Die worden geen minister hebben ze al gezegd.quote:
Zie ik eerlijk gezegd liever Neelie Kroes. Vind het wel tijd worden voor een vrouwelijk MP.quote:
Haar geslacht zou nooit de hoofdreden moeten zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zie ik eerlijk gezegd liever Neelie Kroes. Vind het wel tijd worden voor een vrouwelijk MP.
Heb je daar ook een bron van? Ik heb het gemistquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die worden geen minister hebben ze al gezegd.
Hm, weet niet. Misschien worden ze staatssecretaris. Maar ik zie ze meer als prominent kamerlid. Samen met Schippers. Een beetje de mensen die de lijnen gaan uitzetten voor de VVD in de kamer. Als het goed is, en Paars+ de adviezen van Tjeenk Willink opvolgt, wordt de kamer alleen maar belangrijker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:54 schreef ViaRegnum het volgende:
Hennis-Plasschaert en Aptroot zijn ook wel kanshebbers namens de VVD, lijkt mij... Voor een gewone ministerspost dus
Hm, ik weet het ook niet. Dat de Kamer belangrijker gaat worden, klopt zeker, maar ik zie Aptroot ook wel op V&W als minister. V&W is ook bij uitstek een VVD-post... Maar goed, wat jij zegt klinkt ook wel plausibelquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:59 schreef Toad het volgende:
Hm, weet niet. Misschien worden ze staatssecretaris. Maar ik zie ze meer als prominent kamerlid. Samen met Schippers. Een beetje de mensen die de lijnen gaan uitzetten voor de VVD in de kamer. Als het goed is, en Paars+ de adviezen van Tjeenk Willink opvolgt, wordt de kamer alleen maar belangrijker.
Aptroot is niet echt het type voor een ministerspost imo. Staatssecretaris misschien, maar ik denk dat hij gewoon kamerlid blijft.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:03 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Hm, ik weet het ook niet. Dat de Kamer belangrijker gaat worden, klopt zeker, maar ik zie Aptroot ook wel op V&W als minister. V&W is ook bij uitstek een VVD-post... Maar goed, wat jij zegt klinkt ook wel plausibel
Dat zou ik nog best tof vinden. Vooral gezien de alternatieven.quote:
Halsema: "Wij zullen wel ijveren voor een andere bestuurlijke cultuur en dat er een grote afstand tussen parlement en regering wordt gecreëerd. Daarom zal ik zelf als politiek leider ook in de Tweede Kamer blijven zitten als we in de regering komen.’"quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:54 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bron van? Ik heb het gemist
Teeven zou een ramp zijn, lijkt me dat de linkse partijen dat niet leuk zullen vinden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk ook dat Teeven erin komt namens de VVD. Van Balen niet, die is fractieleider in de EU voor de VVD.
Vind beiden geen echte toppers als ik eerlijk ben. Dan is de BT-man een betere keuze naar mijn idee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Haar geslacht zou nooit de hoofdreden moeten zijn.
Opstelen > Kroes imo
Aptroot stroomt bepaald niet over van het talent. hem minister maken getuigt dan wel van lefquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:03 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Hm, ik weet het ook niet. Dat de Kamer belangrijker gaat worden, klopt zeker, maar ik zie Aptroot ook wel op V&W als minister. V&W is ook bij uitstek een VVD-post... Maar goed, wat jij zegt klinkt ook wel plausibel
Wie zie jij het liefst als MP?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:53 schreef Holograph het volgende:
Neelie "Peper" Kores heeft in de jaren '80 haar positie misbruikt om een gerechtelijk onderzoek tegen haar te staken. Zei is niet competent als minister-president.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |