Oh my! Die brandweerkazerne had ik toen ik nog een mini was! Mijn ouders hebben hem nog steeds en dat ding is echt onverwoestbaar. Je kunt erop staan, hem van de trap gooien etc.. hij gaat NIET stuk.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
He die kende ik nog niet, bedankt!
Word helemaal hebberig van die oude Fisherprice ''little mart'' en brandweerkazerne
Ik sta open voor suggesties.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef trui het volgende:
DJRandall (zijn vrouw), ik neem aan dat je het over de webwinkel in je signature hebt? ziet er leuk uit! maar ik vroeg me af waarom je die vilt-werkjes 'schilderijen' noemt. die hebben toch niks met schilderen te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Wat een leuk spul, zeker als je een kindje hebt dat Teun of Gijs heet is zoiets leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
www.pietertjeappelpit.nl voor de mensen met nostalgie naar de aap, noot, mies tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |