abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84686878
[quote]Op vrijdag 30 juli 2010 23:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
pi_84686898
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:15 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Maar het is wel verwarrend... En daar maakt KPN dus heel handig gebruik van...
KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
pi_84686920
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat KPN er vanaf weet, maar dat Telfort zijn zaken op orde moet krijgen (volgens jou). Telfort moet er maar voor gaan zorgen dat TELFORT (in plaats van KPN) op jouw telefoonscherm verschijnt en dat er op genoeg plekken opwaardeerbonnen verkocht moeten worden.
[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.

Ik heb geen abonnement. Ik heb prepaid. Orange bestaat bijvoorbeeld ook niet meer. Die kaarten liggen ook niet meer in de winkel.
En anderen kunnen makkelijk óók die fout gaan maken. En dat weet -naar mijn inziens- KPN heus wel.
Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
pi_84686928
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

[..]

Profiteert. Dat jij zo'n fout maakt, betekent niet dat er anderen zijn die dezelfde fout maken. Ik begrijp je wel hoor, daar niet van. Het is gewoon dom (mijns inziens) om een opwaardeerbon van KPN te halen als je een abonnement bij Telfort hebt lopen.[quote]

pi_84687049
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

KPN verkoopt KPN-waardebonnen. Wat is daar verwarrend aan?
Dat bij Telfort, KPN in het schermpje verschijnt. Dat is het verwarrende eraan.
pi_84687071
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Dus ga je klagen bij telfort en niet bij KPN...
pi_84687147
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
pi_84687211
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ehh telfort bestaat nog gewoon in tegenstelling tot Orange.
Ehh, ja bijvoorbeeld zeg ik ook.
pi_84687281
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
pi_84687285
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

En wat heeft KPN te maken met wat er allemaal bij Telfort gebeurt? Dan is Telfort verwarrend bezig, niet KPN.
KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
pi_84687308
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:26 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ja, en? Je voorbeeld slaat nergens op. Waarom geef je dat als voorbeeld als je zelf al weet dat je niets bereikt met dat voorbeeld?
pi_84687348
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van?
Telfort weet er toch van!

quote:
Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Telfort zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
pi_84687358
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

KPN weet er toch van? Die zal heus beseffen dat die verwarring gemaakt gaat worden. Of gemaakt zou kunnen gaan worden.
Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
pi_84687438
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:28 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is een slecht voorbeeld omdat het totaal niet vergelijkbaar is met de situatie KPN/Telfort. Telfort bestaat nog gewoon en heeft dus zijn eigen kaarten terwijl Orange al tijden niet meer bestaat en het dus logisch is dat je er geen kaarten meer van kan kopen.
Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
pi_84687490
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Door dat voorval met Orange/T-mobile zou ik heel goed kunnen gaan denken dat dat bij KPN/Telfort ook zo is gegaan. Vandaar de logische verwarring.
Nee, gewoon echt niet. Je bent wel bekend met Orange/T-mobile, maar te dom (sorry, ik heb er echt geen ander woord voor) om even op de site van telfort te kijken of ze nog wel bestaan.
pi_84687498
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:32 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Welk voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:36:28 ]
pi_84687500
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Gast, je hebt een probleem met Telfort en gaat vervolgens klagen over/bij KPN... Denk nou eens even logisch na voor de verandering.
Gast, ik denk dat jij het niet begrijpt.
pi_84687580
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Niet? Ik begrijp tenminste wel dat je een opwaardeerkaart van Telfort nodig hebt voor een Telfort sim kaart.
pi_84687593
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
pi_84687594
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Welke voorval (heb jij gehad met Orange en T-Mobile)?
Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Maar dat blijkt niet zo. En dat is dus de verwarring.
pi_84687664
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Orange is overgegaan in T-mobile. Zo zou het met Telfort/KPN ook gegaan kunnen zijn.
Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
pi_84687670
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef marijn2fok het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
pi_84687739
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel een waarom jij zeikt over KPN als je inziet dat KPN hier helemaal niets mee te maken heeft en dat Telfort alles zelf in handen heeft?
KPN weet dat Telfort hen gebruikt. KPN weet dus dat de verwarring gemaakt zou kunnen gaan worden, en daar profiteert KPN dan van. KPN heeft er dus wel degelijk mee te maken.
pi_84687776
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik zie totaal geen verband tussen deze 2 zaken.
En dat.
pi_84687794
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je gaat er dus even vanuit dat het zo zal gegaan zijn en dan geef je de schuld aan de bedrijven wanneer het niet zo is gegaan als jij dacht?
De verwarring is té logisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')