Touché!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.
Ja ok, misschien kwam het er iets harder over dan de bedoeling was. Mijn excuses hiervoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die kwalificatie behoort eerder toe aan badkamerartiesten zoals je die ziet bij X-Factor en Idols.
Niet bij artiesten die durven te experimenteren...
gaat er meer om dat pp voor josti's isquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.
Van mij mag ie wegblijven na het fiasco van vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef vvatermelon het volgende:
[..]
Over Dauwpop gesproken...ik mis Boys noize ook op LL
Editors vind ik een geweldige band, maar ik zie ze toch liever in een zaal. Komt die ambiance veel beter bij over. Vorige keer bij muse overdag spelen, dat klopt gewoon niet bij zo'n band.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:21 schreef Funk_Doc het volgende:
The Editors
Kings Of Leon
Crystal Castles
Calvin Harris
Jay-z of Nas ( in ieder geval dikke doch commercieele hip-hop uit Amerika)
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:53 schreef vvatermelon het volgende:
[..]
Ja ok, misschien kwam het er iets harder over dan de bedoeling was. Mijn excuses hiervoor.
Maar na het optreden van haar op Dauwpop ben ik niet echt meer over haar te spreken.
Over Dauwpop gesproken...ik mis Boys noize ook op LL
Tja, gelijk heb je. Pukkelpop weer erg sterk dit jaar en eerlijk is eerlijk, daar kan lowlands niets tegenin brengen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
Mja veel pukkelpop bandjes: Eels, Harlem, Fuck Buttons, Girls. En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles, Garcia plays Kyuss, Flaming Lips, BRMC, Digitalism... Lowlands heeft wel echt een beetje de slag gemist dit jaar...
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:29 schreef Apenzuur het volgende:
[..]
Tja, gelijk heb je. Pukkelpop weer erg sterk dit jaar en eerlijk is eerlijk, daar kan lowlands niets tegenin brengen,
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
Mja veel pukkelpop bandjes: Eels, Harlem, Fuck Buttons, Girls. En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles, Garcia plays Kyuss, Flaming Lips, BRMC, Digitalism... Lowlands heeft wel echt een beetje de slag gemist dit jaar...
Die staan geen van allen op Pukkelpop, dus dan zou je kunnen stellen dat Pukkelpop wat deze acts betreft ook de slag heeft gemist. Sterker nog, een aantal daarvan zijn niet eens in de buurt van Europa tijdens dat festivalweekend...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:46 schreef ralfseltje het volgende:
En Sleigh Bells, Best Coast, Titus Andronicus, Crystal Castles
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.
Die lowlands baas zal er wel warmpjes bij zitten inmiddels, elk jaar uitverkopen en steeds minder geld kwijt zijn aan acts.
Nou ja, zo duur zullen dat soort bandjes echt niet zijn (uitzonderingen als Eels en Flaming Lips even daargelaten). Voor het bedrag dat Anouk op haar bankrekening krijgt bijgeschreven voor een uurtje Biddinghuizen kun je 10 leuke bandjes halen van dat kaliber.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
lowlands heeft geen goede (onbekende) bands meer nodig om publiek te trekken.
Die lowlands baas zal er wel warmpjes bij zitten inmiddels, elk jaar uitverkopen en steeds minder geld kwijt zijn aan acts.
Da's best knap. Ze hebben er één gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar vaak zien optreden op festivals in de Benelux.
Ik hoor niemand over Suikerrock.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat wij trouwe Lowlanders volgend jaar allemaal naar Pukkelpop gaan. Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer, jammer maar helaas, dan wordt het Pukkelpop.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:43 schreef CecilBDemented het volgende:
westlife, take that, boyzone.
gewoon wat meer pop
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:18 schreef Grobbel het volgende:
We hadden het over Lowlands, niet over Pepsi Pop.
dat idee heb ik ook al jaren, maar toch ga ik steeds weer heen en vermaak ik me ook weer prima.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef ralfseltje het volgende:
Aan de andere kant, ik heb wel echt het idee dat Lowlands een andere richting inslaat en dan is het mijn festival ook niet meer,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |