Teeven is niet dom. Ik ben het alleen zo volstrekt niet eens met zijn opvattingen over privacy. Wanneer je zaken privé wilt houden, betekent het niet gelijk dat je criminele neigingen hebt. Niet alle informatie hoeft bij de overheid te liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef eriksd het volgende:
Dan doe je hem tekort. Havo -> belastingdienst -> avondstudie rechten -> OvJ -> OvJ landelijk parket (en das pittig)
Roepen om verboden op basis van valse informatie? Of is dat tegenwoordig standaard beleid?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Maar ik bedoelde heel pragmatisch wat hij gedaan heeft naast het uitvoeren van het standaard beleid
Teeven is geen verbetering.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef Coelho het volgende:
Hopelijk gaat Justitie naar VVD, ik zit niet te wachten op nog 4 jaar dat vervelende mannetje Hirsch-Ballin.
Dan krijg je Fred "U heeft toch niks te verbergen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef Coelho het volgende:
Hopelijk gaat Justitie naar VVD, ik zit niet te wachten op nog 4 jaar dat vervelende mannetje Hirsch-Ballin.
Ik heb ook niks te verbergen. Van mij mogen ze alle samples die nu bij de hielprik worden afgenomen ook meteen in een DNA database zetten. Geen problemen mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dan krijg je Fred "U heeft toch niks te verbergen?" Teeven.
Dan mogen er vast ook webcams in je slaapkamer, toilet, badkamer en auto worden geinstalleerd en op internet worden uitgezonden. Je ehbt tenslotte niks te verbergen, en bedenk hoe veilig je bent als iedereen met je kan meekijken of er niks met je gebeurt!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb ook niks te verbergen. Van mij mogen ze alle samples die nu bij de hielprik worden afgenomen ook meteen in een DNA database zetten. Geen problemen mee.
En Teeven gaat er natuurlijk voor zorgen dat poker gelegaliseerd gaat worden
Ja, dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan mogen er vast ook webcams in je slaapkamer, toilet, badkamer en auto worden geinstalleerd en op internet worden uitgezonden. Je ehbt tenslotte niks te verbergen, en bedenk hoe veilig je bent als iedereen met je kan meekijken of er niks met je gebeurt!
Het is wel de denkwijze van Teeven en co. maar ach, jij vindt alles wat de VVD wilt geweldig, dus eh.quote:
Hij is misschien niet dom als in PVV-dom, maar hij houdt er wel achterlijke opvattingen op na - hoeveel pittige avondstudies hij ook afgerond heeft.quote:
Ik hoop dat Atzo Nicolaï de minister van BuZa wordt, die heeft sowieso ook ervaring in die richting. Van Baalen is vast een aardige man, maar als minister van Buitenlandse Zaken komt hij niet echt over bij de buitenlandse staatshoofden en bewindslieden lijkt me.quote:
Dat kun je wel zeggen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:27 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik hoop dat Atzo Nicolaï de minister van BuZa wordt, die heeft sowieso ook ervaring in die richting. Van Baalen is vast een aardige man, maar als minister van Buitenlandse Zaken komt hij niet echt over bij de buitenlandse staatshoofden en bewindslieden lijkt me.![]()
[ afbeelding ]
Ooit gaat zoiets nog eens zo keihard in je nadeel werken, en dan sta ik op de eerste rij om je uit te lachen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb ook niks te verbergen. Van mij mogen ze alle samples die nu bij de hielprik worden afgenomen ook meteen in een DNA database zetten. Geen problemen mee.
Grappig, veel mensen die tegen het rekeningrijden zijn, waaronder veel vvd-ers, roepen steeds dat hun privecy in het geding is met zo'n registreerkastje in de auto. 2 tellen later roepen ze in het kader van de misdaad bestrijding dat ze niets te verbergen hebben en dat alles inclusief DNA maar geregistreerd kan worden bij de overheid. Dat dat geheel in gaat tegen het, echte, liberale gedachtengoed vergeten ze dan maar even.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
En Teeven gaat er natuurlijk voor zorgen dat poker gelegaliseerd gaat worden
Reken er maar op dat ze hem over zullen slaan bij de verdeling van de ministerposten na al zijn boe-geroep de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:52 schreef Coelho het volgende:
Heb ik niet zelf verzonnen, maar de geruchten gaan... Niet helemaal onlogisch eigenlijk. Ze moeten deze minister toch ergens laten, op een nette CDA-manier. Dus ze wordt minister of fractievoorzitter. Maar de fractie is wankel, dus een sterke fractievoorzitter is nodig. En de andere 'makkelijke' ministerposten V & W, Eco. Zaken, VROM zijn geschrapt, dus tja.quote:
Hij wil waarschijnlijk niet eens.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:43 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Reken er maar op dat ze hem over zullen slaan bij de verdeling van de ministerposten na al zijn boe-geroep de afgelopen dagen.
Dan is het net als met Prof.dr.mr.ing Akkermans die gewoon van 2 partijen lid werd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef remlof het volgende:
fritswester Wat betreft verwarring over politieke kleur Dick Berlijn; hij is geen lid van de VVD en niet van het CDA.
33 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
Wat niet wegneemt dat ie minister kan worden natuurlijk. Alleen namens welke partij moeten we nog even afwachten
"Ik ben genoemd"quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dan is het net als met Prof.dr.mr.ing Akkermans die gewoon van 2 partijen lid werd.
[ afbeelding ]
Toch wel Ir. in plaats van Ing. mag ik hopen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:13 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dan is het net als met Prof.dr.mr.ing Akkermans die gewoon van 2 partijen lid werd.
Ow ja sorryquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch wel Ir. in plaats van Ing. mag ik hopen.
Nou nee vind op veiligheid toch echt Opstelten ook een super keuze als dat waar zou zijn iddquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Berlijn zou waarschijnlijk de enige minister in het komende kabinet zijn waar ik blij mee zou zijn.
Akkoord, maar ik vind het wel vreemd dat een informateur minister wordt. Is dat vaker voorgekomen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Nou nee vind op veiligheid toch echt Opstelten ook een super keuze als dat waar zou zijn idd
Maar zou er een bezwaar tegen zijn?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Akkoord, maar ik vind het wel vreemd dat een informateur minister wordt. Is dat vaker voorgekomen?
Hij heeft anders prima ideeën over mobiliteit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Sloggi het volgende:
Zou Rutte die verrader in zijn kabinet willen?
Ik had Tamara Zorgvlied verwachtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:17 schreef RidgeF het volgende:
[..]
Nou nee vind op veiligheid toch echt Opstelten ook een super keuze als dat waar zou zijn idd
Persoonlijk denk ik dat Defensie naar de VVD gaat, en VWS naar het CDA.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:36 schreef Jojoke het volgende:
Bump. Even wat veranderingen op mijn vorige lijstje na het slagveld van de afgelopen maanden.
VVD
- Minister-president: Mark Rutte
- Minister van Buitenlandse Zaken: Atzo Nicolaï
- Minister van Veiligheid: Henk Kamp of Ivo Opstelten
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: Uri Rosenthal
- Minister van Ruimte: Melanie Schultz van Haegen
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Edith Schippers
Fractievoorzitter: Stef Blok
CDA
- Minister van Economische Zaken en Landbouw: Maxime Verhagen (tevens vicepremier)
- Minister van Financiën: Jan Kees de Jager
- Minister voor Integratie en Immigratie: Sybrand van Haersma Buma
- Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: Gerd Leers
- Minister van Defensie: Gerda Verburg
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: een vrouw
Fractievoorzitter: Marja van Bijsterveldt
Ik kan alleen niet op een geschikte tweede CDA-dame komen die in het kabinet zitting kan (en wil) nemen als minister. Dus misschien toch weer Piet Hein Donner.
Ja dat is op zich wel zo maar ja ook die gekke Rosenthal word ook genoemd is ook informateur geweest hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Akkoord, maar ik vind het wel vreemd dat een informateur minister wordt. Is dat vaker voorgekomen?
Ik twijfel. Opstelten heeft het voor zover ik weet goed gedaan, maar het is natuurlijk wel opmerkelijk dat een informateur die tot op zekere hoogte boven de partijen zou moeten staan, na de formatie minister voor de VVD wordt. Het is wel een gedachtegang die uitgaat van de theorie, want Opstelten was, zoals veel eerdere informateurs, natuurlijk sterk verbonden aan zijn partij gezien zijn huidige functie.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar zou er een bezwaar tegen zijn?
Meer asfalt, geen milieu?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij heeft anders prima ideeën over mobiliteit.
1982, informateur Ruud Lubbers wordt minister-president, mede informateur, Jan de Koning, werd minister dacht ik. Later beide Minister van Staat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lubbers was formateur, Jan de Koning was een CDA'er.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:24 schreef Klummie het volgende:
[..]
1982, informateur Ruud Lubbers wordt minister-president, mede informateur, Jan de Koning, werd minister dacht ik. Later beide Minister van Staat.
Prima.quote:
quote:Natuur is voor tevredenen of legen.
En dan: wat is natuur nog in dit land?
Een stukje bos, ter grootte van een krant,
Een heuvel met wat villaatjes ertegen.
Geef mij de grauwe, stedelijke wegen,
De’ in kaden vastgeklonken waterkant,
De wolken, nooit zo schoon dan als ze, omrand
Door zolderramen, langs de lucht bewegen.
Alles is veel voor wie niet veel verwacht.
Het leven houdt zijn wonderen verborgen
Tot het ze, opeens, toont in hun hogen staat.
Dit heb ik bij mijzelven overdacht,
Verregend, op een miezerigen morgen,
Domweg gelukkig, in de Dapperstraat.
Ow? Menig bedrijf biedt anders de keuze tussen een NS-trajectkaart of een kilometervergoeding voor de auto.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, dat OV en auto elkaars complementen zijn in plaats van substituten.
Ik plaats dingen graag in een wat breder perspectief.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het over milieu, niet over natuur.
Milieu > natuur. Wat vindt de VVD eigenlijk van het milieu?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik plaats dingen graag in een wat breder perspectief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |