Publiek ging helemaal gek toen hij z´n gitaar in brand stak.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Jammer dat Jimi Hendrix dit jaar niet komt, was vorig jaar een supervette act.
Die mag sowieso wegblijven, want kansloos en marginaal.quote:
Die kwalificatie behoort eerder toe aan badkamerartiesten zoals je die ziet bij X-Factor en Idols.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef vvatermelon het volgende:
Ik ben het met de TS eens behalve dan met die Caro Emerald, maar dat is omdat ik haar een stoephoer vindt.
Ja, die staan dan op Reading Leeds helaasquote:Op donderdag 29 juli 2010 22:09 schreef CoolKappie het volgende:
Arcade Fire. Had stiekem gehoopt dat ze ook lowlands in hun Europa tour zouden meepakken. Zeker na de succesvolle optredens van 2005 en 2007 op LL en omdat hun nieuwe cd net uit is.
Ach heb ze een maand terug ook al op Werchter gezien, dus zo'n ramp is het niet.
Bettie Serveert heeft dit jaar al iets van 60 keer in Nederland opgetreden (voor mijn gevoel althans). Als je die nu nog niet aan het werk hebt gezien...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:49 schreef Olieeee het volgende:
Gorillaz, Eels, Pavement
O ja... en Betty Serveert
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:52 schreef Grobbel het volgende:
Bettie Serveert heeft dit jaar al iets van 60 keer in Nederland opgetreden (voor mijn gevoel althans). Als je die nu nog niet aan het werk hebt gezien...
Ik heb ze dus al vier keer gezien dit jaar in een paar maanden tijd. In Doornroosje (was ik bij als pauze-dj), in Paradiso (voorprogramma van Pavement), in Luxor (in 3v12-capaciteit) en op Oranjepop in Nijmegen, gewoon omdat ze op dat festival stonden.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Had het prima gevonden als ze op Lowlands hadden gestaan, hoeft niet allemaal buitenlands.
Sowieso heb ik niet heel veel bands op het programma staan die ik nog nooit eerder heb gezien.
Even geteld op last.fm. Inderdaad pas 'slechts' 34 keer dit jaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:07 schreef ranja het volgende:
Onzin, zo vaak treedt dat soort bands helemaal niet op. En ik reis ook niet naar Maastricht of Groningen om ze te zien.
Ik heb ze dit jaar nog niet gezien. Had het prima gevonden als ze op Lowlands hadden gestaan, hoeft niet allemaal buitenlands.
Sowieso heb ik niet heel veel bands op het programma staan die ik nog nooit eerder heb gezien.
Tof man.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Grappig dat hier veel acts voorbij komen die ik lekker op Pukkelpop ga zien.
Maar als jij naar huis gaat, hebben wij nog een dag te gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Pinkpop lowlands was het toch? Geen lowlands pukkelpop?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boeken.
De discussie gaat altijd over Lowlands / Pukkelpop. Lowlands en Pinkpop zitten elkaar niet in de weg en lijken echt totaal niet op elkaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Pinkpop lowlands was het toch? Geen lowlands pukkelpop?
Oh daar kan ik niet over oordelen. Ben alleen nog op Pukkelpop geweest, en niet op LL. Dit jaar redelijk laat beslist en vooral vanwege dat toffe festivalsfeertje op Werchter en de naar mijn mening stukken betere line-up van Pukkelpop daarvoor gekozen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Whehe, komt de PP / LL discussie weer. Ik mis !!!, The Chemical Brothers, Cypress Hill en Fun Lovin' Criminals wel enigszins. Allen een nieuw album. Da's bij Cypress Hill overigens geen aanbeveling, maar wel een reden om ze te boeken.
Nee, de discussie is op FOK! toch echt meestal over Lowlands en Pinkpop.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
De discussie gaat altijd over Lowlands / Pukkelpop.
Dan doet Lowlands iets fout...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:13 schreef Christiaan het volgende:
Vreemd, dat heb ik altijd anders gezien. Is ook niet zo relevant. Ik ben slechts één keer op Lowlands geweest, tweemaal op Pukkelpop, viermaal op Werchter en vijfmaal op Dour. De twee Pukkelpops staan op één en twee als mooiste festivalherinneringen, geweldig festival. Lowlands staat niet zo hoog, vond het niet zo bijzonder. Leuk, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, de discussie is op FOK! toch echt meestal over Lowlands en Pinkpop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |