Had je vorig jaar en 2 jaar geleden moeten komen, had je ze bijna allemaal gehad! Ik heb de meesten van dat lijstje toen wel gezienquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Volbeat
Pearl Jam
Alsof die de laatste 5 jaar niet al genoeg zijn geweestquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
The Prodigy
Arctic Monkeys
Editors
Kaiser Chiefs
Dan mis ik ook iron maiden,met dezelfde redenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Ik mis Eels. Nog nooit gezien, en wél bij onze vrinden van Pukkelpop..
Donderdag in de Tivoli. Het is overigens 35 euro voor een kaartje, nutjobs.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:57 schreef smoeske het volgende:
[..]
Ja Eels wil ik ook zien , word tijd ook dat ze een keer uitgenodigd worden !
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Eels is toch een 'hij' (EV) en niet een 'ze' (MV)?
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
psies !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er kan natuurlijk ook "ze" als band zijnde bedoelt worden.
plaat of palingsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja, of meerdere palingen in plaat van één paling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |