Dat kan natuurlijk wel degelijk. Aangezien hij ook partijleider is, en er geen interne democratie binnen zijn partij bestaat, is er geen enkel probleem voor hem om informeel de fractie te blijven aansturen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:14 schreef Asphias het volgende:
de vraag blijft natuurlijk of wilders het kabinet in gaat of niet. gaat ie het kabinet in dan heeft hij geen controle over de fractie meer, maar gaat ie niet het kabinet in heeft ie geen controle over de mensen in het kabinet.
Haha wie zouden ze daar neerpotten van de PVV?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
Volgens de traditie krijgt de tweede partij Financiën. Dat gaat dus naar een partij die spilzuchtiger is dan de PvdA en SP de afgelopen 60 jaar samen
Ja, dat vermoed ik ook, maar stiekem hoop ik toch dat de PVV gewoon zitting neemt in een kabinet. Als ze dan toch gaan regeren dan maar zo.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef ethiraseth het volgende:
Niemand, Wilders wilt niet regeren. Hij wilt gedogen, zodat hij alle lof op kan eisen van de goede dingen en alle crap kan dumpen op CDA en VVD als iets niet goed uitpakt.
Ik ook. Wilders heeft altijd zo'n grote bek over Haagse elite en dat hij het anders aan gaat pakken, dan moet hij wel zijn woord houden (lol).quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat vermoed ik ook, maar stiekem hoop ik toch dat de PVV gewoon zitting neemt in een kabinet. Als ze dan toch gaan regeren dan maar zo.
Jaap Buys manager van de palingsoundsterren, Volendam die moet het vast zien zitten in de PVV-lijnquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha wie zouden ze daar neerpotten van de PVV?
En het CDA zou wel gek zijn als ze daar in trappen. Lubbers moet mogelijkheden tot een meerderheidskabinet onderzoeken. Als dit niet lukt gaan VVD, PvdA en CDA om tafel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:29 schreef ethiraseth het volgende:
Niemand, Wilders wilt niet regeren. Hij wilt gedogen, zodat hij alle lof op kan eisen van de goede dingen en alle crap kan dumpen op CDA en VVD als iets niet goed uitpakt.
GroenLinks is al aan de kant gezet; niet mogelijk dus.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
Volgens de traditie krijgt de tweede partij Financiën. Dat gaat dus naar een partij die spilzuchtiger is dan de PvdA en SP de afgelopen 60 jaar samen![]()
Grote kans dat De Jager in een dergelijk kabinet op Financiën komt. Sowieso zal het CDA zeker evenveel bewindslieden als de PVV eisen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
Volgens de traditie krijgt de tweede partij Financiën. Dat gaat dus naar een partij die spilzuchtiger is dan de PvdA en SP de afgelopen 60 jaar samen
Hahahahhaa.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
GroenLinks is al aan de kant gezet; niet mogelijk dus.
Een minderheidskabinet gedogen is anders best 'anders'.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:31 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ook. Wilders heeft altijd zo'n grote bek over Haagse elite en dat hij het anders aan gaat pakken, dan moet hij wel zijn woord houden (lol).
Het financiële gezicht van GroenLinks van de afgelopen jaren, Kees Vendrik, wordt nochtans in diverse politieke hoeken geroemd vanwege zijn deskundigheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
GroenLinks is al aan de kant gezet; niet mogelijk dus.
Ellian?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik denk dat wilders met een goed geintegreerde allochtoon komt aanzetten
Prima, laat de Jager maar zitten (event uitgaande van de gedoogvariant). Laat de PVV maar iemand zoeken voor integratie, daar hebben ze veel meer aan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
Volgens de traditie krijgt de tweede partij Financiën.
PVV zal geen bewindslieden leveren zo is de verwachting, dus Jan Kees de Jager mag waarschijnlijk blijven zitten. Tenzij de VVD heel heel graag Financiën wil.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef du_ke het volgende:
Ze moeten al flink slikken op inhoud maar dan ook nog eens op 'de rechten' van de tweede partij.. Lastig hoor. Maar aan de andere kant is de kans op De Jager wel erg groot inderdaad. Het CDA heeft ook wel wat te eisen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Grote kans dat De Jager in een dergelijk kabinet op Financiën komt. Sowieso zal het CDA zeker evenveel bewindslieden als de PVV eisen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |