abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84703847
Graag slotje !
pi_84705832
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !
Deze? R-r-r-raar?
pi_84707718
quote:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
Ah dus we zijn het niet met je eens dus ga je maar ergens anders mensen die het wel met je eens zijn...
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:09:22 #129
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_84709236
Ik ga toch ook niet bij KLM inchecken met een instapkaart van Transavia? :')
pi_84709400
quote:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.
je faalt.
De klaagbaak is een machine.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:19:09 #131
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84709551
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch? :')
pi_84711491
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch? :')
:D _O-_____!
pi_84712978
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.
Als je in Frankrijk op vakantie bent staat er "F SFR" in je scherm. Dan loop je toch ook niet de plaatselijke intermarché binnen om een opwaardeerkaart van FSR te kopen?

Jij ging er vanuit dat als KPN een bedrijf overneemt, alle bedrijfsonderdelen meteen gemigreerd zijn en volgens het model KPN werken. Niet alleen is dat een rare gedachtengang, hij is ook nog eens duidelijk onjuist, zelfs in jouw voorbeeld met "orange en t-mobile":

- Klanten van Orange hebben ruim van de voren SMS'jes, E-mails en brieven gekregen om aan te kondigen dat er voor hun wat gaat veranderen en wat er gaat veranderen. Die brieven heb jij niet gehad van Telfort omdat er nog niets ging veranderen;
- Klanten van Fortis hebben nog maandenlang bij hun eigen bank moeten bankieren en worden nu (na ±6 maanden) langszaam overgezet naar de systemen van ABN AMRO. Zelfs in de kantoren van ABN hebben klanten van Fortis voorlopig nog een eigen balie. Ook hier telt weer: iedereen is van te voren per brief uitgebreid geinformeerd;
- Klanten van Het Net hebben bij de overgang naar KPN ruim van tevoren e-mails, brieven en herinneringen gehad dat Het Net KPN werd en wat er voor hun ging veranderen.

Jij bent zo slim om te denken "KPN koop telfort, dus er gaat iets veranderen", maar niet zo slim om even te kijken op de website of bij de post om te zien of ook alles gemigreerd wordt. Pas bij dat laatste - en daar krijg je ALTIJD bericht van - worden systemen samengevoegd en is het een logische gedachte.

Jouw gedachte is net zo logisch als klagen Dove shampoo bij Axe deodorant omdat ze toevallig beide van Unilever zijn.
pi_84713003
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
:') :')
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_84713940
Heeft niets met misleiding te maken, maar gewoon met domheid van TS.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')