Ooo nee! Bij mij niet (volgens mij)quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:51 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, laatste mailtje wat ik me kan herinneren is toch wel 2 jaar geleden..
Achja, waarschijnlijk hangt daar alleen Axel en z'n gang rond samen met Harm.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo nee! Bij mij niet (volgens mij)
Zou Harm daar ook nog hangen??quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Achja, waarschijnlijk hangt daar alleen Axel en z'n gang rond samen met Harm.
Vast wel, allebei.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 21:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou Harm daar ook nog hangen??
En die Laura
Nou, dat is dan kei gezelligquote:
Ja Ruudt en Suuz_ kennen die welquote:
Helaas wel.quote:
Nou nou! Soms was het daar best gezellig!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Helaas wel.
* Ruudt slingerde voor de fun chatroulette aan en heeft in 5 minuten weer 20 piemels gezien, het is niet meer leuk.
Jup maar dat had nix met zijn aanwezigheid te maken hoor..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou nou! Soms was het daar best gezellig!
Haha, "leuk"
Hell no!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Jup maar dat had nix met zijn aanwezigheid te maken hoor..
Oh God. Nee! Ik heb van daar niemand gezien (Ja, Suuz)quote:
Haha, yeah right.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh God. Nee! Ik heb van daar niemand gezien (Ja, Suuz)
Fijn! Hahaha. Dat doet mij goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:20 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, yeah right.
Nee, ik geloof je!
Ik heb bij Suuz in de auto gezeten, wow!
Een kat zal zichzelf afkoelen door vlug te ademen en ze heeft inderdaad "zweetvoeten", die bij warm weer naar stinkende sokken ruiken.quote:
Hmm, ik dan weer niet. Wat kan daar nog tegenop..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fijn! Hahaha. Dat doet mij goed
Whoei! Ik ben bij haar thuis geweest
Dat verklaart het.. eentje heeft het maar.. kitten nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een kat zal zichzelf afkoelen door vlug te ademen en ze heeft inderdaad "zweetvoeten", die bij warm weer naar stinkende sokken ruiken.
Aldus iets via google.![]()
Mijn katten hebben geen stinkende sokken aan hoor.
Misschien met z'n pootje in het drinkbakje gezeten?quote:
Geen idee!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hmm, ik dan weer niet. Wat kan daar nog tegenop..
Ja, 2x en ik heb wat chickies gehosseld jeweetz!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee!
Ben jij dan een keer bij een meet geweest ofzo?
Goed bezig Ruudt!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja, 2x en ik heb wat chickies gehosseld jeweetz!
Jij weet wel wat van m'n scharreltjes af.
Oh.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig Ruudt!
Oja?! Ik heb je ex als vriendinnetje bij Hyves
En je had ook iets gedaan met L. uit Dordt toch? En Y. dan. Was dat het?
Ik moet even graven denk ikquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh.
Neuh, C. uit Dordt ook nog toen ik ontzettend aangeschoten was.
En L. uit Delft.
C. klopt, die zat me zwaar op te geilen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet even graven denk ik
C = dat die kleine opdonder? Chantal?
L. uit Delft zegt mij zo 123 niets denk ik...
Serieus? Grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
C. klopt, die zat me zwaar op te geilen.![]()
Ley..
Haha, ik vond haar ook verschrikkelijk. Maar je bent jong en je wilt wat hè.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Grappig![]()
En C. vond ik altijd irritant. Dat jij er dan ook weer in moet trappen
Haha. Zij was toen best jong, toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:43 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Haha, ik vond haar ook verschrikkelijk. Maar je bent jong en je wilt wat hè.
Mja L. was zelfs heel serieus en ontzettend heftig, maar verboden door haar ouders ivm cultuur.
Ja klopt..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Zij was toen best jong, toch?
Mja, daar zat je dan inderdaad mee... Wel jammer. Spreek je haar nog weleens of niet?
Hmm.. Balen. Is dat echt al 5jaar geleden?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja klopt..
Ze heeft 2 maanden terug na 5 jaar weer contact gezocht en gaf aan dat ze me graag weer zou ontmoeten maar zei dat het nooit wat kon worden. Haar ouders zijn immers nog steeds tegen ons samenzijn. Toch wilden we elkaar graag zien maar helaas heeft ze tijdens haar vakantie haar ex ontmoet en zijn ze weer samen.
Ja, de tijd vliegt hè!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Balen. Is dat echt al 5jaar geleden?Wat lang!
Lijkt mij dan overigens ook wel lastig om elkaar te zien en dan te weten dat je er niets mee kan
Lijkt me niet, die paar mails die over en weer zijn gegaan maakten dat wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:57 schreef automatic_ het volgende:
Ja, nogal!
Maar goed; je denkt nu niet dat je haar kan zien op een "normale" manier?Haha.
Tja, je zou denken dat dat een keer stopt, maar bij (even oneerbiedig) die families heb ik het idee dat het nooit stopt.
Zeker! Wat doe je nu eigenlijk in het dagelijks leventje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:59 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Lijkt me niet, die paar mails die over en weer zijn gegaan maakten dat wel duidelijk.
Klopt, we zien wel..
Life goes on!
Fuck, ik dacht dat ik snel was!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeker! Wat doe je nu eigenlijk in het dagelijks leventje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |