quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook niet de laatste
ach...vanavond mag ik weer
verdachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg naar Eindhoven voor een soort mini meet
Eindhoven niet Hellmondquote:
je huis?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef krengetje het volgende:
gadver.. er staat hier in de buurt iets in de fik.. het stinkt
Je bent net bij je ouders en duikt gelijk op internet? Gezellie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
Haay, aangekomen bij de ouders. Nou hier weer koekeloeren. (was er vanmiddag ff)
Ieuw,. Nergens rook te zien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef krengetje het volgende:
gadver.. er staat hier in de buurt iets in de fik.. het stinkt
ja, op een terrasquote:
leuk maisje...te jongquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
Haay, aangekomen bij de ouders. Nou hier weer koekeloeren. (was er vanmiddag ff)
de BBQ van de buren?quote:
ze waren bang dat jij zou komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
[..]
`
Plaats en tijdstip? Staat niets in de OP.
Een mini meet met een niet-single maar wel een Fok!er.quote:
Nee joh, ben er al wat langerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent net bij je ouders en duikt gelijk op internet? Gezellie.![]()
Het is een mini meet, als je er niet over gehoord hebt, was die dus niet met jou. Sorry.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
`
Plaats en tijdstip? Staat niets in de OP.
Waar dan? Vertel vertel, wat is de stank? Slachthuis?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:
Nee.. maar weet wel waar het is alleen de wind staat de verkeerde kant op
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee joh, ben er al wat langerAl 2 uurtjes!
Vanmiddag had ik 't over zo'n dude waar ik date mee had en 't eigenlijk toch niks vond.. Heb hem maar gesmst (hij is op vakantie) dat 't niks ging worden.
Het ruikt naar rookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Waar dan? Vertel vertel, wat is de stank? Slachthuis?
Thanks. Helaas ga ik dat niet redden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
Een mini meet met een niet-single maar wel een Fok!er.
Kom om 19u 30 aan op Eindhoven. Vanuit Tilburg voor jouw info...
Dat ben ik altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijn
Dus nu gaat hij zich daar ladder zat zuipen en de eerste beste bimbo flink door het bed trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Elvanera het volgende:
Nee joh, ben er al wat langerAl 2 uurtjes!
Vanmiddag had ik 't over zo'n dude waar ik date mee had en 't eigenlijk toch niks vond.. Heb hem maar gesmst (hij is op vakantie) dat 't niks ging worden.
Hoiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
dat hebben we gezien hier jaquote:
Daar zou menig vrouw een voorbeeld aan kunnen nemen inderdaadquote:
Nou, dat is prima toch. Beter dan dat ie zich een week verheugd op een vervolgdate die ik dan weer ga afzeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus nu gaat hij zich daar ladder zat zuipen en de eerste beste bimbo flink door het bed trekken.
Het is een privé afspraak en niet een openbare meet zeg maar... sorry voor het misverstand! Maar dacht dat jij de trein info wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks. Helaas ga ik dat niet redden.![]()
Had ik het maar eerder geweten, leek me gezellig.
Wie komen er nog meer naast jou?
Ohw, okey, nou veel plezier dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Lotusss het volgende:
Het is een privé afspraak en niet een openbare meet zeg maar... sorry voor het misverstand! Maar dacht dat jij de trein info wel leuk zou vinden.
De laatste keer dat ik rook rook kwam mn vriendje terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef ArTiC het volgende:
De laatste keer dat ik rook rook (?) stond het huis van de onderbuurman in de fik
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijn
True story!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!
De meeste mannen zijn dat ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo hard op zoek zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...
Een knuffel is al teveel gevraagd bij de meeste vrouwen. Ik hoef echt niet altijd te rampetampen ofzo.quote:
Ik bedoelde qua duidelijk zijn in mensen afwijzen en ze dus niet bewust of onbewust aan het lijntje houden!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Dat ben ik helemaal met je eens dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua duidelijk zijn in mensen afwijzen en ze dus niet bewust of onbewust aan het lijntje houden!
Dat valt af en toe toch flink tegen hoor! Zeker naar vrouwen toe!quote:
Vrouwen blijft een lastig onderwerp voor mannenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat valt af en toe toch flink tegen hoor! Zeker naar vrouwen toe!
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Een knuffel is al teveel gevraagd bij de meeste vrouwen. Ik hoef echt niet altijd te rampetampen ofzo.
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat valt af en toe toch flink tegen hoor! Zeker naar vrouwen toe!
Leg nu eens uit hoe en wat vrouwen willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willen
[..]
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn
Knuffelen is inderdaad heulquote:
Wat vrouwen waarin willen? Daten, afwijzing, relatie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg nu eens uit hoe en wat vrouwen willendan leggen mannen uit wat zij willen
Ja van mij welquote:
In alles het hele levenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wat vrouwen waarin willen? Daten, afwijzing, relatie?
Murmquote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja van mij wel![]()
[..]
In alles het hele leven
Ook niet allemaal. Beetje onzinnig om te proberen vast te stellen wat alle vrouwen willen, lijkt mij toch aardig afhankelijk van 't individu.quote:
Dat laatste dus...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn
Inmiddels wel / niet gesprek met je manager gehad?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een stel knuffels.... en weten of ik in sep nog werk heb
mucho funos....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste dus...
Ben bijna in Eindhoven.... fijne avond allemaal!
Ja, zijn vast uitzonderingenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ook niet allemaal. Beetje onzinnig om te proberen vast te stellen wat alle vrouwen willen, lijkt mij toch aardig afhankelijk van 't individu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels wel / niet gesprek met je manager gehad?
Daar draait het leven om. Maar het is meer dan alleen aandacht.quote:
positieve aandacht... ja zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, zijn vast uitzonderingenMaar denk dat de meeste vrouwen aandacht willen
Heel kort door de bocht samengevat.
Maar aandacht is ook zo breed. De playahs op de dansvloer die ongevraagd de billen van de dansende deernes betasten, dat is ook aandacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, zijn vast uitzonderingenMaar denk dat de meeste vrouwen aandacht willen
Heel kort door de bocht samengevat.
Hier een knuffelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Twee dagen nagelbijten dus nog.quote:
Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een knuffelen dito
mijn contract loopt ook bijna af.
Als een lekkere playah dat doet... geen probleem... maar waarom toch ook altijd weer die mannetjes waar ik niet op valquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar aandacht is ook zo breed. De playahs op de dansvloer die ongevraagd de billen van de dansende deernes betasten, dat is ook aandacht.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste dus...
Ben bijna in Eindhoven.... fijne avond allemaal!
*knufffel*, Balen zo'n onzekerheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Hoezo is dat negatief? Je wilt een vastcontract?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.
Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een knuffelen dito
mijn contract loopt ook bijna af.
Dan ben je in ieder geval weer een jaar verder....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is dat negatief? Je wilt een vastcontract?
ja... heb ik het weekend zo vol mogelijk gepland.... maar ik ga,denk ik echt hard huilen als er iets niet doorgaat...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee dagen nagelbijten dus nog.Ik ga keihard voor je duimen maandag.
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
De onzekerheid is vervelend.quote:
als je echt echt alleen een knuffel wil krijgen en geven.... ga ik wel een keer treintjes kijken met je....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.
Geen last meer vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja.
Negatief is overigens anders, maar ik zou eigenlijk een vast contract moeten krijgen totdat ze een paar weken geleden de wet er door heen jasten dat jongeren < 27 zomaar vier i.p.v. 3 jaar tijdelijk in dienst mogen blijven.
* in december loopt dus mijn 3e jaarcontract af.
Knuffelen is fijn, maar niet zo fijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.
Mijn favoriete sixpackquote:
Dat eerste kan morgen geregeld wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De onzekerheid is vervelend.Helaas zit een vastcontract er voorlopig niet in.
Bij mij. Mag niet ivm crisis enzo.
Hoe zit dat bij jou?
Als je niet beter weet welquote:
ai, dat is wel zuur!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja.
Negatief is overigens anders, maar ik zou eigenlijk een vast contract moeten krijgen totdat ze een paar weken geleden de wet er door heen jasten dat jongeren < 27 zomaar vier i.p.v. 3 jaar tijdelijk in dienst mogen blijven.
* in december loopt dus mijn 3e jaarcontract af.
Hi JKquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat eerste kan morgen geregeld worden![]()
Dat tweede moet je toch echt aan je baas gaan vragen.. Maandag zodra hij binnen komt!
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen last meer vanben al 27
en heb pas mijn eerste contract gehad dit jaar.
Dat is wel vervelend als dat zou gebeuren.
Sterktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
...
uhm uhm.... nou .... in ieder geval ingewikkeld....
Dank je .....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.
Anyhow, u beiden ook veel succes!
Yup, mag straks om 9 uur weer verder, zometeen even op de bank duiken en even nog een uurtje slapen.. Dan van 9 uur tot 2 uur morgenochtend.. snel naar huis, paar uur slapen, en dan op tijd wakker en gedouched zijn voor A'foortquote:
Waarschijnlijk dus verlengd voor een jaar. En dan zien we december 2011 wel weer verder.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Bij mij ook mijn leidinggevende kan mijn geen enkele zekerheid bieden. Als men van hogerhand besluit dat 6 mensen genoeg is ben ik overbodig. Dus zekerheid heb ik niet. Ook al wordt mijn contract verlengt.
Jij ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.
Anyhow, u beiden ook veel succes!
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nogquote:
Ooo nog even dus!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nog
.... zooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, mag straks om 9 uur weer verder, zometeen even op de bank duiken en even nog een uurtje slapen.. Dan van 9 uur tot 2 uur morgenochtend.. snel naar huis, paar uur slapen, en dan op tijd wakker en gedouched zijn voor A'foort
Ja dat wel. Alleen ik heb een aangepaste functie ivm mijn beperking als men dat opeens anders wil ben ik mijn baan kwijt. Voorals nog ga ik er vanuit dat mijn contract verlengt wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je contract verlengd wordt dan... heb je in ieder geval die tijd respijt... toch?
Je gaat voor een Iphone4?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nog
ik ga voor je duimen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel. Alleen ik heb een aangepaste functie ivm mijn beperking als men dat opeens anders wil ben ik mijn baan kwijt. Voorals nog ga ik er vanuit dat mijn contract verlengt wordt.
Dankjequote:
ik zeg hoi terug.quote:
Ik wil ook naar de Stokstaartjes en Pinguins en wolven hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... zooooooooooooooooowdruk zeg.....
Naja gelukkig gaan we lang bij de Lynxen kijken![]()
Hi JBquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zeg hoi terug.
edit: ik ben niet origineel en traag.![]()
![]()
okequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Stokstaartjes en Pinguins en wolven hoor!
Oh! En naar de Roofvogels!
En natuurlijk gaan we op tijd bij de Lynxen zijnquote:
oe ja.... ik zal die tijden even opschrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan we op tijd bij de Lynxen zijnVoedertijd!
UHuh, niet vergeten! Ohh en wees nou slim, bestel je ticket voor 't park online en print 'm uit! Dan hoeven we niet in de rij te wachten! Mijne heb ik nl al, ook parkeerticketquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe ja.... ik zal die tijden even opschrijven
Die kans is grootquote:
Nee, das de schuld van de buurman, dat wist ik alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kans is groot
Behalve honger in de wereld.... daar heb ik niks mee te maken...
als ik het ding kan uitprinten zal ik het doen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UHuh, niet vergeten! Ohh en wees nou slim, bestel je ticket voor 't park online en print 'm uit! Dan hoeven we niet in de rij te wachten! Mijne heb ik nl al, ook parkeerticket
jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo....![]()
en daar zit dus ook al een wachttijd op?
Als je niet kunt printen, sla 'm dan op en mail 'm naar mij, dan doe ik 'm wel uitprinten voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik het ding kan uitprinten zal ik het doen....
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.quote:
weltrusten..... en werk ze.... bis morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik eerst nog een uurtje liggen voor ik moet werken![]()
Tot morgen![]()
Zet je MSN ook eens aan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.
En hoi.
Beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.
En hoi.
Beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En hoi.
Weltrusten!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:30 schreef Lily-Ella het volgende:
Tnx lieverdjes!
Ik ga maar weer proberen te slapen nu, doei!
Tukquote:
Spreek voor jezelf! Morgenvroeg om 02:00 pas!quote:
Hier ookquote:
Tuc Cream & Shivesquote:
Ik ben niet zo van de Cream & Shives (ook niet bij chips)quote:
Ooh ik welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:18 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet zo van de Cream & Shives (ook niet bij chips)
Dat hebben we dan weer niet gemeenquote:
Haha inderdaad. Het is een wonder,quote:
Jullie zijn toch helemaal niet gemeen!quote:
Soms welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jullie zijn toch helemaal niet gemeen!
quote:
Ik wou al zeggen... Ik 'ken' iemand.....quote:
Dus nu moeten wij kijken?quote:
Ja!quote:
[automatic-termen]quote:
quote:
Ja, afspraken afzeggen is wel gemeenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik wou al zeggen... Ik 'ken' iemand.....
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[automatic-termen]
Braaf!![]()
[/automatic-termen]
quote:
Thanksquote:
Ik ook nietquote:
Bij mij welquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar bij mij is dat niet gek
Bij de gedachte alleen al moet ik kotsen..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef Remnant het volgende:
[..]
Gewoon eentje pakken. De rest gaat vanzelf.
Had ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Jij had die natuurlijk al (kunnen) zien, bedacht ik me ineens..
Ohquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat bedoelde ik niet
![]()
Maar dat is niet lief van mij
Oh, je bent ziek?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bij de gedachte alleen al moet ik kotsen..
Gaan ze wat weghalen?quote:
Ah ok, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:38 schreef krengetje het volgende:
[..]niet meer gelukkig.. ben nogal ziekjes geweest een paar dagen geleden
Eet ik eerst een stuk kokostaart, of eerst de chocoladetaart met aardbeien....quote:
quote:
Het hele zooitje gaat eruit, gek word ik van de geile kut katquote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Het hele zooitje gaat eruit, gek word ik van de geile kut kat
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Kokos is vies.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eet ik eerst een stuk kokostaart, of eerst de chocoladetaart met aardbeien....
Haha,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
* Spezza19 houdt wel van geilie poesjesquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Die is wel heel flauwquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 houdt wel van geilie poesjes
Fijne avond!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs op de laptop thuis krijg ik last van mijn nek. Dat wordt een avondje bankhangen in plaats van laptop hangen dus. Ciao!
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet die op 4 poten natuurlijk
doei doeiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
Zelfs op de laptop thuis krijg ik last van mijn nek. Dat wordt een avondje bankhangen in plaats van laptop hangen dus. Ciao!
Die hebben we weer gemeenquote:
fail editquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet die op 4 poten natuurlijk
Ik vind van nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt...![]()
Maar het moest gewoon gezegd worden
Ik kreeg vorige week in plaats van Safari iedere keer Malibu in de kroeg. Gad-ver-damme!quote:
Ruudt! Ja, maar niet zoveel meer eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ah oke. Ik zit overal en nergens.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ruudt! Ja, maar niet zoveel meer eigenlijk
Waar zit jij normaal dan? Heb je nog met Yvonne? zij was dat toch?
Haha oke. Dat is dus een neequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:45 schreef djayzz het volgende:
Hmmmmm, allebei de taarten zijn lekkerWat voor taart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:45 schreef djayzz het volgende:
Hmmmmm, allebei de taarten zijn lekkerHAHAHA. Grapjas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oeh, dat klinkt niet positiefquote:
Krengelbengel!quote:
Mn schatje moet vanacht gaan werken tot zondagochtendquote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Krengelbengel!![]()
Wat opgeknapt voor het weekend? Leuke dingen met je schatje doen?
Hehequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt niet positief
Verder alles goed?
Ja, ook prima!quote:
Whut? Heeft hij nu nog steeds een site?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook prima!
Zit je nog op Plaksel z'n nieuwe site?
Hij heeft een nieuwequote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Whut? Heeft hij nu nog steeds een site?
Haha, laatste mailtje wat ik me kan herinneren is toch wel 2 jaar geleden..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe
Ik werd toen gestalkt met mailtjes.
Ooo nee! Bij mij niet (volgens mij)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, laatste mailtje wat ik me kan herinneren is toch wel 2 jaar geleden..
Achja, waarschijnlijk hangt daar alleen Axel en z'n gang rond samen met Harm.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee! Bij mij niet (volgens mij)
Zou Harm daar ook nog hangen??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Achja, waarschijnlijk hangt daar alleen Axel en z'n gang rond samen met Harm.
Vast wel, allebei.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou Harm daar ook nog hangen??
En die Laura
Nou, dat is dan kei gezelligquote:
Ja Ruudt en Suuz_ kennen die welquote:
Helaas wel.quote:
Nou nou! Soms was het daar best gezellig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Helaas wel.
* Ruudt slingerde voor de fun chatroulette aan en heeft in 5 minuten weer 20 piemels gezien, het is niet meer leuk.
Jup maar dat had nix met zijn aanwezigheid te maken hoor..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou nou! Soms was het daar best gezellig!
Haha, "leuk"
Hell no!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jup maar dat had nix met zijn aanwezigheid te maken hoor..
Oh God. Nee! Ik heb van daar niemand gezien (Ja, Suuz)quote:
Haha, yeah right.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh God. Nee! Ik heb van daar niemand gezien (Ja, Suuz)
Fijn! Hahaha. Dat doet mij goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, yeah right.
Nee, ik geloof je!
Ik heb bij Suuz in de auto gezeten, wow!
Een kat zal zichzelf afkoelen door vlug te ademen en ze heeft inderdaad "zweetvoeten", die bij warm weer naar stinkende sokken ruiken.quote:
Hmm, ik dan weer niet. Wat kan daar nog tegenop..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn! Hahaha. Dat doet mij goed
Whoei! Ik ben bij haar thuis geweest
Dat verklaart het.. eentje heeft het maar.. kitten nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een kat zal zichzelf afkoelen door vlug te ademen en ze heeft inderdaad "zweetvoeten", die bij warm weer naar stinkende sokken ruiken.
Aldus iets via google.![]()
Mijn katten hebben geen stinkende sokken aan hoor.
Misschien met z'n pootje in het drinkbakje gezeten?quote:
Geen idee!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hmm, ik dan weer niet. Wat kan daar nog tegenop..
Ja, 2x en ik heb wat chickies gehosseld jeweetz!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee!
Ben jij dan een keer bij een meet geweest ofzo?
Goed bezig Ruudt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, 2x en ik heb wat chickies gehosseld jeweetz!
Jij weet wel wat van m'n scharreltjes af.
Oh.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig Ruudt!
Oja?! Ik heb je ex als vriendinnetje bij Hyves
En je had ook iets gedaan met L. uit Dordt toch? En Y. dan. Was dat het?
Ik moet even graven denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh.
Neuh, C. uit Dordt ook nog toen ik ontzettend aangeschoten was.
En L. uit Delft.
C. klopt, die zat me zwaar op te geilen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet even graven denk ik
C = dat die kleine opdonder? Chantal?
L. uit Delft zegt mij zo 123 niets denk ik...
Serieus? Grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
C. klopt, die zat me zwaar op te geilen.![]()
Ley..
Haha, ik vond haar ook verschrikkelijk. Maar je bent jong en je wilt wat hè.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Grappig![]()
En C. vond ik altijd irritant. Dat jij er dan ook weer in moet trappen
Haha. Zij was toen best jong, toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, ik vond haar ook verschrikkelijk. Maar je bent jong en je wilt wat hè.
Mja L. was zelfs heel serieus en ontzettend heftig, maar verboden door haar ouders ivm cultuur.
Ja klopt..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Zij was toen best jong, toch?
Mja, daar zat je dan inderdaad mee... Wel jammer. Spreek je haar nog weleens of niet?
Hmm.. Balen. Is dat echt al 5jaar geleden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja klopt..
Ze heeft 2 maanden terug na 5 jaar weer contact gezocht en gaf aan dat ze me graag weer zou ontmoeten maar zei dat het nooit wat kon worden. Haar ouders zijn immers nog steeds tegen ons samenzijn. Toch wilden we elkaar graag zien maar helaas heeft ze tijdens haar vakantie haar ex ontmoet en zijn ze weer samen.
Ja, de tijd vliegt hè!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Balen. Is dat echt al 5jaar geleden?Wat lang!
Lijkt mij dan overigens ook wel lastig om elkaar te zien en dan te weten dat je er niets mee kan
Lijkt me niet, die paar mails die over en weer zijn gegaan maakten dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:57 schreef automatic_ het volgende:
Ja, nogal!
Maar goed; je denkt nu niet dat je haar kan zien op een "normale" manier?Haha.
Tja, je zou denken dat dat een keer stopt, maar bij (even oneerbiedig) die families heb ik het idee dat het nooit stopt.
Zeker! Wat doe je nu eigenlijk in het dagelijks leventje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die paar mails die over en weer zijn gegaan maakten dat wel duidelijk.
Klopt, we zien wel..
Life goes on!
Fuck, ik dacht dat ik snel was!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker! Wat doe je nu eigenlijk in het dagelijks leventje?
Nee,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:01 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat ik snel was!
Is dat eigenlijk wel de bedoeling van dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |