abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84690553
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik zou graag nog wat conservatiever willen, Raymond de roon lijkt me wel wat.
Want je hebt toch niets te verbergen?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:39:54 #102
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84690573
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

SGP kringen is ook niet zuiver hoor.. Incest, etc het komt daar allemaal voor schijnt het.
Jep, alhoewel ik me altijd afvraag of dat daar nou echt significant veel vaker voorkomt dan onder normale gezinnen. Maar dat leggen ze niet dwingend op aan de samenleving, en hun groep groeit niet. Dat je vreemde ideeën hebt maakt je verder nog niet extreem-rechts.
quote:
Maar extreem-rechts gaat te ver ja. Extreem-rechts impliceert ook een anti-kapitalische houding, de pvv is juist voor kapitalisme. En als je Israel en Amerika steunt dan ben je pro kapitalisme.
Lijkt mij ook. Ik snap echt niet waarom de PVV voor extreem-rechts wordt versleten.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:40:58 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84690629
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze hebben er nu 1. Althans het lijkt zo. Het kan ook een een tweetje zijn van Verhagen en Rutte om de prijs voor PvdA te verhogen. Maar ik ga daar niet vanuit.
Lijkt me niet. Rutte wil echt bezuinigen, de koers wijzigen. Dat kan niet met de PvdA, en wel op deze manier.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:46:55 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_84690874
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Want je hebt toch niets te verbergen?
Klopt. Ik ben het ook eens met de slogan van Teeven

Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen,
Of dat je burgers uit wantrouwen moet controleren. Of dat je gegevens tot in de eeuwigheid moet opslaan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_84691343
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is nou een typisch voorbeeld van een CDA'er van wie ik verwacht niet in een kabinet met gedoogsteun van extreemrechts te willen gaan zitten.
Maar hij is wel de ideale optie om de zuidelijke stemmen terug te trekken naar het CDA, dus ik denk dat hij het toch zou doen (als het congres instemt).

Btw. Verburg komt misschien terug als minister, maar niet voor LNV. Ik heb gelezen dat veel boeren niet gelukkig met haar waren de afgelopen jaren, dat heeft het CDA veel stemmen gekost van die kant.
pi_84693511
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
- Minister van Financiën: Frans weekers
Ik vind Weekers maar een slappe zak die totaal niet deskundig op mij over komt. Tijdens de debatten over de staatssteun aan banken stelde hij zich zeer timide op. Hij drong niet door tot de kern van het probleem, het bancaire systeem. Hij droeg geen alternatieven voor de staatssteun aan terwijl die er zeker waren, zo hadden banken hun obligatiehouders en aandeelhouders kunnen inzetten om meer kapitaal te vergaren, zij zijn nu volledig buiten schot gebleven bij ING. Stef Blok vind ik veel beter op zijn plaats op deze plek.

quote:
- Minister van Justitie: Fred Teeven
Liever niet, ik hou graag een vrij internet en wil mijn privacy behouden. Hennis-Plasschaert zou ik een betere kandidaat vinden.

quote:
- Minister van Verkeer en Waterstaat: Aptroot
Dat zou fantastisch zijn. Ik heb op Aptroot gestemd omdat hij zich zo goed inzette tegen het voorgenomen systeem van rekeningrijden, omdat hij denkt in termen van mobiliteit in plaats van automobilisten pesten, omdat hij daarbij de trein niet uit het oog verliest en omdat hij voorstander is van het verhogen van maximumsnelheid als het verkeersbeeld dat toelaat. Als Aptroot minister van V&W wordt zou dat heel erg mooi zijn ook al zal zijn budget wat karig zijn in verband met de bezuinigingen.
pi_84693666
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jep, alhoewel ik me altijd afvraag of dat daar nou echt significant veel vaker voorkomt dan onder normale gezinnen. Maar dat leggen ze niet dwingend op aan de samenleving, en hun groep groeit niet. Dat je vreemde ideeën hebt maakt je verder nog niet extreem-rechts.
[..]

Lijkt mij ook. Ik snap echt niet waarom de PVV voor extreem-rechts wordt versleten.
Echt niet? Vanwege hun idiote plannen aangaande moslims natuurlijk. Zo'n buitenlanders beleid wordt over de gehele wereld gezien als zeer (of zelfs extreem) rechts. De vergelijking met Hitler kan ook echt wel degelijk gemaakt worden. Hitlers buitenlanders (lees: Joden) beleid was ook extreem rechts. Ook al in de jaren 30. Hij gaf de Joden de schuld van alle ellende en vond de Joden een gevaar voor de Duitse samenleving. Je voelt het al hè. Wilders geeft de moslims de schuld van zo ongeveer alle ellende in dit land en vindt iedere aanhanger van de Islam een gevaar voor dit land. Wil je het nog duidelijker hebben?
pi_84696809
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind Weekers maar een slappe zak die totaal niet deskundig op mij over komt. Tijdens de debatten over de staatssteun aan banken stelde hij zich zeer timide op. Hij drong niet door tot de kern van het probleem, het bancaire systeem. Hij droeg geen alternatieven voor de staatssteun aan terwijl die er zeker waren, zo hadden banken hun obligatiehouders en aandeelhouders kunnen inzetten om meer kapitaal te vergaren, zij zijn nu volledig buiten schot gebleven bij ING. Stef Blok vind ik veel beter op zijn plaats op deze plek.
[..]

Is het niet een ongeschreven regel dat de minister van Financiën van de tweede partij komt?
pi_85058093
Volgens de betrouwbare bronnen komen er 11 ministers waarvan 6 VVD'ers en 5 CDA'ers, dus een kleine aanpassing v

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Jojoke het volgende:
We weten nu meer. Rechtshangend VVD-CDA kabinet gaat dus aan de slag (hopen ze). Een gokje...

- Minister-president: Mark Rutte
- Minister van Buitenlandse Zaken: Maxime Verhagen (tevens vicepremier)
- Minister van Financiën: Jan Kees de Jager
- Minister van Justitie: Fred Teeven
- Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: Gerd Leers
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: Marja van Bijsterveldt
- Minister van Defensie: Anouchka van Miltenburg > naar BZ
- Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer: Henk Kamp
- Minister van Verkeer en Waterstaat: Jeanine Hennis-Plasschaert
- Minister van Economische Zaken: Melanie Schultz van Haegen
- Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: Esther de Lange > Landbouw naar EZ, Natuur naar VROM, Voedselkwaliteit naar VWS.
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: Stef Blok
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Ab Klink
Hm, slechts 3 dames over dus wellicht dat er een CDA-dame bijkomt ipv Ab Klink < die fractievoorzitter wordt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:07:42 #110
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_85109136
Teeven, Hirsch en Klink.. dat word leuk!
'sup.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:14:53 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85109415
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef Asphias het volgende:
alsjeblieft niet nog vier jaar klink-.-
Dan moet je maar geen coalitie vormen met het CDA natuurlijk. ;)

quote:
maar om wat constructiever te blijven, van de pvv kun je natuurlijk de 8 oud-kamerleden en wilders zelf selecteren als potentiele kandidaten.
In een gedoog-situatie levert PVV geen enkele minister, dus de posten zullen zo'n beetje 60/40 verdeeld worden tussen VVD en CDA.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:20:27 #112
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109628
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef De_Groentenboer het volgende:
Teeven, Hirsch en Klink.. dat word leuk!
Geweldig juist :9~ Vooral omdat ze het niet zo nauw nemen met al die regeltjes ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:20:53 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109642
Wie gaat wonen wijken en integratie doen dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:21:06 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109653
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat wonen wijken en integratie doen dan?
Ik neem aan Teven of anders paul krom?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110119
quote:

[..]

Geweldig juist :9~ Vooral omdat ze het niet zo nauw nemen met al die regeltjes ^O^
Ja, fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch, en dan steeds teruggefloten worden door de rechter :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:41:24 #116
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85110451
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch, en dan steeds teruggefloten worden door de rechter :') .
Mensen als Teeven zijn slim en sluw. Gelukkig B-)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110536
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat hij zich aan de wet moet houden en dat als wetgeving of acties van hem daar niet aan voldoen dat hij vroeg of laat zal worden teruggefloten. Tenzij ze de hele rechtsstaat op de schop willen nemen en de scheiding der machten ongedaan willen maken, maar dat is meer iets voor de fasicstoïde beweging van Gekke Geert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:46:11 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85110638
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat hij zich aan de wet moet houden en dat als wetgeving of acties van hem daar niet aan voldoen dat hij vroeg of laat zal worden teruggefloten. Tenzij ze de hele rechtsstaat op de schop willen nemen en de scheiding der machten ongedaan willen maken, maar dat is meer iets voor de fasicstoïde beweging van Gekke Geert.
Teeven trekjes zoals inperken van Privacy of bijv het harde repressieve politie optreden wat Teeven graag wil kan gewoon. Of een verbod op soft/harddrugs kan ie gewoon doorvoeren, niets onwettigs aan. Gelukkig *O*
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110840
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Teeven trekjes zoals inperken van Privacy of bijv het harde repressieve politie optreden wat Teeven graag wil kan gewoon. Of een verbod op soft/harddrugs kan ie gewoon doorvoeren, niets onwettigs aan. Gelukkig *O*
Wat lul je dan over het 'niet aan de regeltjes houden'? :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:03:23 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85111438
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat lul je dan over het 'niet aan de regeltjes houden'? :')
Dat hij lak heeft aan burgerrechten?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85114822
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat hij lak heeft aan burgerrechten?
vind jij dat ok??? :o
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:45:31 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85116949
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

vind jij dat ok??? :o
Nee natuurlijk niet, maar ik wilde mijn punt maken en ik dacht dat linkse retoriek in dit geval beter overkwam :@
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:46:45 #123
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85117015
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85119231
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben het ook eens met de slogan van Teeven

Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen,
Of dat je burgers uit wantrouwen moet controleren. Of dat je gegevens tot in de eeuwigheid moet opslaan.
Helemaal mee eens. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat er in alle slaapkamers infraroodcamera's moeten komen om te kijken wat je 's nachts uitspookt. Alleen de kwaden lijden. Zolang je geen mensen in je bed verkracht is er niks aan de hand.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 01:36:42 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85124425
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat er in alle slaapkamers infraroodcamera's moeten komen om te kijken wat je 's nachts uitspookt. Alleen de kwaden lijden. Zolang je geen mensen in je bed verkracht is er niks aan de hand.
:')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 augustus 2010 @ 02:10:54 #126
157306 De_Groentenboer
pi_85125123
quote:

[..]

Goed zo,

Stel ik doe aangifte van mishandeling, en ik meld erbij op dat ik diegene die mij mishandelt heeft, reeds 5 minuten ervoor heeft staan pinnen bij de rabobank. Wat leuk! phpmystyle heeft in die 5 minuten daar gepint!(Want drukke automaat)men gaat rustig na wie er gepint heeft en kijk nou! phpmystyle heeft 3 maanden terug nog de politie gebelt over overlast bij de pinautomaat, verdacht zeg!
Oh maar wacht eens... hij heeft een strafblad! en wat zie ik hier nu met onze km-heffingsysteem( :'))phpmystyle is na het tijdstip van de mishandeling doorgereden naar een vriend van hem, maar die vriend van hem heeft al een keer in de cel gezeten, samen zijn ze naar een tankstation gereden om sigaretten te halen, vast tegen de stress.. :'(

De volgende dag word je van je bed gelicht en mag je mee naar het bureau. :) O+

Jaaaa dat gaat 'm zéker worden met die 3 gaperts aan 't roer :r
'sup.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 02:12:00 #127
157306 De_Groentenboer
pi_85125143
Verder ben ik wel voor hardere straffen enzo, maar opzouten met je privacy inperkende maatregelen :') :r
'sup.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 02:17:51 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85125282

[ Bericht 100% gewijzigd door phpmystyle op 11-08-2010 02:18:03 (weg) ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 11 augustus 2010 @ 02:18:27 #129
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85125298
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:12 schreef De_Groentenboer het volgende:
Verder ben ik wel voor hardere straffen enzo, maar opzouten met je privacy inperkende maatregelen :') :r
Maak je niet druk. Als je tenminste niets verkeerd doet :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85125863
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als figuren als jij en Fred Teeven gaan bepalen wat verkeerd is, is er voor bijna iedere Nederlander voldoende reden om zich druk te maken..
pi_85130536
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Teeven en slim in een zin :')
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 10:28:04 #132
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_85130635
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Er zijn weinig mensen waar ik een grotere hekel aan heb, in de politiek, dan Teeven. Wat een nare machtsgeile frustie is dat.

En natuurlijk is niets wat zulke debielen doen onwettig. Ze maken de wetten zelf, duh.
Carpe Libertatem
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:32:22 #133
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85130764
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 02:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

hahahahhahahaa.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85134698
- Minister van Buitenlandse Zaken: Jan-Peter Balkenende (cda )
- Minister van Financiën: Jan-Kees De Jager ( cda )
- Minister van Justitie: Ernst Hirsch Ballin (cda )
- Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: -
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: -
- Minister van Defensie: Hans van Baalen (vvd )
- Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer: -
- Minister van Verkeer en Waterstaat: -
- Minister van Economische Zaken: Maxime Verhagen (cda )
- Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: -
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: -
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: -

ja de vvd komt er bekaait af.. ik ken ze gewoon niet
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:16:40 #135
104871 remlof
Europees federalist
pi_85134771
Balkenende wordt echt geen minister in dit kabinet hoor.
Yankee go home!
pi_85134825
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:16 schreef remlof het volgende:
Balkenende wordt echt geen minister in dit kabinet hoor.
waarom niet, hij heeft goeie relaties in het buitenland, lijkt me een prima post voor hem buitenlandse zaken
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:19:06 #137
104871 remlof
Europees federalist
pi_85134864
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

waarom niet, hij heeft goeie relaties in het buitenland, lijkt me een prima post voor hem buitenlandse zaken
Omdat ik hem er het type niet voor vind om te gaan dienen onder een VVD-MP nadat ie zelf jaren MP is geweest.
Yankee go home!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:19:11 #138
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85134866
quote:

[..]

na minister-president is minister natuurlijk een ordinaire degradatie. Hij gaat liever voor een functie bij de Eu of het bedrijfsleven die 4x zijn eigen norm betaalt.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_85134922
bij het bedrijfsleven moeten ze hem niet, bij de eu zijn er geen functies beschikbaar

dus word het hoogleraar met af en toe een lezingkje over 'christendemocratiese normen en waarden'
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:22:52 #140
104871 remlof
Europees federalist
pi_85134977
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:21 schreef arjan1212 het volgende:
bij het bedrijfsleven moeten ze hem niet, bij de eu zijn er geen functies beschikbaar

dus word het hoogleraar met af en toe een lezingkje over 'christendemocratiese normen en waarden'
Hij wordt op een gegeven moment Commisaris van de Koningin in Zeeland, let maar op :P
Yankee go home!
pi_85135145
quote:

[..]

:X

Als die slapjanus BUZA krijgt gaan de Nederlandse belangen helemaal in de uitverkoop :')
pi_85135576
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

:X

Als die slapjanus BUZA krijgt gaan de Nederlandse belangen helemaal in de uitverkoop :')
Dat vraag ik me af. Ik ben bepaald geen fan van Balkenende en ik ben zijn hypocriete kop in de politiek meer dan zat, maar ik geloof dat hij juist op dat gebied nog best goede zaken heeft gedaan als premier. Zijn goede relaties met schurken als Poetin en Hu Jintao getuigen van een pragmatische koopmansgeest waarmee de Nederlandse belangen wel gediend zijn.

Alleen is hij niet zo'n enthousiast verdediger van mensenrechten, getuige zijn opmerkingen op ver het homohuwelijk in Indonesië. Dat deed Verhagen toch beter, maar ondanks dat het natuurlijk belachelijk is vraag ik me af in hoeverre het daadwerkelijk veel schade oplevert voor de Nederlandse belangen.
pi_85135854
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef StormWarning het volgende:

Alleen is hij niet zo'n enthousiast verdediger van mensenrechten, getuige zijn opmerkingen op ver het homohuwelijk in Indonesië. Dat deed Verhagen toch beter, maar ondanks dat het natuurlijk belachelijk is vraag ik me af in hoeverre het daadwerkelijk veel schade oplevert voor de Nederlandse belangen.
Voor de belangen van de Nederlandse handel heb je meer aan een hele goede minister van economische zaken, die het nederlandse bedrijfsleven op een goede actieve wijze promoot en stimuleert.

Voor al het overige is Nederland een ultra klein land in de politieke wereld, die geen enkele rol van betekenis speelt in de wereld. (Hoezeer Verhagen en Balkenende ons anders proberen te doen geloven).
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:36:05 #144
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85175501
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:14 schreef arjan1212 het volgende:
- Minister van Buitenlandse Zaken: Jan-Peter Balkenende (cda )
- Minister van Financiën: Jan-Kees De Jager ( cda )
- Minister van Justitie: Ernst Hirsch Ballin (cda )
- Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: -
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: -
- Minister van Defensie: Hans van Baalen (vvd )
- Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer: -
- Minister van Verkeer en Waterstaat: -
- Minister van Economische Zaken: Maxime Verhagen (cda )
- Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: -
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: -
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: -

ja de vvd komt er bekaait af.. ik ken ze gewoon niet
Sociale zaken: Stef Blok

Overigens: als Balk buza gaat doen, en Verhagen EZ, dan zullen ze koste wat kost de volle termijn uit willen gaan zitten. Dat congres zal ook instemmen ^O^
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_85176523
quote:
Rutte kiest voor ervaring
Van onze parlementaire redactie

DEN HAAG - VVD en CDA spelen op zeker en kiezen vooral voor ministers met ervaring in de Trêveszaal of de Tweede Kamer. Beoogd premier Rutte en Verhagen, beoogd vice-premier, hebben al een lijstje in hun binnenzak, waarop in dit stadium nog veel meer namen staan dan er posten te verdelen zijn.

Voor een aantal posities lijken de kandidaten vast te staan, voor andere is het nog koffiedik kijken, blijkt uit speculaties in de wandelgangen. Uit een inventarisatie van de kandidaat-bewindspersonen blijkt in ieder geval dat Rutte en Verhagen geen onnodige risico's willen nemen.

Jan Kees Jager kan terugkeren als minister van Financiën. Hij is op dit moment al de onmisbare spin in het web, want De Jager is met de (afzwaaiende) ChristenUnie druk bezig met de voorbereidingen voor Prinsjesdag en zit tegelijkertijd als secondant van CDA-fractieleider Verhagen aan de formatietafel. VVD'er Frans Weekers is in beeld als staatssecretaris van Financiën.

Landbouw

Verhagen zelf zou voelen voor het ministerschap van Economische Zaken, waar Landbouw mogelijk zal worden ondergebracht. Voor Verhagens huidige post, Buitenlandse Zaken, zijn VVD-europarlementariër Hans van Baalen en het liberale Kamerlid Atzo Nicolaï in beeld. Van Baalen zou ook naar Defensie kunnen, net als CDA'er Sybrand van Haersma-Buma.

Voor de zware ministersposten Sociale Zaken en Volksgezondheid, waar miljarden zal moeten worden bezuinigd, gooit Edith Schippers, VVD-vice-fractievoorzitter en secondant van Rutte bij de formatie, hoge ogen. Ook Ruttes campagneleider en Kamerlid Stef Blok zou op beide ministeries uit de voeten kunnen. De huidige minister van Volksgezondheid, Ab Klink, kan eventueel ook terugkeren, maar is nadrukkelijk in beeld als CDA-fractievoorzitter.

Voormalig 'crimefighter' Fred Teeven maakt kans op het ministerschap van Justitie, als de VVD die post krijgt. Het CDA kan Hirsch Ballin opnieuw naar voren schuiven voor Justitie, terwijl partijgenoot Donner kansrijk is - evenals PvdA-voorman Cohen - voor het vice-presidentschap van de Raad van State.

VVD en CDA hebben een batterij aan kandidaten voor Binnenlandse Zaken. Ank Bijleveld (CDA) kan er minister worden en de VVD zou oud-Commandant der Strijdkrachten Dick Berlijn, Kamerveteraan Willibrord van Beek of oud-informateur Uri Rosenthal naar voren kunnen schuiven.

Steunpilaren

Voor Rosenthal geldt volgens ingewijden hetzelfde als voor Ivo Opstelten, de huidige informateur. Beiden waren de afgelopen jaren onmisbare steunpilaren voor Rutte en hebben daarom een uitzonderingspositie. Zij mogen zelf aangeven of ze minister willen worden.

Ook Henk Kamp, die veel ervaring heeft in de Trêveszaal, kan op tal van posities uit de voeten, maar de vraag is of hij zijn huidige baan op de Antillen zal opgeven. Voor Onderwijs gooit de huidige CDA-staatssecretaris Van Bijsterveldt hoge ogen. Veel VVD'ers en CDA'ers zijn in beeld als minister van Verkeer en Waterstaat en minister van Vrom, die mogelijk ook worden samengevoegd, ,maar daar springen nog geen kandidaten uit.

Voor een functie als staatssecretaris worden voor de VVD oud-voorzitter Simone Wolthuis van de Kamercentrale Rotterdam, de schrijver van het VVD-verkiezingsprogramma Bruijn en de Kamerleden Zijlstra, Hennis, De Krom en Aptroot genoemd. Bij het CDA staan de Kamerleden Van Hijum, Atsma, Koopmans en Sterk op de groslijst.
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_ervaring__.html

Een kijkje op de lijstjes via de bronnen van de Telegraaf.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:20:39 #146
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85176632
Jezus christus, Teeven of Hirsch Ballin op justitie. Voer dan meteen een politiestaat in. :{
pi_85176718
Wat heeft die crime-fighter allemaal bereikt eigenlijk?

Gisteren een stukje over Gert Leers bekene, en bij die man is het extreem duidelijk wat hij allemaal bereikt heeft. Ik kan zo niks bedenken bij Teeven?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:32:17 #148
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85176955
Officier van Justitie geweest.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:33:45 #149
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85177001
Dan doe je hem tekort. Havo -> belastingdienst -> avondstudie rechten -> OvJ -> OvJ landelijk parket (en das pittig)
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_85177057
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:32 schreef ethiraseth het volgende:
Officier van Justitie geweest.
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef eriksd het volgende:
Dan doe je hem tekort. Havo -> belastingdienst -> avondstudie rechten -> OvJ -> OvJ landelijk parket (en das pittig)
Maar ik bedoelde heel pragmatisch wat hij gedaan heeft naast het uitvoeren van het standaard beleid
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85177117
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef eriksd het volgende:
Teeven is niet dom. Ik ben het alleen zo volstrekt niet eens met zijn opvattingen over privacy. Wanneer je zaken privé wilt houden, betekent het niet gelijk dat je criminele neigingen hebt. Niet alle informatie hoeft bij de overheid te liggen.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:37:58 #152
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85177142
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:35 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Maar ik bedoelde heel pragmatisch wat hij gedaan heeft naast het uitvoeren van het standaard beleid
Roepen om verboden op basis van valse informatie? Of is dat tegenwoordig standaard beleid? ;(
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:49:10 #153
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85177458
Ik denk dat OvJ bij het landelijk parket een van de zwaarste beroepen is in het overheidsgerelateerde juridische werkveld.
Bis bis bis
pi_85177533
Hopelijk gaat Justitie naar VVD, ik zit niet te wachten op nog 4 jaar dat vervelende mannetje Hirsch-Ballin.
pi_85177675
Samenvatting artikel:

Minister-president: Mark Rutte (VVD)
Minister van Economische Zaken en Landbouw: Maxime Verhagen (CDA, vice-premier)
Minister van Financiën: Jan Kees Jager (CDA)
Minister van Buitenlandse Zaken: Hans van Baalen, Atzo Nicolaï (VVD)
Minister van Defensie: Hans van Baalen (VVD), Sybrand van Haersma-Buma (CDA)
Minister van Sociale Zaken: Edith Schippers, Stef Blok (VVD)
Minister van Volksgezondheid: Edith Schippers, Stef Blok (VVD), Ab Klink (CDA)
Minister van Justitie: Fred Teeven (VVD), Ernst Hirsch Ballin (CDA)
Minister van Binnenlandse Zaken: Ank Bijleveld (CDA), Dick Berlijn, Willibrord van Beek, Uri Rosenthal (VVD)
Minister van Onderwijs: Marja van Bijsterveldt (CDA)
Minister van VROM: ?
Minister van Verkeer en Waterstaat: ?

Minister (als ze willen): Uri Rosenthal, Ivo Opstelten, Henk Kamp
CDA-fractievoorzitter: Ab Klink (CDA)
Vice-presidentschap van de Raad van State: Piet Hein Donner (CDA), Job Cohen (PvdA)

Staatssecretaris (momenteel 10):
- Staatssecretaris van Financiën: Frans Weekers (VVD)
- VVD: Simone Wolthuis, Bruijn, Zijlstra, Hennis, De Krom en Aptroot
- CDA: Van Hijum, Atsma, Koopmans en Sterk
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:56:57 #156
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85177695
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef Coelho het volgende:
Hopelijk gaat Justitie naar VVD, ik zit niet te wachten op nog 4 jaar dat vervelende mannetje Hirsch-Ballin.
Teeven is geen verbetering.
pi_85177738
quote:
Dan krijg je Fred "U heeft toch niks te verbergen? ~O> " Teeven.
pi_85177879
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dan krijg je Fred "U heeft toch niks te verbergen? ~O> " Teeven.
Ik heb ook niks te verbergen. Van mij mogen ze alle samples die nu bij de hielprik worden afgenomen ook meteen in een DNA database zetten. Geen problemen mee.

En Teeven gaat er natuurlijk voor zorgen dat poker gelegaliseerd gaat worden ^O^
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:05:48 #159
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85177990
Staatssecretaris van Financien lijkt mij zo'n mooie post :P
Bis bis bis
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:07:57 #160
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_85178058
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:56 schreef Jojoke het volgende:
Samenvatting artikel:

[..]
Opvallend veel (oud)-Kamerleden en -bewindslieden. Weinig namen van buiten in elk geval.
pi_85178431
Mooie lijst.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:22:31 #162
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85178511
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ik heb ook niks te verbergen. Van mij mogen ze alle samples die nu bij de hielprik worden afgenomen ook meteen in een DNA database zetten. Geen problemen mee.

En Teeven gaat er natuurlijk voor zorgen dat poker gelegaliseerd gaat worden ^O^
Dan mogen er vast ook webcams in je slaapkamer, toilet, badkamer en auto worden geinstalleerd en op internet worden uitgezonden. Je ehbt tenslotte niks te verbergen, en bedenk hoe veilig je bent als iedereen met je kan meekijken of er niks met je gebeurt!
pi_85178541
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:22 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dan mogen er vast ook webcams in je slaapkamer, toilet, badkamer en auto worden geinstalleerd en op internet worden uitgezonden. Je ehbt tenslotte niks te verbergen, en bedenk hoe veilig je bent als iedereen met je kan meekijken of er niks met je gebeurt!
Ja, dat gaat gebeuren. :')
pi_85178653
Dat gedoe met Yolanthe in die parkeergarage lijkt me een duidelijke illustratie waarom dit soort dingen onwenselijk kunnen zijn.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:30:35 #165
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_85178815
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja, dat gaat gebeuren. :')
Het is wel de denkwijze van Teeven en co. maar ach, jij vindt alles wat de VVD wilt geweldig, dus eh.
pi_85181196
Van Baalen op BUZA :')

En op Fredje Teeven zit ik ook niet echt te wachten, maar die is onvermijdelijk natuurlijk.
pi_85181488
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Teeven is niet dom.
Hij is misschien niet dom als in PVV-dom, maar hij houdt er wel achterlijke opvattingen op na - hoeveel pittige avondstudies hij ook afgerond heeft.
pi_85186352
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:33 schreef Urquhart het volgende:
Van Baalen op BUZA :')

Ik hoop dat Atzo Nicolaï de minister van BuZa wordt, die heeft sowieso ook ervaring in die richting. Van Baalen is vast een aardige man, maar als minister van Buitenlandse Zaken komt hij niet echt over bij de buitenlandse staatshoofden en bewindslieden lijkt me. :N

donderdag 12 augustus 2010 @ 16:56:13 #169
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_85193039
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik hoop dat Atzo Nicolaï de minister van BuZa wordt, die heeft sowieso ook ervaring in die richting. Van Baalen is vast een aardige man, maar als minister van Buitenlandse Zaken komt hij niet echt over bij de buitenlandse staatshoofden en bewindslieden lijkt me. :N

[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen... :')

http://www.volkskrant.nl/(...)n_Nicaragua_uitgezet

Wat een bespottelijke clown is die kerel zeg. Moet iedere keer aan de wethouder van Juinen denken als hij zichzelf weer eens in beeld manoeuvreert...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_85193638
quote:

[..]

Ooit gaat zoiets nog eens zo keihard in je nadeel werken, en dan sta ik op de eerste rij om je uit te lachen.
pi_85194150
quote:

[..]

Grappig, veel mensen die tegen het rekeningrijden zijn, waaronder veel vvd-ers, roepen steeds dat hun privecy in het geding is met zo'n registreerkastje in de auto. 2 tellen later roepen ze in het kader van de misdaad bestrijding dat ze niets te verbergen hebben en dat alles inclusief DNA maar geregistreerd kan worden bij de overheid. Dat dat geheel in gaat tegen het, echte, liberale gedachtengoed vergeten ze dan maar even.
pi_87225752
Bump. Even wat veranderingen op mijn vorige lijstje na het slagveld van de afgelopen maanden.

VVD
- Minister van Buitenlandse Zaken: Atzo Nicolaï
- Minister van Veiligheid: Henk Kamp of Ivo Opstelten
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: Uri Rosenthal
- Minister van Ruimte: Melanie Schultz van Haegen
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Edith Schippers

Fractievoorzitter: Stef Blok

CDA
- Minister van Economische Zaken en Landbouw: Maxime Verhagen (tevens vicepremier)
- Minister voor Integratie en Immigratie: Sybrand van Haersma Buma
- Minister van Defensie: Gerda Verburg
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: een vrouw

Fractievoorzitter: Marja van Bijsterveldt

Ik kan alleen niet op een geschikte tweede CDA-dame komen die in het kabinet zitting kan (en wil) nemen als minister. Dus misschien toch weer Piet Hein Donner.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:39:34 #173
104871 remlof
Europees federalist
pi_87225927
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Jojoke het volgende:
Dat kàn je niet menen _O-
Yankee go home!
pi_87226126
quote:
Reken er maar op dat ze hem over zullen slaan bij de verdeling van de ministerposten na al zijn boe-geroep de afgelopen dagen.
pi_87226762
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat kàn je niet menen _O-
Heb ik niet zelf verzonnen, maar de geruchten gaan... Niet helemaal onlogisch eigenlijk. Ze moeten deze minister toch ergens laten, op een nette CDA-manier. Dus ze wordt minister of fractievoorzitter. Maar de fractie is wankel, dus een sterke fractievoorzitter is nodig. En de andere 'makkelijke' ministerposten V & W, Eco. Zaken, VROM zijn geschrapt, dus tja.

quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Reken er maar op dat ze hem over zullen slaan bij de verdeling van de ministerposten na al zijn boe-geroep de afgelopen dagen.
Hij wil waarschijnlijk niet eens.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:03:37 #176
104871 remlof
Europees federalist
pi_87230133
fritswester Wat betreft verwarring over politieke kleur Dick Berlijn; hij is geen lid van de VVD en niet van het CDA.
33 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

Wat niet wegneemt dat ie minister kan worden natuurlijk. Alleen namens welke partij moeten we nog even afwachten :')
Yankee go home!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:13:34 #177
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_87230526
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
fritswester Wat betreft verwarring over politieke kleur Dick Berlijn; hij is geen lid van de VVD en niet van het CDA.
33 minutes ago via Twitter for BlackBerry®

Wat niet wegneemt dat ie minister kan worden natuurlijk. Alleen namens welke partij moeten we nog even afwachten :')
Dan is het net als met Prof.dr.mr.ing Akkermans die gewoon van 2 partijen lid werd.

dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:14:18 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_87230561
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Klummie het volgende:

[..]

Dan is het net als met Prof.dr.mr.ing Akkermans die gewoon van 2 partijen lid werd.

[ afbeelding ]
"Ik ben genoemd" :D
Yankee go home!
pi_87230671
Berlijn zou waarschijnlijk de enige minister in het komende kabinet zijn waar ik blij mee zou zijn.
pi_87230677
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Klummie het volgende:

[..]

Toch wel Ir. in plaats van Ing. mag ik hopen. :P
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:17:36 #181
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_87230694
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Toch wel Ir. in plaats van Ing. mag ik hopen. :P
Ow ja sorry
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:17:56 #182
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87230706
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Berlijn zou waarschijnlijk de enige minister in het komende kabinet zijn waar ik blij mee zou zijn.
Nou nee vind op veiligheid toch echt Opstelten ook een super keuze als dat waar zou zijn idd
Ondanks alle onzin blijft er niets mooiers dan radio maken..........
pi_87230722
Wordt Charlie Aptroot al genoemd?
pi_87230788
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Nou nee vind op veiligheid toch echt Opstelten ook een super keuze als dat waar zou zijn idd
Akkoord, maar ik vind het wel vreemd dat een informateur minister wordt. Is dat vaker voorgekomen?
pi_87230799
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wordt Charlie Aptroot al genoemd?
Zou Rutte die verrader in zijn kabinet willen?
pi_87230813
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Akkoord, maar ik vind het wel vreemd dat een informateur minister wordt. Is dat vaker voorgekomen?
Maar zou er een bezwaar tegen zijn?
pi_87230841
quote:
Zou Rutte die verrader in zijn kabinet willen?
Hij heeft anders prima ideeën over mobiliteit. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:21:25 #188
104871 remlof
Europees federalist
pi_87230851
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef RidgeF het volgende:

[..]

Ik had Tamara Zorgvlied verwacht :')
Yankee go home!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:21:35 #189
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_87230859
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Jojoke het volgende:
Bump. Even wat veranderingen op mijn vorige lijstje na het slagveld van de afgelopen maanden.

VVD
- Minister van Buitenlandse Zaken: Atzo Nicolaï
- Minister van Veiligheid: Henk Kamp of Ivo Opstelten
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: Uri Rosenthal
- Minister van Ruimte: Melanie Schultz van Haegen
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Edith Schippers

Fractievoorzitter: Stef Blok

CDA
- Minister van Economische Zaken en Landbouw: Maxime Verhagen (tevens vicepremier)
- Minister voor Integratie en Immigratie: Sybrand van Haersma Buma
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: een vrouw

Fractievoorzitter: Marja van Bijsterveldt

Ik kan alleen niet op een geschikte tweede CDA-dame komen die in het kabinet zitting kan (en wil) nemen als minister. Dus misschien toch weer Piet Hein Donner.
Persoonlijk denk ik dat Defensie naar de VVD gaat, en VWS naar het CDA.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:23:21 #190
318081 RidgeF
DJ for Life!
pi_87230926
quote:

[..]

Ja dat is op zich wel zo maar ja ook die gekke Rosenthal word ook genoemd is ook informateur geweest he
Ondanks alle onzin blijft er niets mooiers dan radio maken..........
pi_87230939
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Maar zou er een bezwaar tegen zijn?
Ik twijfel. Opstelten heeft het voor zover ik weet goed gedaan, maar het is natuurlijk wel opmerkelijk dat een informateur die tot op zekere hoogte boven de partijen zou moeten staan, na de formatie minister voor de VVD wordt. Het is wel een gedachtegang die uitgaat van de theorie, want Opstelten was, zoals veel eerdere informateurs, natuurlijk sterk verbonden aan zijn partij gezien zijn huidige functie.
pi_87230955
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hij heeft anders prima ideeën over mobiliteit. :)
Meer asfalt, geen milieu?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:24:24 #193
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_87230966
quote:

[..]

1982, informateur Ruud Lubbers wordt minister-president, mede informateur, Jan de Koning, werd minister dacht ik. Later beide Minister van Staat.
pi_87231065
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, dat OV en auto elkaars complementen zijn in plaats van substituten.
pi_87231071
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Klummie het volgende:

[..]

1982, informateur Ruud Lubbers wordt minister-president, mede informateur, Jan de Koning, werd minister dacht ik. Later beide Minister van Staat.
Lubbers was formateur, Jan de Koning was een CDA'er.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:26:54 #196
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87231074
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prima.

quote:
Natuur is voor tevredenen of legen.
En dan: wat is natuur nog in dit land?
Een stukje bos, ter grootte van een krant,
Een heuvel met wat villaatjes ertegen.

Geef mij de grauwe, stedelijke wegen,
De’ in kaden vastgeklonken waterkant,
De wolken, nooit zo schoon dan als ze, omrand
Door zolderramen, langs de lucht bewegen.

Alles is veel voor wie niet veel verwacht.
Het leven houdt zijn wonderen verborgen
Tot het ze, opeens, toont in hun hogen staat.

Dit heb ik bij mijzelven overdacht,
Verregend, op een miezerigen morgen,
Domweg gelukkig, in de Dapperstraat.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87231102
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Prima.
[..]

Ik heb het over milieu, niet over natuur.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:28:16 #198
104871 remlof
Europees federalist
pi_87231125
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, dat OV en auto elkaars complementen zijn in plaats van substituten.
Ow? Menig bedrijf biedt anders de keuze tussen een NS-trajectkaart of een kilometervergoeding voor de auto.

Hoezo vullen ze elkaar aan?
Yankee go home!
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:29:05 #199
198365 Morendo
The Real Deal
pi_87231149
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb het over milieu, niet over natuur.
Ik plaats dingen graag in een wat breder perspectief.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_87231192
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik plaats dingen graag in een wat breder perspectief.
Milieu > natuur. Wat vindt de VVD eigenlijk van het milieu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')