bedoel je deze: Wat is belangrijk bij een dagje uit met de kleintjes ? een andere kan ik zo gauw niet vinden...quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic van een dagje uit met kinderen.... die hadden we toch ergens?
bedoelde je deze? Leuke betaalbare uitjes voor kinderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:27 schreef chacama het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic van een dagje uit met kinderen.... die hadden we toch ergens?
Donequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:32 schreef DaviniaHR het volgende:
De TT van het kleine babietjestopic mist nr 62
Of ONZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
Dan kunnen de luie mensen onder ons (lees: ik) direct zien wie het is, en dan kunnen de puzzelliefhebbers desgewenst doorklikken.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
oke, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef YPPY het volgende:
Dat doorklikken duurt zo lang vanaf mobiel. Als het laden al lukt. Het is vaak gelinkt naar 300 posts per pagina en dat trekt de verbinding vaak niet. Dus voor mij liever in het topic, idd desnoods onder een spoiler.
Neem dan een fatsoenlijke verbinding. Nooit last van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:44 schreef YPPY het volgende:
Dat doorklikken duurt zo lang vanaf mobiel. Als het laden al lukt. Het is vaak gelinkt naar 300 posts per pagina en dat trekt de verbinding vaak niet. Dus voor mij liever in het topic, idd desnoods onder een spoiler.
Zal T-mobile even bellen dat ze de polder updaten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Neem dan een fatsoenlijke verbinding. Nooit last van.
het was voor het eerst dat ik een glimlach op mijn gezicht had van een ONZ topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 06:33 schreef appelfan het volgende:
Kan een moderator hiernaar kijken? Lijkt me niet de bedoeling....
hallo, ik ben jarig
Slaapstrijd deel 4 (denk ik ofzo)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:09 schreef mikoxx het volgende:
Modjes, ik zou graag een topic willen openen over doorslapen. Is iets vergelijkbaars er al, of denken jullie dat het wel kan/mag?
Ik ook. En hij is ook geband.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:30 schreef moussy het volgende:
Het hele topic?
Tis iig bij mij helemaal weg en als ik op het linkje hierboven klik krijg ik dit:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Was een kloon en ligt al te rotten in de kliko.quote:
bedoel je qua ziekenhuisbezoek. er staat me wel zoiets bij. Voorbereiden van je kindje op een operatie. Maar ik weet het ook niet meer precies.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Is er een topic over amandelgedoe bij kindjes? ik vind met google alleen in lif vragen over bij volwassenen..
Dacht misschien zoek ik verkeerd
[OUD] Het supermarkt-actie-ruiltopic deel 2quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef AnitraX het volgende:
Er was toch een topic over spaaracties van supermarkten om onderling te ruilen? Ik kan het nergens vinden
met de nieuwe zoekfunctie rechts bovenin gaat t heel makkelijk als je erbij aangeeft alleen te zoeken in oudquote:
Normaal weet je OUD ook wel te vinden in je PM. Stuur daar maar heen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:02 schreef Joshua. het volgende:
Hoi Be,
Jij wilt graag antwoord op jouw pm dat gaat niet als ik geblokkeerd sta bij jouw.
Stuur de PM idd maar naar de user 'OUD' dan kunnen we het alledrie lezen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:02 schreef Joshua. het volgende:
Hoi Be,
Jij wilt graag antwoord op jouw pm dat gaat niet als ik geblokkeerd sta bij jouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |