KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
			
			
			
			Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
			
			
			
			quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]
Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]
Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
			
			
			
			Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
			
			
			
			Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
			
			
			
			En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
			
			
			
			Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
			
			
			
			Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.quote:
			
			
			
			KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
			
			
			
			Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?quote:
			
			
			
			Telfort weet er toch van!quote:
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.quote:Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
			
			
			
			Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
			
			
			
			Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
			
			
			
			Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
			
			
			
			Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
			
			
			
			Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
			
			
			
			Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
			
			
			
			Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
			
			
			
			Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
			
			
			
			Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
			
			
			
			Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
			
			
			
			KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
			
			
			
			En dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
			
			
			
			De verwarring is té logisch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
			
			
			
			Sorry? Telfort die KPN gebruikt? Voor het netwerk ja, vandaar dat ze ook een KPN dochter zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
			
			
			
			Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.quote:
			
			
			
			Beter het verband zien denk ik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
			
			
			
			Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken wel op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:38 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
			
			
			
			En dus ga je klagen bij Telfortquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even. Omdat Telfort zijn zaken niet op orde heeft, moet KPN (die wel zijn zaken op orde heeft) ervoor zorgen dat jij als Telfort-gebruiker niet verward wordt tijdens het kopen van een opwaardeerbon?
Telfort weet dat klanten KPN op hun scherm zien. Telfort weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden.
			
			
			
			Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Logischer is om even te checken wat voor opwaardeerkaart je nodig hebt, maar dat gaat er blijkbaar niet in bij je.
			
			
			
			Nee, het probleem in dit verhaal ben jij.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
			
			
			
			Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:44 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Vogens mij wil jij hééél graag gelijk hebben... Dat is het probleem denk ik....
			
			
			
			Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dus ga je klagen bij Telfort
Om maar even het verhaal compleet te maken
			
			
			
			Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
			
			
			
			Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg een uit hoe KPN jou kan misleiden als Telfort de schuldige is? En leg eens uit waarom je klaagt over KPN, terwijl jij een Telfort-gebruiker bent?
			
			
			
			Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, maar ook bij KPN want die profiteert namelijk van deze situatie.
			
			
			
			Dat je het hebt uitgelegd maakt het nog niet logisch voor de rest van ons. Wij hebben namelijk ook al meerdere keren uit moeten leggen dat je bij Telfort moet zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
			
			
			
			Leg het maar nog een keertje uit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al vaak genoeg uitgelegd. Dat lijkt me nu wel duidelijk.
			
			
			
			Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want Telfort is verantwoordelijk wat er bij hun gebeurd, niet KPN. Ga jij ook bij BMW klagen als je Mini niet goed stuurt? Om maar een voorbeeld er tegenaan te gooien.
			
			
			
			Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:49 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Telfort kan niet zomaar onafgesproken gebruik maken van het KPN-netwerk. Daarvoor is een handtekening van KPN nodig. KPN weet dus wat gevolgen zijn van zijn handelen.
			
			
			
			Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen bij KPN als zij helemaal niets te maken hebben met een fout bij Telfort?
Wat wil je tegen KPN zeggen dan? Ja, jullie als KPN moeten ervoor zorgen dat Telfort ervoor zorgt dat er geen "KPN" meer op mijn scherm verschijnt, zodat er geen verwarring ontstaat?
			
			
			
			quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:52 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Nee, de belkaarten van KPN ook voor Telfort geldig maken.
			
			
			
			Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is gevolg is dat Telfort op hun netwerk zit. En daarmee is het klaar. Voor klachten over Telfort (want dat heb je namelijk) ga je dus naar Telfort.
			
			
			
			Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:55 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, een klacht bij Telfort heb ik al ingediend. Maar ik vind dat KPN heus wel weet wat de samenwerking met Telfort oplevert. Dat bedoel ik gewoon.
			
			
			
			Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, waar gaat Telfort dan hun inkomsten vandaan halen denk jij? Dat wordt leuk, telfort verkoopt een prepaid kaart en die ga je vervolgens met KPN opwaarderen....
			
			
			
			En je denkt dat Telfort zich plotseling niet meer aan de gemaakte afspraken houdt?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
			
			
			
			Die afspraken hebben ze gemaakt. Telfort mag op hun netwerk, daardoor komt er KPN in beeld te staan (staat er trouwens geen telfort-kpn?) en kunnen klanten goedkoop bellen via het KPN netwerk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:57 schreef marijn2fok het volgende:
[..]
Ja, gewoon een kwestie van goede afspraken maken.
			
			
			
			KPN weet heus dat Telfort "KPN"in de schermpjes zal doen laten verschijnen. En dat daarmee dus verwarring zal ontstaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat weten ze heel goed, ze hadden alleen vast niet verwacht dat mensen ineens prepaid kaarten van KPN gingen kopen voor een Telfort simkaart.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |