abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84690553
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Helemaal niet, ik zou graag nog wat conservatiever willen, Raymond de roon lijkt me wel wat.
Want je hebt toch niets te verbergen?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:39:54 #102
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84690573
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

SGP kringen is ook niet zuiver hoor.. Incest, etc het komt daar allemaal voor schijnt het.
Jep, alhoewel ik me altijd afvraag of dat daar nou echt significant veel vaker voorkomt dan onder normale gezinnen. Maar dat leggen ze niet dwingend op aan de samenleving, en hun groep groeit niet. Dat je vreemde ideeën hebt maakt je verder nog niet extreem-rechts.
quote:
Maar extreem-rechts gaat te ver ja. Extreem-rechts impliceert ook een anti-kapitalische houding, de pvv is juist voor kapitalisme. En als je Israel en Amerika steunt dan ben je pro kapitalisme.
Lijkt mij ook. Ik snap echt niet waarom de PVV voor extreem-rechts wordt versleten.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:40:58 #103
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_84690629
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze hebben er nu 1. Althans het lijkt zo. Het kan ook een een tweetje zijn van Verhagen en Rutte om de prijs voor PvdA te verhogen. Maar ik ga daar niet vanuit.
Lijkt me niet. Rutte wil echt bezuinigen, de koers wijzigen. Dat kan niet met de PvdA, en wel op deze manier.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 31 juli 2010 @ 00:46:55 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_84690874
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Want je hebt toch niets te verbergen?
Klopt. Ik ben het ook eens met de slogan van Teeven

Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen,
Of dat je burgers uit wantrouwen moet controleren. Of dat je gegevens tot in de eeuwigheid moet opslaan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_84691343
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat is nou een typisch voorbeeld van een CDA'er van wie ik verwacht niet in een kabinet met gedoogsteun van extreemrechts te willen gaan zitten.
Maar hij is wel de ideale optie om de zuidelijke stemmen terug te trekken naar het CDA, dus ik denk dat hij het toch zou doen (als het congres instemt).

Btw. Verburg komt misschien terug als minister, maar niet voor LNV. Ik heb gelezen dat veel boeren niet gelukkig met haar waren de afgelopen jaren, dat heeft het CDA veel stemmen gekost van die kant.
pi_84693511
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
- Minister van Financiën: Frans weekers
Ik vind Weekers maar een slappe zak die totaal niet deskundig op mij over komt. Tijdens de debatten over de staatssteun aan banken stelde hij zich zeer timide op. Hij drong niet door tot de kern van het probleem, het bancaire systeem. Hij droeg geen alternatieven voor de staatssteun aan terwijl die er zeker waren, zo hadden banken hun obligatiehouders en aandeelhouders kunnen inzetten om meer kapitaal te vergaren, zij zijn nu volledig buiten schot gebleven bij ING. Stef Blok vind ik veel beter op zijn plaats op deze plek.

quote:
- Minister van Justitie: Fred Teeven
Liever niet, ik hou graag een vrij internet en wil mijn privacy behouden. Hennis-Plasschaert zou ik een betere kandidaat vinden.

quote:
- Minister van Verkeer en Waterstaat: Aptroot
Dat zou fantastisch zijn. Ik heb op Aptroot gestemd omdat hij zich zo goed inzette tegen het voorgenomen systeem van rekeningrijden, omdat hij denkt in termen van mobiliteit in plaats van automobilisten pesten, omdat hij daarbij de trein niet uit het oog verliest en omdat hij voorstander is van het verhogen van maximumsnelheid als het verkeersbeeld dat toelaat. Als Aptroot minister van V&W wordt zou dat heel erg mooi zijn ook al zal zijn budget wat karig zijn in verband met de bezuinigingen.
pi_84693666
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jep, alhoewel ik me altijd afvraag of dat daar nou echt significant veel vaker voorkomt dan onder normale gezinnen. Maar dat leggen ze niet dwingend op aan de samenleving, en hun groep groeit niet. Dat je vreemde ideeën hebt maakt je verder nog niet extreem-rechts.
[..]

Lijkt mij ook. Ik snap echt niet waarom de PVV voor extreem-rechts wordt versleten.
Echt niet? Vanwege hun idiote plannen aangaande moslims natuurlijk. Zo'n buitenlanders beleid wordt over de gehele wereld gezien als zeer (of zelfs extreem) rechts. De vergelijking met Hitler kan ook echt wel degelijk gemaakt worden. Hitlers buitenlanders (lees: Joden) beleid was ook extreem rechts. Ook al in de jaren 30. Hij gaf de Joden de schuld van alle ellende en vond de Joden een gevaar voor de Duitse samenleving. Je voelt het al hè. Wilders geeft de moslims de schuld van zo ongeveer alle ellende in dit land en vindt iedere aanhanger van de Islam een gevaar voor dit land. Wil je het nog duidelijker hebben?
pi_84696809
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind Weekers maar een slappe zak die totaal niet deskundig op mij over komt. Tijdens de debatten over de staatssteun aan banken stelde hij zich zeer timide op. Hij drong niet door tot de kern van het probleem, het bancaire systeem. Hij droeg geen alternatieven voor de staatssteun aan terwijl die er zeker waren, zo hadden banken hun obligatiehouders en aandeelhouders kunnen inzetten om meer kapitaal te vergaren, zij zijn nu volledig buiten schot gebleven bij ING. Stef Blok vind ik veel beter op zijn plaats op deze plek.
[..]

Is het niet een ongeschreven regel dat de minister van Financiën van de tweede partij komt?
pi_85058093
Volgens de betrouwbare bronnen komen er 11 ministers waarvan 6 VVD'ers en 5 CDA'ers, dus een kleine aanpassing v

quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:48 schreef Jojoke het volgende:
We weten nu meer. Rechtshangend VVD-CDA kabinet gaat dus aan de slag (hopen ze). Een gokje...

- Minister-president: Mark Rutte
- Minister van Buitenlandse Zaken: Maxime Verhagen (tevens vicepremier)
- Minister van Financiën: Jan Kees de Jager
- Minister van Justitie: Fred Teeven
- Minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties: Gerd Leers
- Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap: Marja van Bijsterveldt
- Minister van Defensie: Anouchka van Miltenburg > naar BZ
- Minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer: Henk Kamp
- Minister van Verkeer en Waterstaat: Jeanine Hennis-Plasschaert
- Minister van Economische Zaken: Melanie Schultz van Haegen
- Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit: Esther de Lange > Landbouw naar EZ, Natuur naar VROM, Voedselkwaliteit naar VWS.
- Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid: Stef Blok
- Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: Ab Klink
Hm, slechts 3 dames over dus wellicht dat er een CDA-dame bijkomt ipv Ab Klink < die fractievoorzitter wordt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:07:42 #110
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_85109136
Teeven, Hirsch en Klink.. dat word leuk!
'sup.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:14:53 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_85109415
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef Asphias het volgende:
alsjeblieft niet nog vier jaar klink-.-
Dan moet je maar geen coalitie vormen met het CDA natuurlijk. ;)

quote:
maar om wat constructiever te blijven, van de pvv kun je natuurlijk de 8 oud-kamerleden en wilders zelf selecteren als potentiele kandidaten.
In een gedoog-situatie levert PVV geen enkele minister, dus de posten zullen zo'n beetje 60/40 verdeeld worden tussen VVD en CDA.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:20:27 #112
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109628
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:07 schreef De_Groentenboer het volgende:
Teeven, Hirsch en Klink.. dat word leuk!
Geweldig juist :9~ Vooral omdat ze het niet zo nauw nemen met al die regeltjes ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:20:53 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109642
Wie gaat wonen wijken en integratie doen dan?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:21:06 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85109653
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
Wie gaat wonen wijken en integratie doen dan?
Ik neem aan Teven of anders paul krom?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110119
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geweldig juist :9~ Vooral omdat ze het niet zo nauw nemen met al die regeltjes ^O^
Ja, fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch, en dan steeds teruggefloten worden door de rechter :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:41:24 #116
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85110451
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch, en dan steeds teruggefloten worden door de rechter :') .
Mensen als Teeven zijn slim en sluw. Gelukkig B-)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110536
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mensen als Teeven zijn slim en sluw. Gelukkig B-)
Dat neemt niet weg dat hij zich aan de wet moet houden en dat als wetgeving of acties van hem daar niet aan voldoen dat hij vroeg of laat zal worden teruggefloten. Tenzij ze de hele rechtsstaat op de schop willen nemen en de scheiding der machten ongedaan willen maken, maar dat is meer iets voor de fasicstoïde beweging van Gekke Geert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:46:11 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85110638
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat hij zich aan de wet moet houden en dat als wetgeving of acties van hem daar niet aan voldoen dat hij vroeg of laat zal worden teruggefloten. Tenzij ze de hele rechtsstaat op de schop willen nemen en de scheiding der machten ongedaan willen maken, maar dat is meer iets voor de fasicstoïde beweging van Gekke Geert.
Teeven trekjes zoals inperken van Privacy of bijv het harde repressieve politie optreden wat Teeven graag wil kan gewoon. Of een verbod op soft/harddrugs kan ie gewoon doorvoeren, niets onwettigs aan. Gelukkig *O*
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85110840
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Teeven trekjes zoals inperken van Privacy of bijv het harde repressieve politie optreden wat Teeven graag wil kan gewoon. Of een verbod op soft/harddrugs kan ie gewoon doorvoeren, niets onwettigs aan. Gelukkig *O*
Wat lul je dan over het 'niet aan de regeltjes houden'? :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:03:23 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85111438
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat lul je dan over het 'niet aan de regeltjes houden'? :')
Dat hij lak heeft aan burgerrechten?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85114822
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat hij lak heeft aan burgerrechten?
vind jij dat ok??? :o
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:45:31 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85116949
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:04 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

vind jij dat ok??? :o
Nee natuurlijk niet, maar ik wilde mijn punt maken en ik dacht dat linkse retoriek in dit geval beter overkwam :@
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:46:45 #123
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85117015
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85119231
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben het ook eens met de slogan van Teeven

Van mij mogen er juist best meer privacybeperkende maatregelen komen. Het zijn immers alleen de kwaden die daaronder lijden. De goeden hebben niets te vrezen,
Of dat je burgers uit wantrouwen moet controleren. Of dat je gegevens tot in de eeuwigheid moet opslaan.
Helemaal mee eens. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat er in alle slaapkamers infraroodcamera's moeten komen om te kijken wat je 's nachts uitspookt. Alleen de kwaden lijden. Zolang je geen mensen in je bed verkracht is er niks aan de hand.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 01:36:42 #125
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_85124425
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat er in alle slaapkamers infraroodcamera's moeten komen om te kijken wat je 's nachts uitspookt. Alleen de kwaden lijden. Zolang je geen mensen in je bed verkracht is er niks aan de hand.
:')
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')