mag je wel weten hoor, maar eigenlijk voegt dat niets toe aan de situatie..quote:Op zondag 19 september 2004 23:10 schreef hallo_mensen het volgende:
mag ik weten welk speelparadijs jij werkt?
ligt er aan bij welkequote:Op zondag 19 september 2004 23:17 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm we hebben binnenkort een meet bij ballorig.
kunnen we ons bij jou melden voor korting?
dat ben ik helemaal met je eens lois. mijn kind is ook een broodeter. en dan het liefst met chocoladepasta, worst of kaas. patat vindt hij overigens ook heel vaak niks. en ook drinken vind ik best wel een probleem. ik wil niet dat mijn kind constant limonade cq fristi of chocomel drinkt. ten eerste ga je daar tijdens een dagje uit redelijk failliet aan (zoonlief is een natnek) ten tweede vind ik het niet goed dat hij zoveel suiker binnenkrijgt. dus de mensen in balorig hebben pech, ik neem altijd een veldflesje speciale siroop mee met minder suiker. tuurlijk krijgtie een flesje fristi en een ijsje of een slushpuppy, maar net zoals gewoon thuis geldt bij ons maximaal 2x fristi/chocomel en dan melk of siroop.quote:Op maandag 20 september 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
..........Ik vind dat het mogelijk moet zijn om kinderen hun eigen eten en drinken te laten nuttigen. Een gesmeerd broodje van thuis en een flesje limonade moet net zo goed kunnen als een flesje opwarmen. Ik vind het vaak niet prettig dat kinderen alleen pannekoeken of patat kunnen krijgen, mijn kinderen zijn echte broodeters en lusten geen pannekoeken.......
dat is toch eigenlijk zeker niet de bedoeling..quote:Op maandag 20 september 2004 22:59 schreef moussy het volgende:
toevallig heb ik pas nog een klacht ingediend bij de ballenbak in Den Helder. Je kind moest je verschonen op de dameswc tussen de vieze wasbakken in. Is niet erg, maar dat barrel van mij past niet op dat ienimini stukje en hangt óf met zn sokken onder de kraan, óf met zn hoofd in een wasbak... Ondertussen dus met beide..... Volgende keer mag ik hem verschonen in de verjaardags-vier-ruimte... Lekker fris waar 5 min. later de taart op tafel komt
dat ben ik helemaal met je eens! (niet in de minste plaats omdat ik astmatisch benquote:Op maandag 20 september 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
Dan heb ik nog 1 ding, en dat is iets waar ik heel vaak tegenaan loop als wij ergens heen willen.
roken
Ik vind dat er in gebouwen waar kinderspeelparadijsjes zitten en restaurants in dierentuinen, speeltuinen, zwembaden etc (overal waar kinderen komen) niet gerookt kan worden. Geen enkele afzuiging is zo goed dat kleine babietjes en kindjes met astma er geen last van krijgen. Als je wilt roken kan dat ook gewoon in de buitenlucht waar niemand er verder last van heeft. En als het regent dan neem je maar een paraplu.
Ik weet dat het moeilijk is te verplichten en dat veel mensen het hier misschien niet mee eens zijn maar ik vind het buitengewoon lastig om een dagje uit te plannen zonder dat ik moet zoeken naar een rookvrij restaurant.
Het was de bedrijfsleiderquote:Op dinsdag 21 september 2004 01:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk zeker niet de bedoeling..
als ik (en ik weet zeker dat mijn collega's dat ook doen) mensen kinderen zie verschonen ergens anders dan in het damestoilet, dat vraag ik ze netjes of ze dat daar willen doen..
een kind verschonen op een tafel waar later gegeten moet worden vind ik niet kunnen.. (als er feestjes zijn staat er meestal wel een emmer met sop om de tafel af te nemen, dat gebeurt iig na elk feestje; maar dan spreek ik voor de vestiging waar ik werk)
ik verwacht niet dat het de leiding was die je vertelde dat het de volgende keer in de feestruimte kan.. er werken namelijk ook aardig wat oproepkrachten, maar dit terzijde.. want vieze wasbakken zijn ook niet netjes, zeker niet in den helder, waar bal-lorig nog niet zo lang open is!
kijk dan heb je het goed gedaanquote:Op dinsdag 21 september 2004 08:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was de bedrijfsleiderIk vroeg hem of hij zelf kinderen had, had ie. Dus ik heb gevraagd of hij zijn kinderen daar zou verschonen, nou ja nee, stamelde hij, want het was niet handig zo. Hij wilde wel in overleg gaan voor een verschoningsruimte. Kweenie of dat er ondertussen al is
Ik ben er 1 van "dat volk". Ik rook en ik heb een kleintje. Nee er word niet binnen gerookt bij mij ivm de kleine. Maar waar ik ff boos om word is het feit dat A) ik dat volk word genoemd B) dat dat volk maar buiten moet staan, hallo en de mindervalide rokers dan??? Ik kan niet buiten staan, want ik moet zitten.quote:Op dinsdag 21 september 2004 01:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met je eens! (niet in de minste plaats omdat ik astmatisch ben)
waar ik werk hadden we eerst nog een rokershoek binnen. het is 1 grote hal, dus een echte afscheiding was het niet.. en vooral op zondag puilde dat stukje dan uit met rokers, en zag je de wolken opstijgen.. gelukkig hebben we allemaal sinds 1 januari recht op een rookvrije werkplek (hoewel horeca, EN dus ook kinderspeelparadijzen nog uitgezonderd worden!!!)
mensen die nu willen roken moeten naar buiten.. ben ik heel blij meede rokershoek was altijd de smerigste hoek van de zaal.. nu zit "dat volk" lekker buiten..
er staat ook "dat volk"ZIT nu lekker buiten.. er staan stoelen en picknik tafels buiten hoor en een grote parasol in de zomer..quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben er 1 van "dat volk". Ik rook en ik heb een kleintje. Nee er word niet binnen gerookt bij mij ivm de kleine. Maar waar ik ff boos om word is het feit dat A) ik dat volk word genoemd B) dat dat volk maar buiten moet staan, hallo en de mindervalide rokers dan??? Ik kan niet buiten staan, want ik moet zitten.
Ik rook ook buiten dus dat maakt me niet uit, maar mag ik dan wel ergens kunnen zitten? Of is het zo van je rookt dus moet je staan?
Sorry maar die uitdrukking kwam even tegen het verkeerde been
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |