:Op een belkaart/opwaardeerbon staat altijd de naam van de telecomaanbieder waarvoor het beltegoed bedoeld is. U kunt alléén met Telfort beltegoed opwaarderen.
Bron: Telfort.nl.
Ik probeerde een beetje onderlinge vriendelijkheid te introduceren in het privéleven van de TS, zGquote:
Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit lijkt me iets dat zo opgelost kan worden door even met ze te bellen/mailen.
Of weggeven!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee. Zij kunnen er niets meer mee. Ze adviseren de kaart te verkopen aan iemand.
Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:16 schreef zarGon het volgende:
Wacht even. Je hebt een Telfort-abonnement, maar koopt een KPN-opwaardeerbon omdat er "KPN" op het scherm van je telefoon staat?
Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja. Telfort is geruime tijd geleden overgegaan in KPN.
Via internet kon even niet. Vandaar een opwaardeerbon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:24 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon via het internet opwaarderen![]()
Hoef je het huis ook niet uit.
Euh, nee? Wat moet ik er nou mee?quote:
Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, niet overgegaan, KPN heeft ze opgekocht. Maar ze opereren natuurlijk nog gewoon onder hun eigen naam.
www.telfort.nl
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:30 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Waarom is dat natuurlijk? Als je het koopt zet je er toch gelijk je eigen naam onder?
Daar heb ik zelf nu toch niets aan? Bovendien ken ik niemand met een KPN provider...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh, nee? Wat moet ik er nou mee?
Zuur menneke, ik bedoelde dat je misschien iets vriendelijks kan doen
Aan die bon toch ook niet? Koop gewoon een nieuwe voor jezelfquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf nu toch niets aan?
Omdat er KPN in het scherm stond van TS (alleen oude gsm's geven KPN weer in het scherm, tegenwoordig staat er Telfort - KPN in het scherm)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee. Telfort is gewoon een merknaam die opereert onder de KPN vlag. Gewoon een prijsvechter van KPN. Ik snap echt werkelijk niet hoe je er bij kwam dat je een KPN kaart nodig zou moeten hebben.
Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Het Telfort logo op mijn schermpje is bijna vervangen door de naam KPN. Logisch dat je dan een KPN-bon gaat kopen. Dat snappen ze daar bij KPN heus wel.
Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet logisch. Ik heb zelf gewoon een abonnement, maar ik snap zo ook nog wel dat je voor telfort een telfort kaart moet halen en niet 1 van KPN. Je rekening krijg je toch ook van telfort?
Goed punt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...
En tja, ik snap je verwarring, maar het enige wat telfort doet is het netwerk van KPN gebruiken. Zoals eerder al aanwees bestaat telfort nog steeds en zijn ze alleen een dochter van KPN.quote:Er staat KPN op mijn scherm, dus koop ik een kaart van KPN en niet van Telfort.
Maar je weet dat je een Telfort-abonnement hebt? En dat wist je ook op het moment dat je de opwaardeerbon kocht, ja?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik heb prepaid dus rekeningen krijg ik natuurlijk niet...
Er staat KPN op mijn scherm, dus koop ik een kaart van KPN en niet van Telfort.
Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
En tja, ik snap je verwarring, maar het enige wat telfort doet is het netwerk van KPN gebruiken. Zoals eerder al aanwees bestaat telfort nog steeds en zijn ze alleen een dochter van KPN.
Naar mijn weten is Telfort overgegaan in KPN. Dat was mijn stelling toen ik de kaart kocht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar je weet dat je een Telfort-abonnement hebt? En dat wist je ook op het moment dat je de opwaardeerbon kocht, ja?
Ik heb werkelijk nog nooit van iemand gehoord dat ze een KPN kaart hebben gekocht terwijl ze bij Telfort zitten. Sterker nog, ik werk in een winkel waar we dingen veel verkopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...
Bewuste misleiding dus.
Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt. Hier heeft KPN helemaal niets mee te maken, het is een probleem dat Telfort creëert.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tja, dat kan zo zijn. maar denk je niet dat de directie van KPN hééél handig gebruik maakt van deze "verwarring"? Er zullen vast wel meer mensen dezelde fout maken als ik. En dat is voor hen kassa...
Bewuste misleiding dus.
Maar waarom heb je dat niet gecheckt dan? Waarom zou er anders nog een telfort site zijn, en waarom zouden ze anders nog telfort kaarten verkopen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Telfort overgegaan in KPN. Dat was mijn stelling toen ik de kaart kocht.
Bovendien duidelijk versterkt door de naam KPN in mijn scherm.
Dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt.
KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jouw weten verkeerd is, wie zit er dan verkeerd?
Ik durf te wedden dat ze dat niet denken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.
Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dat niet gecheckt dan? Waarom zou er anders nog een telfort site zijn, en waarom zouden ze anders nog telfort kaarten verkopen?
Durf te denken van wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze dat niet denken.
Stel voor aan KPN dat ze op die opwaardeerbonnen de volgende tekst moeten plaatsen: "DEZE OPWAARDEERBON WERKT ALLEEN IN COMBINATIE MET EEN KPN-ABONNEMENT".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN, omdat zij heel goed beseffen dat ik dat dan ga denken.
In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
KPN weet hiervan. En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga klagen bij Telfort dat er "KPN" op je scherm verschijnt, terwijl jij een Telfort-abonnement hebt. Hier heeft KPN helemaal niets mee te maken, het is een probleem dat Telfort creëert.
Als dat echt zo is, dan worden ze overspoeld met klachten. En dan zijn er genoeg mensen die vooraan staan om bij kassa/radar in de uitzending te komen. Blijkbaar valt het dus allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:06 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet hiervan. En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.
Stond toevallig even bij de Hema. Even snel kaartje kopen... KPN natuurlijk... Staat groot in m'n schermpje...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.
Nog niet genoeg mensen hebben de verwarring gemaakt denk ik. Maar iedere verwarring is er één teveel. Toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan worden ze overspoeld met klachten. En dan zijn er genoeg mensen die vooraan staan om bij kassa/radar in de uitzending te komen. Blijkbaar valt het dus allemaal wel mee.
Zinloos. Dan heb je de bon al gekocht toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stel voor aan KPN dat ze op die opwaardeerbonnen de volgende tekst moeten plaatsen: "DEZE OPWAARDEERBON WERKT ALLEEN IN COMBINATIE MET EEN KPN-ABONNEMENT".
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.quote:
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.quote:En ze weten dat veel mensen de verwarring zullen maken. Daar profiteerd KPN van omdat er dan veel KPN-kaarten gekocht zullen worden.
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geen misleiding gewoon je eigen fout. Dat Telfort gebruikt maakt van het KPN netwerk wilt nog niet zeggen dat daarbij de dienstverlening van Telfort ermee opgehouden is met de fusie.
Nee, telfort dan... Al ben ik het dus niet met je eens en vind ik het nog steeds je eigen fout dat je niet eens kan onthouden dat je bij telfort zit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
Zucht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:12 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Zinloos. Dan heb je de bon al gekocht toch?
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.quote:
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?quote:
Telfort weet er toch van!quote:
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
En dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
De verwarring is té logisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
Sorry? Telfort die KPN gebruikt? Voor het netwerk ja, vandaar dat ze ook een KPN dochter zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.quote:
Beter het verband zien denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken wel op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
En dus ga je klagen bij Telfortquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?
Telfort weet dat klanten KPN op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
Nee, het probleem in dit verhaal ben jij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dus ga je klagen bij Telfort
Om maar even het verhaal compleet te maken
Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?
Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
Dat je het hebt uitgelegd maakt het nog niet logisch voor de rest van ons. Wij hebben namelijk ook al meerdere keren uit moeten leggen dat je bij Telfort moet zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Leg het maar nog een keertje uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?
Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
En je denkt dat Telfort zich plotseling niet meer aan de gemaakte afspraken houdt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.
Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.
Nee okee. Dat kan zijn. Bij mij heb je dus de primeur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.
Misschien moet je toch eens serieus gaan nadenken dat het misschien wel een klein beetje aan jezelf ligt.
Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.
Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?
Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...
Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
Je wil heel erg graag je gelijk hebben. Dat is het echte probleem denk ik.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.
Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".
EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.
Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef zarGon het volgende:
Ik heb even bij Telfort geklaagd! Ik vind dat niet kan!
[ afbeelding ]
Toen ging er geen lampje branden bij je dat je misschien even naar een andere zoek moest wandelen om een Telfort kaart te halen? Je weet wel, die provider waar je je simkaart van is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN..
.
.
.
.
!
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
Zoek even het woord misleiding op. En dat je denkt dat het omgezet is, is leuk voor jou, maar natuurlijk onzin. Heb je daar bericht van gehad dan? bestaat telfort niet meer ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.
Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.
Die bon doet het niet, dat is natuurlijk de schuld van KPNquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?
Deze? R-r-r-raar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
Ah dus we zijn het niet met je eens dus ga je maar ergens anders mensen die het wel met je eens zijn...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
je faalt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch?
Als je in Frankrijk op vakantie bent staat er "F SFR" in je scherm. Dan loop je toch ook niet de plaatselijke intermarché binnen om een opwaardeerkaart van FSR te kopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |