Yup, mag straks om 9 uur weer verder, zometeen even op de bank duiken en even nog een uurtje slapen.. Dan van 9 uur tot 2 uur morgenochtend.. snel naar huis, paar uur slapen, en dan op tijd wakker en gedouched zijn voor A'foortquote:
Waarschijnlijk dus verlengd voor een jaar. En dan zien we december 2011 wel weer verder.quote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte![]()
Bij mij ook mijn leidinggevende kan mijn geen enkele zekerheid bieden. Als men van hogerhand besluit dat 6 mensen genoeg is ben ik overbodig. Dus zekerheid heb ik niet. Ook al wordt mijn contract verlengt.
Jij ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:38 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja ik zou 't knap vervelend vinden, ik weet namelijk al dat 't verlengd word (ik heb een aantal zaken lopen die in 2011 pas starten) maar ik ging er dus al even van uit dat ik 'n vast contract had.
Anyhow, u beiden ook veel succes!
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nogquote:
Ooo nog even dus!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nog
.... zooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, mag straks om 9 uur weer verder, zometeen even op de bank duiken en even nog een uurtje slapen.. Dan van 9 uur tot 2 uur morgenochtend.. snel naar huis, paar uur slapen, en dan op tijd wakker en gedouched zijn voor A'foort
Ja dat wel. Alleen ik heb een aangepaste functie ivm mijn beperking als men dat opeens anders wil ben ik mijn baan kwijt. Voorals nog ga ik er vanuit dat mijn contract verlengt wordt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je contract verlengd wordt dan... heb je in ieder geval die tijd respijt... toch?
Je gaat voor een Iphone4?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee, ze komen pas 5 augustus binnen bij vodafone. dus de week daarna ergens pas. beetje klote. maargoed, gelukkig doet mijn huidige foon het nog
ik ga voor je duimen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel. Alleen ik heb een aangepaste functie ivm mijn beperking als men dat opeens anders wil ben ik mijn baan kwijt. Voorals nog ga ik er vanuit dat mijn contract verlengt wordt.
Dankjequote:
ik zeg hoi terug.quote:
Ik wil ook naar de Stokstaartjes en Pinguins en wolven hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... zooooooooooooooooowdruk zeg.....
Naja gelukkig gaan we lang bij de Lynxen kijken![]()
Hi JBquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zeg hoi terug.
edit: ik ben niet origineel en traag.![]()
![]()
okequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook naar de Stokstaartjes en Pinguins en wolven hoor!
Oh! En naar de Roofvogels!
En natuurlijk gaan we op tijd bij de Lynxen zijnquote:
oe ja.... ik zal die tijden even opschrijvenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan we op tijd bij de Lynxen zijnVoedertijd!
UHuh, niet vergeten! Ohh en wees nou slim, bestel je ticket voor 't park online en print 'm uit! Dan hoeven we niet in de rij te wachten! Mijne heb ik nl al, ook parkeerticketquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe ja.... ik zal die tijden even opschrijven
Die kans is grootquote:
Nee, das de schuld van de buurman, dat wist ik alquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die kans is groot
Behalve honger in de wereld.... daar heb ik niks mee te maken...
als ik het ding kan uitprinten zal ik het doen....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UHuh, niet vergeten! Ohh en wees nou slim, bestel je ticket voor 't park online en print 'm uit! Dan hoeven we niet in de rij te wachten! Mijne heb ik nl al, ook parkeerticket
jaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ooo....![]()
en daar zit dus ook al een wachttijd op?
Als je niet kunt printen, sla 'm dan op en mail 'm naar mij, dan doe ik 'm wel uitprinten voor jequote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik het ding kan uitprinten zal ik het doen....
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.quote:
weltrusten..... en werk ze.... bis morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu ga ik eerst nog een uurtje liggen voor ik moet werken![]()
Tot morgen![]()
Zet je MSN ook eens aan!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.
En hoi.
Beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 2 ibu en 2 paracetamol ingenomen, en net lekker lang heel heet gedouched, en ik voel me wel redelijk. Probeerde te slapen, lukt niet, dus nu in bed met laptop.
En hoi.
Beterschapquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:08 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En hoi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |