Publiek ging helemaal gek toen hij z´n gitaar in brand stak.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Jammer dat Jimi Hendrix dit jaar niet komt, was vorig jaar een supervette act.
Die mag sowieso wegblijven, want kansloos en marginaal.quote:
Die kwalificatie behoort eerder toe aan badkamerartiesten zoals je die ziet bij X-Factor en Idols.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef vvatermelon het volgende:
Ik ben het met de TS eens behalve dan met die Caro Emerald, maar dat is omdat ik haar een stoephoer vindt.
Ja, die staan dan op Reading Leeds helaasquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef CoolKappie het volgende:
Arcade Fire. Had stiekem gehoopt dat ze ook lowlands in hun Europa tour zouden meepakken. Zeker na de succesvolle optredens van 2005 en 2007 op LL en omdat hun nieuwe cd net uit is.
Ach heb ze een maand terug ook al op Werchter gezien, dus zo'n ramp is het niet.
Bettie Serveert heeft dit jaar al iets van 60 keer in Nederland opgetreden (voor mijn gevoel althans). Als je die nu nog niet aan het werk hebt gezien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Olieeee het volgende:
Gorillaz, Eels, Pavement
O ja... en Betty Serveert
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef Grobbel het volgende:
Bettie Serveert heeft dit jaar al iets van 60 keer in Nederland opgetreden (voor mijn gevoel althans). Als je die nu nog niet aan het werk hebt gezien...
Ik heb ze dus al vier keer gezien dit jaar in een paar maanden tijd. In Doornroosje (was ik bij als pauze-dj), in Paradiso (voorprogramma van Pavement), in Luxor (in 3v12-capaciteit) en op Oranjepop in Nijmegen, gewoon omdat ze op dat festival stonden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Had het prima gevonden als ze op Lowlands hadden gestaan, hoeft niet allemaal buitenlands.
Sowieso heb ik niet heel veel bands op het programma staan die ik nog nooit eerder heb gezien.
Even geteld op last.fm. Inderdaad pas 'slechts' 34 keer dit jaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef ranja het volgende:
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Had het prima gevonden als ze op Lowlands hadden gestaan, hoeft niet allemaal buitenlands.
Sowieso heb ik niet heel veel bands op het programma staan die ik nog nooit eerder heb gezien.
Tof man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Grappig dat hier veel acts voorbij komen die ik lekker op Pukkelpop ga zien.
Maar als jij naar huis gaat, hebben wij nog een dag te gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Pinkpop lowlands was het toch? Geen lowlands pukkelpop?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boeken.
De discussie gaat altijd over Lowlands / Pukkelpop. Lowlands en Pinkpop zitten elkaar niet in de weg en lijken echt totaal niet op elkaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pinkpop lowlands was het toch? Geen lowlands pukkelpop?
Oh daar kan ik niet over oordelen. Ben alleen nog op Pukkelpop geweest, en niet op LL. Dit jaar redelijk laat beslist en vooral vanwege dat toffe festivalsfeertje op Werchter en de naar mijn mening stukken betere line-up van Pukkelpop daarvoor gekozen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boeken.
Nee, de discussie is op FOK! toch echt meestal over Lowlands en Pinkpop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De discussie gaat altijd over Lowlands / Pukkelpop.
Dan doet Lowlands iets fout...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, de discussie is op FOK! toch echt meestal over Lowlands en Pinkpop.
Touché!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.
Ja ok, misschien kwam het er iets harder over dan de bedoeling was. Mijn excuses hiervoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kwalificatie behoort eerder toe aan badkamerartiesten zoals je die ziet bij X-Factor en Idols.
Niet bij artiesten die durven te experimenteren...
gaat er meer om dat pp voor josti's isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.
Van mij mag ie wegblijven na het fiasco van vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef vvatermelon het volgende:
[..]
Over Dauwpop gesproken...ik mis Boys noize ook op LL
Editors vind ik een geweldige band, maar ik zie ze toch liever in een zaal. Komt die ambiance veel beter bij over. Vorige keer bij muse overdag spelen, dat klopt gewoon niet bij zo'n band.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Funk_Doc het volgende:
The Editors
Kings Of Leon
Crystal Castles
Calvin Harris
Jay-z of Nas ( in ieder geval dikke doch commercieele hip-hop uit Amerika)
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef vvatermelon het volgende:
[..]
Ja ok, misschien kwam het er iets harder over dan de bedoeling was. Mijn excuses hiervoor.
Maar na het optreden van haar op Dauwpop ben ik niet echt meer over haar te spreken.
Over Dauwpop gesproken...ik mis Boys noize ook op LL
Tja, gelijk heb je. Pukkelpop weer erg sterk dit jaar en eerlijk is eerlijk, daar kan lowlands niets tegenin brengen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
Mja veel pukkelpop bandjes: Eels, Harlem, Fuck Buttons, Girls. En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles, Garcia plays Kyuss, Flaming Lips, BRMC, Digitalism... Lowlands heeft wel echt een beetje de slag gemist dit jaar...
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Tja, gelijk heb je. Pukkelpop weer erg sterk dit jaar en eerlijk is eerlijk, daar kan lowlands niets tegenin brengen,
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
Mja veel pukkelpop bandjes: Eels, Harlem, Fuck Buttons, Girls. En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles, Garcia plays Kyuss, Flaming Lips, BRMC, Digitalism... Lowlands heeft wel echt een beetje de slag gemist dit jaar...
Die staan geen van allen op Pukkelpop, dus dan zou je kunnen stellen dat Pukkelpop wat deze acts betreft ook de slag heeft gemist. Sterker nog, een aantal daarvan zijn niet eens in de buurt van Europa tijdens dat festivalweekend...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.
Die lowlands baas zal er wel warmpjes bij zitten inmiddels, elk jaar uitverkopen en steeds minder geld kwijt zijn aan acts.
Nou ja, zo duur zullen dat soort bandjes echt niet zijn (uitzonderingen als Eels en Flaming Lips even daargelaten). Voor het bedrag dat Anouk op haar bankrekening krijgt bijgeschreven voor een uurtje Biddinghuizen kun je 10 leuke bandjes halen van dat kaliber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.
Die lowlands baas zal er wel warmpjes bij zitten inmiddels, elk jaar uitverkopen en steeds minder geld kwijt zijn aan acts.
Da's best knap. Ze hebben er één gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar vaak zien optreden op festivals in de Benelux.
Ik hoor niemand over Suikerrock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef CecilBDemented het volgende:
westlife, take that, boyzone.
gewoon wat meer pop
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef Grobbel het volgende:
We hadden het over Lowlands, niet over Pepsi Pop.
dat idee heb ik ook al jaren, maar toch ga ik steeds weer heen en vermaak ik me ook weer prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer,
En Jamiroquai heeft daar eergisteren gestaan...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoor niemand over Suikerrock.
Op dat festival treedt Shaggy vandaag op.
Shaggyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoor niemand over Suikerrock.
Op dat festival treedt Shaggy vandaag op.
Die was al op Pinkpop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef Retarded het volgende:
eerste keer LL voor mij dit jaar.. eerste festival ook ... had gehoopt op Florence
Of anders komt blink 182, hopelijk ben je daar fan van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die was al op Pinkpop.
Hopelijk ben je wel fan van Marina And The Diamonds (die komt namelijk wel).
Ik kan/mag helaas niet komen, geen kaartje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Of anders komt blink 182, hopelijk ben je daar fan van.
die was er vorig jaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:12 schreef Retarded het volgende:
eerste keer LL voor mij dit jaar.. eerste festival ook ... had gehoopt op Florence
Was om in te laten zien dat jij een beetje een lame-o opmerking maakte mbt florence.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan/mag helaas niet komen, geen kaartje.
Ik heb absoluut niets tegen Florence And The Machine.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Was om in te laten zien dat jij een beetje een lame-o opmerking maakte mbt florence.
Ben je nou zo dom? Ik zei niet dat je iets tegen hun had... Maar die gast is fan van hun... "Ik hoop dat je blink tof vind want die komen wel"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen Florence And The Machine.
Ik geef af op artiesten die X-Factor en HGT nodig hebben om populair te worden...
Die zijn gestopt als duo, en zijn beide solo verder gegaan. Perquisite legt momenteel de laatste hand aan zijn debuut en gaat daar pas dit najaar mee touren; van Pete Philly weet ik het niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Is Pete Philly & Perquisite al genoemd?
Maar met Marina & the Diamonds heb je nog een punt, dat lijkt nl. redelijk op Florence + the Machine van tijd tot tijd. Ook op Amanda Palmer en Kate Bush, maar tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom? Ik zei niet dat je iets tegen hun had... Maar die gast is fan van hun... "Ik hoop dat je blink tof vind want die komen wel"
Dat ken je met elke band doen die op lowlands staat.
Stel je hebt trek in white castle... Dan moet je white castle... Zelfde geld voor muziek imo, als je super fan bent van florence + the machine dan wil je die en niet iets andersquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Maar met Marina & the Diamonds heb je nog een punt, dat lijkt nl. redelijk op Florence + the Machine van tijd tot tijd. Ook op Amanda Palmer en Kate Bush, maar toch
Had je vorig jaar en 2 jaar geleden moeten komen, had je ze bijna allemaal gehad! Ik heb de meesten van dat lijstje toen wel gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Volbeat
Pearl Jam
Alsof die de laatste 5 jaar niet al genoeg zijn geweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Dan mis ik ook iron maiden,met dezelfde redenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Donderdag in de Tivoli. Het is overigens 35 euro voor een kaartje, nutjobs.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
psies !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
plaat of palingsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.
jvt zal waarschijnlijk wel op LL rondlopen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:04 schreef Radioheader het volgende:
The Strokes, Interpol, Black Rebel Motorcycle Club en Jeugd van Tegenwoordig.
...die dan ook steeds sneller uit zullen verkopen, totdat hetzelfde gebeurt als bij Lowlands.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.
Nee, maar nieuw album komt eraan. Ze hebben al 3 nieuwe nummers laten horen op werchter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef rubbereend het volgende:
heeft de JvT nog wat uitgebracht de laatste tijd?
Ik heb in mijn festivalleven nog nooit zo'n slechte opener gezien als de Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:57 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Nee, maar nieuw album komt eraan. Ze hebben al 3 nieuwe nummers laten horen op werchter.
Ik vind het echt een heel grote faal van Lowlands dat JvT wel op Werchter en Pukkelpop staat maar niet op Lowlands....
Dit. Überhaupt een goede hiphop act.quote:
Touren niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:57 schreef whosvegas het volgende:
Eagles of Death Metal, maar die hebben al een aantal keer op Lowlands gestaan
Maar goed ook, dat ze niet komenAnders ga ik veel te veel uit mijn dak, vind m'n knie niet zo leuk
![]()
Ik heb ze in het voorprogramma van de Arctic Monkeys ondekt, man wat een energie. Kwam gaar, na een werkdag, aan en ik stond gelijk te springen
Ooh ja de Nacht vd Noise. Met o.a: Wavves, Place to Bury strangers, No age, Animal Collectivequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:46 schreef Prenzlauer het volgende:
A place to bury strangers. 1 van de beste noiseplaten van vorig jaar. Zou dat wel live willen zien, dat spelen op een cirkelzaag
Ja, waar is hiphop in de line-up?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:46 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dit. Überhaupt een goede hiphop act.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |