quote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook niet de laatste
ach...vanavond mag ik weer
verdachtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:59 schreef Lotusss het volgende:
Onderweg naar Eindhoven voor een soort mini meet
Eindhoven niet Hellmondquote:
je huis?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef krengetje het volgende:
gadver.. er staat hier in de buurt iets in de fik.. het stinkt
Je bent net bij je ouders en duikt gelijk op internet? Gezellie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
Haay, aangekomen bij de ouders. Nou hier weer koekeloeren. (was er vanmiddag ff)
Ieuw,. Nergens rook te zien?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:04 schreef krengetje het volgende:
gadver.. er staat hier in de buurt iets in de fik.. het stinkt
ja, op een terrasquote:
leuk maisje...te jongquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
Haay, aangekomen bij de ouders. Nou hier weer koekeloeren. (was er vanmiddag ff)
de BBQ van de buren?quote:
ze waren bang dat jij zou komenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
[..]
`
Plaats en tijdstip? Staat niets in de OP.
Een mini meet met een niet-single maar wel een Fok!er.quote:
Nee joh, ben er al wat langerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent net bij je ouders en duikt gelijk op internet? Gezellie.![]()
Het is een mini meet, als je er niet over gehoord hebt, was die dus niet met jou. Sorry.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
`
Plaats en tijdstip? Staat niets in de OP.
Waar dan? Vertel vertel, wat is de stank? Slachthuis?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef krengetje het volgende:
Nee.. maar weet wel waar het is alleen de wind staat de verkeerde kant op
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nee joh, ben er al wat langerAl 2 uurtjes!
Vanmiddag had ik 't over zo'n dude waar ik date mee had en 't eigenlijk toch niks vond.. Heb hem maar gesmst (hij is op vakantie) dat 't niks ging worden.
Het ruikt naar rookquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
Waar dan? Vertel vertel, wat is de stank? Slachthuis?
Thanks. Helaas ga ik dat niet redden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:07 schreef Lotusss het volgende:
Een mini meet met een niet-single maar wel een Fok!er.
Kom om 19u 30 aan op Eindhoven. Vanuit Tilburg voor jouw info...
Dat ben ik altijdquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijn
Dus nu gaat hij zich daar ladder zat zuipen en de eerste beste bimbo flink door het bed trekken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef Elvanera het volgende:
Nee joh, ben er al wat langerAl 2 uurtjes!
Vanmiddag had ik 't over zo'n dude waar ik date mee had en 't eigenlijk toch niks vond.. Heb hem maar gesmst (hij is op vakantie) dat 't niks ging worden.
Hoiquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:03 schreef Elvanera het volgende:
dat hebben we gezien hier jaquote:
Daar zou menig vrouw een voorbeeld aan kunnen nemen inderdaadquote:
Nou, dat is prima toch. Beter dan dat ie zich een week verheugd op een vervolgdate die ik dan weer ga afzeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus nu gaat hij zich daar ladder zat zuipen en de eerste beste bimbo flink door het bed trekken.
Het is een privé afspraak en niet een openbare meet zeg maar... sorry voor het misverstand! Maar dacht dat jij de trein info wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Thanks. Helaas ga ik dat niet redden.![]()
Had ik het maar eerder geweten, leek me gezellig.
Wie komen er nog meer naast jou?
Ohw, okey, nou veel plezier dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef Lotusss het volgende:
Het is een privé afspraak en niet een openbare meet zeg maar... sorry voor het misverstand! Maar dacht dat jij de trein info wel leuk zou vinden.
De laatste keer dat ik rook rook kwam mn vriendje terugquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:11 schreef ArTiC het volgende:
De laatste keer dat ik rook rook (?) stond het huis van de onderbuurman in de fik
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kijk dames..jullie kunnen wel duidelijk zijn
True story!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!
De meeste mannen zijn dat ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als alle heren ook zo waren dan zou de wereld een stuk leuker en duidelijker zijn!
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo hard op zoek zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik hier duidelijk kom verkondigen dat ik een vrouw zoek, dan word ik de grond in geboord. Dus je moet wel onduidelijk zijn...
Een knuffel is al teveel gevraagd bij de meeste vrouwen. Ik hoef echt niet altijd te rampetampen ofzo.quote:
Ik bedoelde qua duidelijk zijn in mensen afwijzen en ze dus niet bewust of onbewust aan het lijntje houden!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, okey. Dat ben ik helemaal met je eens dan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua duidelijk zijn in mensen afwijzen en ze dus niet bewust of onbewust aan het lijntje houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |