abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:24:12 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84681448


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 20 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- slechte zelfbedachte grappen, deel 19


HET MOTTO VAN DEZE REEKS IS: BETER SLECHT BEDACHT DAN GOED GEJAT.


DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_


HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier


HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van Gijs-H
Komt een man bij een kaasboer voor een rondleiding. De rondleiding had de man al lang van te voren gepland en gereserveerd. De kaasboer staat rustig met een sigaar op de man voor de stal te wachten. Een kwartier te laat komt de man aanrennen met gescheurde kleding, overal bloed, plukken haar die er uitgetrokken zijn, 1 schoen aan, snijwonden en een kogelwond. De boer zegt: "Wat heb jij nou weer gedaan?". Zegt de man: "Sorry dat ik te laat ben, de brug stond open".


Van Jandirk
Loopt een Arabier over straat met zijn vrouw 10 meter voor hem.
Op een gegeven moment komt er een imam langs en vraagt
Imam: '' weet jij wel wat er in de koran staat, je vrouw hoort 10 meter achter je te lopen''
Man: '' Beste imam je hebt gelijk, maar toen de koran geschreven werd bestonden er nog geen bermbommen''.


Van Jovatov
Jan is scheidsrechter, hij fluit elke zaterdag in de vierde klasse zaterdagamateurs.
Op een dag valt zijn verjaardag samen met een wedstrijd.
Om die reden besluit hij om in plaats van gele en rode kaarten, gele en rode taarten uit te delen.
Dus in de twintigste minuut wordt er een overtreding gemaakt en jawel, Jan pakt een gele taart en geeft hem aan de speler die de overtreding gemaakt heeft.


Van Klipnap
Een multimiljonair is in een gulle bui en besluit een miljoen euro weg te geven aan de eerste mens die hij ziet.
Hij gaat naar het dorp en ziet daar een meisje met haar moeder. Hij zag het meisje echter het eerst, dus moest hij aan haar het geld geven. Hij haalt het stapeltje briefjes uit zijn jaszak en zegt tegen het meisje: ''Hier heb je een miljoen euro''
Het meisje kijkt hem boos aan en zegt: ''Ik mag van mama niets aannemen van vreemden!''
Moeder: ''Oh, geef maar hier meneer.''
Zegt haar dochter: ''Waarom mag jij het wel aannemen? :(''


Van LangeJan
De familie Gaai zat lekker te geniet in hun bungalow in Centerparcs. Na een uurtje of wat getafeld te hebben, krijgt de vader van de familie Gaai het ineens op zijn heupen en begint iedereen na te praten! Tot vervelens aan toe. Op een gegeven moment zegt de moeder. GOFTEDOMME KAP NOU MET DAT STOMME GEDOE!!!
Zegt de vader, ja hallo... ik ben toch immers Papa Gaai :D :D :D

Er liepen tijdens een evenement 2 rechercheurs over het terrein op zoek naar een door een Afrikaans echtpaar als vermist opgegeven meisje. Ze zochten net een paar minuten tot op een gegeven moment een jong negerinnetje de 2 mannen aansprak.. "Hebben jullie mijn ouders misschien gezien? Ik heb ze opgegeven als vermist en ben ze al een paar uur kwijt!"
Zegt er eentje "Ja hallo, wat denk je wel niet! We kunnen maar 1 ding tegelijk, dus laat ons ALSJEBLIEFT MET RUST! "


Van Majkool
Wie is de vader van worm?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van M-I-L-F
Komt zoeen man bij de boekenstore en spreekt de dichtsbijzijnde cassiere-chick aan met de volgende vraag:
'Hé jij, hebben jullie hier ook telefoongidsen te koop of heb ik lollerpech?' *)
Cassiere-chick: 'Nee meneer dan moet u bij de Telefoongidsenwinkel zijn dat is 4 blokken verder om te lopen!' -O-
Dus die man die vraagt onschuldig aan haar: 'Oké dan bel ik ze even heb je het nummer voor me dan kan ik het opslaan in mijn Iphone... 8-)
Zegt dus die cassiere-chick: Dat telefoonnummer heb ik niet, je moet even in de telefoongids kijken.. ^O^
_O- _O- _O- :') OMFGLOLLERKAPITEINDEELTWEE!!!!!!!!111111 :') :7

Een vrouw die Lonneke heet ging op een dag naar het vliegveld met enigzins last van haar keel. Uiteindelijk weet ze in het vliegtuig te gaan zitten, ze kon geen ticket kopen naar een ander land omdat haar pinpas constant een ERROR gaf. Dus ze wilde de piloot lollerpwnen door zwart te vliegen. :@
Ze zit uiteindelijk naast een dokter in het vliegtuig. Ze verteld dat haar keel pijn doet vooral wanneer ze haar keel schraapt na het tanden poetsen of hele hoge schreeuw-geluiden maakt. De dokter weet haar met zijn ervaring en andere skills te vertellen dat de vrouw keelontsteking heeft. :N
Dan komt de piloot eraan, je weet namelijk, op t vliegveld in Brabant controleren ze van te voren of iedereen echt een kaartje heeft gekocht, zodat er geen geld verloren gaat per passagier. Wanneer hij de vrouw ondervraagt geeft ze toe dat ze het vliegtuig heeft geHOAXt en geen kaartje heeft, en de piloot zegt:
Mevrouw u bent een verstekeling en ik geef u een 48-uurs-ban voor in het vliegtuig! :(
Die dokter dus gniffelen en de piloot en die vrouw natuurlijk ontzettend verbaasd kijken, zegt die dokter:
heééhééehehehéheee... je hebt keelontstekeling :')...


Van najazeg
drie fokkers, een KLB user, een OUD user en een ONZ user zitten op een dag in dezelfde straat, als opeens een klein jongetje van vier de theelepels van zijn moedertje voor vijftig cent per stuk komt verkopen.
Dus dat jongetje komt zo bij die KLB user: "Mooie theelepels, vijftig cent voor een mooie theelepel!"
Zegt die KLB user zo van: "Sodemieter op, kutkind, met je !#!@@! theelepels" :r :( o|O en hij geeft het jongetje een flinke schop na.
Jongetje natuurlijk huilen, komt ie bij die OUD user. Die helemaal zo van "Aaaaaah lief jongetje wat is er dan en oooh wat een mooie theelepeltjes! Nou ik wil er wel eentje hebben en dan krijg jij van mij een euro en een kusje en een knuffeltje!" O+ :* :%
Jongetje helemaal blij. Komt ie bij de ONZ user, die in een goede bui is.
Die zegt zo van "Euh knulletje, ik weet een goeie deal. Als je mij die euro geeft en al je theelepeltjes, krijg je van mij dit biljetje van honderd euro!"
Dus dat jongetje bedenkt zich geen moment en geeft die euro en al die theelepels, en die ONZ user geeft dat jongetje een monopoly briefje van 100 euro.
Dat jongetje kijkt twijfelend naar dat briefje, omdat ie het er maar raar uit ziet vinden.
Zegt die ONZ user lachend: Hahaha, ik heb je gepwnd! >:O *O* :+

Rik gaat varen, maar op een gegeven moment lijdt hij schipbreuk en zwemt hij naar een onbewoond eiland.
Zitten daar kinderen te zingen zo van : Op een onbewoon eiheiheilaaand!
Dus Rik wordt stikchagrijnig en mept al die kinderen het water in.
"Oprotten kindertjes, dat gejengel kan ik echt niet aan mijn kop verdragen!"
Komt er een krokodil op het eiland die Rik helemaal opeet.
Zegt die krokodil met een knipoog, terwijl hij terug het water in gaat: Hee, tis niet voor niets een onbewoond eiland!

Wat krijg je als je de Zeeman en de Wibra zou laten fuseren?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karel geeft Geert een rondleiding in een distributiecentrum waar hij werkt. Na langs alle stellingen gelopen te hebben laat hij zien waar hij zelf werkt: in de diepvriescel.
Dus Karel doet de deur open en loopt met hem naar binnen en doet de deur weer dicht.
"Ja de deur moet dicht" zegt hij "want het is hier min 27 en de boel mag niet ontdooien"
"hihi" zegt Geert "ik ga es voor de gein aan die stelling likken"
"Nee niet doen" zegt Karel, maar Geert doet het toch en zit muurvast aan die stelling met zijn tong.
"Hejj, waajjoejejuujoe?" (Help, wat moeten we nu doen?) vraagt Geert.
Zegt Karel: "Ehm... daar moet ik nog een nachtje over slapen."

"Monsters bestaan niet." zegt vader tegen Keesje als ie niet naar bed durft omdat ie bang is dat er een monster onder zijn bed zit.
De volgende ochtend zitten ze beiden aan de tafel voor het ontbijt. Vader leest de krant en leest iets over een pedofiel die weer eens een veel te lage straf heeft gekregen.
"Dat verschrikkelijke monster komt er ook weer veel te goed vanaf!" bromt vader.
Zegt Keesje droog: "Jij zei toch dat monsters niet bestonden?"


Van Reza-impreza
Joost , de 31 jarige ICT'er heeft besloten zijn belastingmeevaller te gaan spenderen aan een nieuwe auto. hij zag gisteren een reclame op tv ven een klein zuinig auto'tje met een gunstige afbetalingsregeling. Hij vol goede moed naar de dealer bij hem in Zundert. Aangekomen geeft hij de dealer een klamme hand."En wat kan ik voor u betekenen?"zegt de dealer. "Ik wil graag gebruik maken van het 1 2tje". Zegt Joost met enige angst in zijn stem. De dealer vrijft bedenkelijk over zijn kin en zegt. Je bent hier niet bij FC Zundert


VanRunselpink
Dus op zo'n parachute-voorstelling staan Keesje en Klaas te genieten van de zon. Ondertussen vliegen vele parachutes naar beneden en landen veilig. Het publiek geniet en dankt de springers.
Op een gegeven moment ziet kees een gele parachutist.
Kees: '' Waarom is die geel? ''
Klaas: '' Anders zie je hem niet in de lucht.''

Rientje en Keesje hebben een afspraak gemaakt om 7 uur 's avonds te gaan film kijken en daarna te gaan eten. Dus rond een uur of 7 komt Rientje aan de deur. Rientje komt binnen en de twee gaan film kijken. Ze kijken een enorm leuke film en hebben het reuze naar hun zin. Daarna gaan ze dineren. Ze eten aardappels, vlees en groente. Het is smullen geblazen, maar op een gegeven moment spuugt Rientje een stuk vlees uit, dat tegen het plafond aan komt.
Keesje: '' Vind je het niet lekker, Rientje? ''
Rientje: '' Jawel, alleen er zat wat teveel zout op. ''


Van sjoemie1985
een rapper komt ergens in een 1 of andere bar en daar doen ze blijkbaar aan rap battles dus hij vraagt of hij mee mag doen.
En het mag.
dus hij begint zo te rappen.
op een gegeven moment zegt zo'n andere, je klinkt wel als een 1 of ander goed koop rappertje, als ik vragen mag heet je soms 50cent?
die rapper zo, nee maar ik kan blijkbaar gewoon niet zo heel goed rappen en jullie dissen.


Van tochweerhenk
Hendry is gedichten schrijver, en is bezig met een gedichtenbundel over pannenkoeken. Hij kan maar geen woord bedenken dat rijmt op pannenkoek. Hij vraagt dus aan zijn vrouw: ''schat, weet jij wat er rijmt op pannenkoek''?
Zijn vrouw zegt na enige aarzeling: ''uhm, stroop''?
Hendry: ''oja, bedankt''.

Petrus is bezig met een pelgrimtocht naar jeruzalem. op een gegeven moment komt hij aan bij een klooster, en klopt daar aan om wat voedsel en een nachtrust. Hij klopt dus aan, en een wat boze monnik doet open. Petrus vraagt heel rustig: hallo broeder, zal ik hier wat mogen eten en slapen? De monnik: dit is een klooster hoor, geen hotel.

Jasper en Arjen gaan naar de mcdonald's. Aangekomen daar treffen ze een chinees vrouwtje achter de kassa, die hun bestelling opneemt. ze vraagt: ''hallo, wat wilt u bestellen? flietjes? big mac?''. Jasper zegt: ''doe mij maar een big mac menu, en voor Arjen hetzelfde''. Dus dat Chinese vrouwtje: was dat alles meneel? Jasper: ''ja, dat was alles''. Dat Chinese vrouwtje: ''sambal bij?''


Van Wruijff
Sleutel: Ik hou van je!
Slot: Nee, ga weg!
Sleutel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Een man vertelt aan een vriend van hem over zijn nieuwe hobby: via internet wedden op sportwedstrijden.
Dus hij zegt: "Ik heb nu al een weddenschap geplaatst voor wie dit jaar de finale wint van de US Open. Ik heb het wel handig gespeeld. Ik weet echt zeker dat of Nadal of Federer wint. Als Nadal het toernooi onverhoopt niet wint, verlies ik honderd euro, maar als Federer het toernooi niet wint, verlies ik maar twintig cent."
Zegt die vriend: "Waar slaat dat nou op. Je verliest dus sowieso. Da's toch een stomme weddenschap van ej dan? Zelfs als Federer het toernooi niet wint, verlies je dus twintig cent."
Zegt die man: "Man, wat is nou twintig cent."

Dus op een prachtige zomerdag zijn er iets van tweehonderd mensen gekomen naar een parachute-voorstelling. De parachutisten doen de gevaarlijkste stunts en vormen zelfs met z'n allen formaties in de lucht. Als ze geland vragen ze trots aan het publiek: "Zo, wat vonden jullie ervan? *) "
Blijkt dat mensen gewoon lekker van het weer stonden te genieten en vergeten waren om naar die parachutisten te kijken.

Jan, een man van 43, gaat voor het eerst golfen. Kees, een vriend van hem van 50, golft al jaren en gaat met Jan mee. Omdat Jan bij de tee-off elke keer misslaat, gaat Kees maar even iets drinken in het clubhuis. Dus zo gezegd zo gedaan.
Even later rent Jan dolenthousiast het clubhuis in en hij roept: "Ik heb de bal in drie slagen in de hole gekregen."
Dus Kees ie helemaal verbaasd, omdat hij dacht dat Jan er wel twintig slagen over zou doen om de bal de putten. Trots wijst Jan naar de bal.
Zegt Kees geirriteerd: "Dat is geen hole. Dat is de bunker."

Een man heeft een nieuwe bovenbuurman. In de eerste nacht dat die jongen er woont, een dinsdagnacht, is er kei- en keiharde muziek, van 23.00 uur tot de volgende ochtend 08.00 uur, waardoor de man de hele nacht rechtop op bed zit. Maar de man denkt van 'Ach, hij is net nieuw. Ik laat het hem even vieren.' Alleen, de volgende nacht is het weer raak. Om 23.00 uur gaat de muziek aan en rond een uur of 05.00 uur, als de mueziek nog steeds door het plafond dreunt, besluit de man even aan te bellen of het wat zachter kan.
Dus hij belt aan en vraagt heel vriendelijk en beleefd: "Hallo, zou de muziek straks misschien iets zachter mogen? Ik moet morgen werken."
De jongen zet de muziek zachter en de man kan alsnog een paar uurtjes slaap meepakken. Dus de volgende dag heeft die man er toch een beetje moeite mee wat hij heeft gedaan.
Dus hij koopt een flesje goeie wijn en belt aan bij de jongen en hij zegt: "Ja, ik wilde even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van afgelopen nacht."
Zegt die jongen, terwijl hij de fles wijn aanneemt: "Ach, dat zit wel goed hoor."

Het is de laatste etappe van de Tour de France. De nummers 1 tot en met 5 staan vlak bij elkaar in het klassement. De droom van elke fan komt uit: een massasprint op de Champs-Elysées zal de winnaar bepalen. Dus het is nog maar drie kilometer. De commentator vertelt uitgebreid over de geschiedenis van de Champs-Elysées en hoe de Fransen er ooit een aanval van de Hugenoten afsloegen. Maar de commentator vertelt door over de geschiedenis terwijl de winnaar de eindstreept passeert en gaat daarna op zijn akkertje verder over de culturele en politieke achtergronden van de Tour Lumière door de Franse lichtstad.
Een paar minuten later komt de hoofdredacteur van de NOS de commentaarpositie binnen en die zegt zo van: "Waar ben je mee bezig joh? Je zit maar te ouwenelen over de geschiedenis van Parijs terwijl die renners de meet passeren. Waarom heb je geen commentaar gegeven op wat er allemaal gebeurde aan het eind?"
Zegt die commentator: "Ach, zo'n massasprint is toch altijd een beetje een loterij."

Een man is terug van zijn huisarts, waar hij de uitslag heeft gekregen van een onderzoek in het zieknhuis van een week eerder.
Zegt zijn vrouw van: "En?"
Zegt die man: Nou, de dokter zei: 'Alles is goed'."
Zegt die vrouw: "Oh, daar schrik ik even van, want ze zeggen altijd dat het juist betekent dat het niet goed is als dokters zeggen dat het goed is."

Dus er is een gezin in Amerika, bestaande uit een vader, een moeder, een dochter van 16 en een oma van 86, die Jorba heet. Er is een enorme storm op komst, waarvan zeker is dat hij hun huis zal wegvagen. Nog één avond zullen ze doorbrengen in het huis. Oma Jorba heeft al tien jaar geen woord gezegd. Ze is boos over een opmerking die de vader des huizes een keer aan tafel maakte over haar almaar afnemende gewicht. De dochter is in een ballorige bui. Ze besluit, omdat het huis toch niet te redden is, om een blender vol met bramen in het midden van de woonkamer te zetten en het apparaat aan te zetten zonder de deksel erop te doen. Als het apparaat klaar is met draaien zit er een fruitvlek op het plafond in vergelijking waarmee het olielek van BP een enorme milieuramp is. Dus oma Jorba begint smakelijk te lachen.
Zegt die vader: "Oma Jorba, u praat weer!"
Zegt oma Jorba: "Ja, dat meisje geeft altijd zoveel gezelligheid. Ze brengt elke dag weer leven in de brouwerij."
Zegt die moeder: "Klopt, maar het is de kanker voor je plafond."

Een stel is pas getrouwd en ze gaan op huwelijksreis naar Frankrijk. Ze houden allebei erg van fietsen en besluiten een mooie etappe uit de Tour de France na te fietsen en aan het einde van de etappe te overnachten in een hotel dat ze is aangeraden. Dus ze zijn bij het beginpunt en beginnen te fietsen. Na ongeveer vijf kilometer, als de eerste klim begint, stuift die man opeens weg en na een paar minuten verdwijnt hij voor zijn vrouw uit het zicht. Zes uur later komt die vrouw aan bij het hotel en ze ziet haar man lekker met zijn pantoffels en zijn krantje in de lobby van het hotel zitten.
Zegt die vrouw: "Nou, wat is dat nou? Waarom ben je opeens weggefietst? Ik dacht dat we gezelig met elkaar zouden fietsen en gewoon praten en genieten van het mooie uitzicht."
Zegt die man: "Ach, je bent gewoon jaloers dat ik zo snel ben."
In goed overleg besluiten ze te scheiden.
Als ze terug zijn vraagt de broer van de man hem van: "Wat ging er mis?"
Zegt die man: "Het bleek dat ze heel erg jaloers is."

Een mandarijn en een sinaasappel praten over het nieuwe bedrijf van hun beste vriend de kers.
Zegt die mandarijn: "Het begon veelbelovend, maar zijn marktaandeel neemt niet echt toe."
Zegt die sinaasappel: "Klopt, maar het is natuurlijk een eenpitter."

Willem Artz, een accountant, zit lekker in de bioscoop te kijken naar de film The Karate Kid. Op een gegeven moment wordt er iemand onwel. Het is een vrouw, die in het gangpad gaat liggen en er komen allemaal mensen omheen staan.
Dus Willem loopt eropaf en zegt: "Mensen, geef me even wat ruimte alstublieft. Ik ben Artz."

Een vrouw wil een blender kopen om ijs te crushen maar aar man vind thet maar onzin. Als ze er voor de zoveelste keer over begint, pakt de man een tray met ijsblokjes uit de vriezer, legt ze in een theedoek, vouwt die dubbel en begint er met volle kracht op te slaan met een hamer.
Als hij klaar is, zegt hij boos: "Zo, hier heb je je gecrushte ijs!"
De vrouw ziet dat er allemaal grote deuken in het aanrechtblad zitten zegt ze: "Wat heb je nou gedaan? Er zitten allemaal grote deuken in het aanrechtblad!"
Zegt die man: "Nou, in dit huis mag wel geleefd worden hoor.”

Een jongetje staat op de Dam bij een man die met helium gevulde balonnen verkoopt. Hij vraagt de man continu of hij een ballon mag hebben maar de verkoper legt hem uit dat zijn ouders hem dan geld moeten geven. Maar dat jongetje zeurt maar door.
Op een gegeven moment zegt die verkoper tegen het jongetje: "Wil je er misschien twintig voor niks hebben?"
Zegt dat jongetje: "Ja, gaaf, bedankt zeg!'
Even later komen de ouders van dat jongetje aanlopen en die vragen aan de ballonverkoper: "Meneer, heeft u ons zoontje misschien gezien?" en ze beschrijven hun zoontje gedetailleerd.
Zegt die ballonverkoper: "Ja, net stond hij hier nog."

De Rotterdamse marathon staat op het punt van beginnen. Een talentvolle Nederlandse loper staat op de eerste rij. Als het startschot valt, stuift hij keidhard weg en laat iedereen achter zich. Na ongeveer honderdvijftig meter voluit sprinten valt hij van vermoeidheid op de grond.
Komt er een journalist naar hem toe en die zegt van: "Wat ging er mis?"
Zegt hij van: "Ja, mijn coach zei dat ik in het begin van mijn races altijd wat over heb, maar ik heb mijn krachten gewoon niet goed verdeeld."

Drie jongens zitten op een terrasje tegen elkaar op te scheppen over hoe groot hun computer is.
Zegt de eerste van: "Mijn computer is zo groot dat ik er laatst een week over heb gedaan om ee backup te maken."
Zegt de tweede: "Dat is nog niks. Mijn computer is zo groot, als je alles wat er op staat, downloadt op cd-roms, heb je een stapel van honderd meter hoog."
Zegt de derde: "Dat is nog steeds niks bij mijn computer. Die is zo groot dat ik laatst met mijn hoofd vastzat in de USB-poort."

Een groepje mensen heeft zich aangemeld voor de AA.
Er is een wat ongemakkelijke stilte maar opeens zegt een man in het gezelschap: "Ik ben Dick."
Zegt een vrouw: "Nou, dat vind ik wel meevallen."


DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."


DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."


EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."


MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 31-07-2010 19:47:36 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:25:29 #2
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84681494
Ik kan een mop:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mag gelachen worden.
Intelligent, but fucked up.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:28:21 #3
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84681597
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[...]

Er mag gelachen worden.
Ik sla even over.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:29:19 #4
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84681633
Jan komt voor het eerst bij de AA en de groepsbegeleider vraagt hem om zich voor te stellen.
Dus hij zegt: "Hallo, ik ben Jan en ik ben alcoholist."
De anderen kijken hem aan en zeggen op vlakke toon: "Hoi Jan."
Jan kijkt een beetje verbaasd en zegt: "Ow, ik dacht altijd dat je dan applaus kreeg. Dat zie je altijd in films en series enzo."
Zegt Marina, een van de vrouwelijke groepsleden: "Sorry... Even voor mijn begrip, je wilt applaus omdat je alcoholist bent?"
Zegt Jan: "Ja, want ze zeggen altijd dat het het belangrijkst is dat je het feit dat je alcoholist bent accepteert."
Zegt Marina: "Dan zit je hier verkeerd ben ik bang want wij proberen er juist van af te komen."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_84681636
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik sla even over.
Dat was dan wel weer grappig
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:29:45 #6
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84681650
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:29 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Dat was dan wel weer grappig
Bedankt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 30 juli 2010 @ 21:38:17 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84682038
De voorzitter van de Bond tegen het vloeken merkt dat hij door niet te schelden veel boosheid opkropt. Dan komt hij een advertentie tegen voor een cursus Creatief en beschaafd schelden. Het is een cursus waar je leert om bestaande scheldwoorden zodanig aan te passen dat ze niet meer onfatsoenlijk zijn terwijl je nog wel een uitlaatklep hebt voor je boosheid. Hij is sceptisch maar wil de cursus toch een kans geven. En meteen als hij van de eerste bijeenkomst thuiskomt, verkeert hij in een situatie waarin hij boos wordt. Hij parkeert zijn auto en gooit zonder te kijken zijn autodeur open. Een fietser die komt aangereden ziet de deur niet en knalt erbovenop.
Zegt de voorzitter van de Bond tegen het vloeken: "Ja, kijk dan toch ook uit vuile kannekleier."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 31-07-2010 20:45:30 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_84682091
Bij MC Donalds: Doe mij een MC Sikano..
  vrijdag 30 juli 2010 @ 23:19:59 #9
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_84686911
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:28 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ik sla even over.
Humorloze slet. You ruined my life!!!!111 :(
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 11:30:15 #10
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_84697487
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
De voorzitter van de Bond tegen het vloeken merkt dat hij door niet te schelden veel boosheid opkropt. Dan komt hij een advertentie tegen voor een cursus Creatief en beschaafd schelden. Het is een cursus waar je leert om bestaande scheldwoorden zodanig aan te passen dat ze niet meer onfatsoenlijk zijn terwijl je nog wel een uitlaatklep hebt voor je boosheid. Hij is sceptisch maar wil de cursus toch een kans geven. En meteen als hij van de eerste bijeenkomst thuiskomt, verkeert hij in een situatie waarin hij boos wordt. Hij parkeert zijn auto en gooit zonder te kijken zijn autodeur open. Een fietser die komt aangereden diet de deur niet en knalt erbovenop.
Zegt de voorzitter van de Bond tegen het vloeken: "Ja, kijk dan toch ook uit vuile kannekleier."
_O- ^O^

gefeliciteerd met je 20e deel trouwens *)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zaterdag 31 juli 2010 @ 12:48:03 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84699483
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 11:30 schreef najazeg het volgende:

[..]

_O- ^O^
^O^
quote:
gefeliciteerd met je 20e deel trouwens *)
Dank je wel. Op naar deel 25, met hopelijk een succeswens van O+ kwiwi O+ .
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:06:39 #12
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_84700022
Zwarte Piet gaat naar de bloemenwinkel, waar hij een mooie plant ziet. Hij vraagt aan de verkoopster: ''Hoe heet dit ding?''
Verkoopster:''Een rodondendron meneer.''
Zwarte Piet: ''En waarom kan deze rodondendron niet fietsen?''
Verkoopster: ''Het is een rodondendron -.-' ''
Zwarte Piet: ''Waarom kent iedereen hem al? :(''
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:43:29 #13
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_84701058
Er wordt een kermis opgebouwd in Amsterdam. De grijpers, achtbanen, draaimolens etc. staan al klaar. Dan mogen alle gasten naar binnen. Het is al snel druk en erg gezellig. Dan besluiten 2 mannen in de draaimolen te gaan. Dan zegt opeens de man die de draaimolen bedient: '' He, jullie zijn veel te oud. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_84701328
OMG ik sta in de OP!!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 13:58:45 #15
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_84701471
Deel 20! Yes! Kudo's voor je mop over de AA :') ..
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:08:58 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84701737
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Runselpink het volgende:
Er wordt een kermis opgebouwd in Amsterdam. De grijpers, achtbanen, draaimolens etc. staan al klaar. Dan mogen alle gasten naar binnen. Het is al snel druk en erg gezellig. Dan besluiten 2 mannen in de draaimolen te gaan. Dan zegt opeens de man die de draaimolen bedient: '' He, jullie zijn veel te oud. ''
_O-

Runselpink is back in business. _O_ *O*

Kleine suggestie: ik zou ervan maken: "Dan besluiten 2 mannen van een jaar of 55 [...]"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:09:27 #17
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84701754
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:52 schreef LangeJan het volgende:
OMG ik sta in de OP!!
Jaja. :Y Inzet en toewijding worden hier gewoon nog beloond hoor. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:12:33 #18
64781 bonke
pipo koeie
pi_84709351
zag ik in de krant een advertentie staan "koken zonder pannen"
dus ik heen, bel aan doet er een naakte kerel de deur open, ik vraag "is dit de cursus koken zonder pannen"zegt die vent "nee, dat is morgen, vandaag is het naaien zonder garen :)
pies on joe toe
pi_84709634
Pfff deel 20 al, ik wacht wel op een nieuw document. :+
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:03:02 #20
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84710875
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef bonke het volgende:
zag ik in de krant een advertentie staan "koken zonder pannen"
dus ik heen, bel aan doet er een naakte kerel de deur open, ik vraag "is dit de cursus koken zonder pannen"zegt die vent "nee, dat is morgen, vandaag is het naaien zonder garen :)
Klinkt als een grap die niet zelfbedacht is.

Edit: En verdomd.

http://www.moppen.nl/?mopid=30270
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:03:26 #21
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84710898
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Pfff deel 20 al, ik wacht wel op een nieuw document. :+
Welk documetb bedoel je, dat Worddocument met al mijn slechte zelfbedachte grappen?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:17:03 #22
64781 bonke
pipo koeie
pi_84711416
duh :( hebben ze mijn grap gejat ?:)
pies on joe toe
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:23:10 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84711648
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:17 schreef bonke het volgende:
duh :( hebben ze mijn grap gejat ?:)
:Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:30:36 #24
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_84711910
Hoe noem je Scandinavisch fastfood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:31:19 #25
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84711938
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 19:30 schreef Klipnap het volgende:
Hoe noem je Scandinavisch fastfood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')