Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:01 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.

Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.

Nee okee. Dat kan zijn. Bij mij heb je dus de primeur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb nog nooit iemand daar over gehoord. Zelfs bij ons in de winkel nog nooit een klacht over gehad voor zover ik weet.
Misschien moet je toch eens serieus gaan nadenken dat het misschien wel een klein beetje aan jezelf ligt.

Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:02 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Precies, en dat wekt dus de verwarring met de belkaarten, en dat weet KPN heel goed.

Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat er nou KPN of Telfort-KPN of iets in die trant?

Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:05 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Allebei. KPN en Telfort. Maar bij de Hema verkopen ze al lang geen Telfort-kaarten meer. Wél van KPN.

Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:07 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sorry, nu heb je werkelijk al je geloofwaardigheid verspilt. Er staat natobene Telfort in je scherm en nog koop een KPN kaart...

Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
Je wil heel erg graag je gelijk hebben. Dat is het echte probleem denk ik.

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, want zoals ik al vele malen heb gezegd: Telfortkaarten verkopen ze niet meer.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer.
Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In elke fatsoenlijk telecomwinkel te koop hoor.

Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je zegt notabene zelf: "Telfortkaarten verkopen ze nauwelijks meer".

EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Klopt! nauwelijks meer. Bij de Hema helemaal niet meer. Daarom kocht ik een kaart van KPN.

Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat Hema die niet verkoopt wil niet zeggen dat ze niet meer te koop zijn.

quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef zarGon het volgende:
Ik heb even bij Telfort geklaagd! Ik vind dat niet kan!
[ afbeelding ]

Toen ging er geen lampje branden bij je dat je misschien even naar een andere zoek moest wandelen om een Telfort kaart te halen? Je weet wel, die provider waar je je simkaart van is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee maar ik stond toevallig bij de Hema, en daar verkochten ze wél KPN-kaarten. Vandaar.

Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
EN JE DACHT DAT HET GEWOON ZOU WERKEN..
.
.
.
.
!

En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.

Zoek even het woord misleiding op. En dat je denkt dat het omgezet is, is leuk voor jou, maar natuurlijk onzin. Heb je daar bericht van gehad dan? bestaat telfort niet meer ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.

Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
En het feit dat er dus KPN in mijn schermpje staat noem ik dus de misleiding.

Die bon doet het niet, dat is natuurlijk de schuld van KPNquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je wordt misleid door Telfort. Vertel nog eens waarom je klaagt over KPN?

Deze? R-r-r-raar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Wil je weten op welk topic? Zoek het maar !

Ah dus we zijn het niet met je eens dus ga je maar ergens anders mensen die het wel met je eens zijn...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.

je faalt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:26 schreef marijn2fok het volgende:
Nee hoor. Deze discussie heb ik gewoon voortgezet op een ander topic. Gaat goed.
Het is mij duidelijk dat hier alleen maar figuren zitten die gewoon graag andere mensen afzeiken als ze hier met een probleem komen. Dit heb ik op het andere topic ook aangekaart.

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch?

Als je in Frankrijk op vakantie bent staat er "F SFR" in je scherm. Dan loop je toch ook niet de plaatselijke intermarché binnen om een opwaardeerkaart van FSR te kopen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er staat toch KPN in m 'n schermpje. Bovendien dacht ik dat Telfort was overgezet naar KPN zoals ik al eerder zei.

quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:19 schreef Sander het volgende:
Heb je weleens iemand gezien die met een iTunes giftcard een iPhone probeerde op te waarderen? Ook niet toch?

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |