Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een knuffelen dito
mijn contract loopt ook bijna af.
Als een lekkere playah dat doet... geen probleem... maar waarom toch ook altijd weer die mannetjes waar ik niet op valquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:28 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar aandacht is ook zo breed. De playahs op de dansvloer die ongevraagd de billen van de dansende deernes betasten, dat is ook aandacht.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste dus...
Ben bijna in Eindhoven.... fijne avond allemaal!
*knufffel*, Balen zo'n onzekerheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een stel knuffels.... en weten of ik in sep nog werk heb
Hoezo is dat negatief? Je wilt een vastcontract?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.
Ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een knuffelen dito
mijn contract loopt ook bijna af.
Dan ben je in ieder geval weer een jaar verder....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Die van mij in december. Krijg waarschijnlijk een verlenging voor een jaar.
Ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is dat negatief? Je wilt een vastcontract?
ja... heb ik het weekend zo vol mogelijk gepland.... maar ik ga,denk ik echt hard huilen als er iets niet doorgaat...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Twee dagen nagelbijten dus nog.Ik ga keihard voor je duimen maandag.
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willen
De onzekerheid is vervelend.quote:
als je echt echt alleen een knuffel wil krijgen en geven.... ga ik wel een keer treintjes kijken met je....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.
Geen last meer vanquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja.
Negatief is overigens anders, maar ik zou eigenlijk een vast contract moeten krijgen totdat ze een paar weken geleden de wet er door heen jasten dat jongeren < 27 zomaar vier i.p.v. 3 jaar tijdelijk in dienst mogen blijven.
* in december loopt dus mijn 3e jaarcontract af.
Knuffelen is fijn, maar niet zo fijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, ik niet per se, hoor. Een lieve lange knuffel is minstens net zo fijn.
Mijn favoriete sixpackquote:
Dat eerste kan morgen geregeld wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil een stel knuffels.... en weten of ik in sep nog werk heb
...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De onzekerheid is vervelend.Helaas zit een vastcontract er voorlopig niet in.
Bij mij. Mag niet ivm crisis enzo.
Hoe zit dat bij jou?
Als je niet beter weet welquote:
ai, dat is wel zuur!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:31 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja.
Negatief is overigens anders, maar ik zou eigenlijk een vast contract moeten krijgen totdat ze een paar weken geleden de wet er door heen jasten dat jongeren < 27 zomaar vier i.p.v. 3 jaar tijdelijk in dienst mogen blijven.
* in december loopt dus mijn 3e jaarcontract af.
Hi JKquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat eerste kan morgen geregeld worden![]()
Dat tweede moet je toch echt aan je baas gaan vragen.. Maandag zodra hij binnen komt!
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen last meer vanben al 27
en heb pas mijn eerste contract gehad dit jaar.
Dat is wel vervelend als dat zou gebeuren.
Sterktequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
...
uhm uhm.... nou .... in ieder geval ingewikkeld....
Dank je .....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.
Anyhow, u beiden ook veel succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |