Vrouwen blijft een lastig onderwerp voor mannenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat valt af en toe toch flink tegen hoor! Zeker naar vrouwen toe!
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Een knuffel is al teveel gevraagd bij de meeste vrouwen. Ik hoef echt niet altijd te rampetampen ofzo.
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat valt af en toe toch flink tegen hoor! Zeker naar vrouwen toe!
Leg nu eens uit hoe en wat vrouwen willenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willen
[..]
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn
Knuffelen is inderdaad heulquote:
Wat vrouwen waarin willen? Daten, afwijzing, relatie?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg nu eens uit hoe en wat vrouwen willendan leggen mannen uit wat zij willen
Ja van mij welquote:
In alles het hele levenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:23 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wat vrouwen waarin willen? Daten, afwijzing, relatie?
Murmquote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja van mij wel![]()
[..]
In alles het hele leven
Ook niet allemaal. Beetje onzinnig om te proberen vast te stellen wat alle vrouwen willen, lijkt mij toch aardig afhankelijk van 't individu.quote:
Dat laatste dus...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:20 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, omdat een knuffel veels te verdacht is, omdat mannen vaak meer willen
[..]
Klopt. Af en toe snap ik er ook niks van. Meestal hebben mannen 'dood negeren' als tactiek als 't niks gaat worden en dan zeggen dat vrouwen onduidelijk zijn
Inmiddels wel / niet gesprek met je manager gehad?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een stel knuffels.... en weten of ik in sep nog werk heb
mucho funos....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat laatste dus...
Ben bijna in Eindhoven.... fijne avond allemaal!
Ja, zijn vast uitzonderingenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ook niet allemaal. Beetje onzinnig om te proberen vast te stellen wat alle vrouwen willen, lijkt mij toch aardig afhankelijk van 't individu.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels wel / niet gesprek met je manager gehad?
Daar draait het leven om. Maar het is meer dan alleen aandacht.quote:
positieve aandacht... ja zekerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, zijn vast uitzonderingenMaar denk dat de meeste vrouwen aandacht willen
Heel kort door de bocht samengevat.
Maar aandacht is ook zo breed. De playahs op de dansvloer die ongevraagd de billen van de dansende deernes betasten, dat is ook aandacht.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja, zijn vast uitzonderingenMaar denk dat de meeste vrouwen aandacht willen
Heel kort door de bocht samengevat.
Hier een knuffelquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik wil een stel knuffels.... en weten of ik in sep nog werk heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |