SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Bij normale baardgroei boeit het niet. Bij stugge baardgroei: een trimmer en mesjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
welke mannen weten hier iets van scheerapparaten?
welke te nemen, philips of braun?
braun z60 ziet er wel ok uit, en die philips bodygroom ziet er n beetje apart uit, wel 2x zo goedkoop
nog meer alternatieven? wie gebruikt ze?
Het was zo voorbij!quote:
Die durf ik niet meer te posten, het is nooit goed bij jou!quote:
O, ik kan even in je bek wat doen en daarna mag je een uur niet eten of drinken? Das een maffe tandarts!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef vogelkooi het volgende:
Mag en uur niet eten en drinken van de tandarts, hij heeft wat met me tanden gedaan ofzo.
Ik moest even het topic volpratenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:25 schreef Difficult het volgende:
Wat waren jullie nog actief vannacht zeg, en dan voornamelijk Rituals
The Brothers Bloom was ook wel een leuke film : )
Leuke dromen heb jij zeg :/quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Ik heb vannacht voor de vierde keer gedroomd dat ik in een concentratiekamp zit en bijna vergast word
![]()
.
[..]
Ik moest even het topic volpraten.
hehe jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
Men@Work vermakelijk topic om eens te lezen btw, een feest van herkenning
Ook wel eens gedroomd dat je neergeschoten werd door een Duitser? k welquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Ik heb vannacht voor de vierde keer gedroomd dat ik in een concentratiekamp zit en bijna vergast word
![]()
.
[..]
Nou ik heb voor de 3e keer deze week een stel jappen dood-geschotenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
![]()
.
[..]
Ja! Nare dromenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ook wel eens gedroomd dat je neergeschoten werd door een Duitser? k wel
En, hoe voelde het?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik heb voor de 3e keer deze week een stel jappen dood-geschoten
Goed, ik was een verdomd goede schutter zelfsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:51 schreef Rituals het volgende:
[..]
En, hoe voelde het?Zou het soms de week van de oorlogsdromen zijn
. Toevallig.
Ik word meestal ergens wakker en dan weet ik niet eens meer wie of waar ik ben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Difficult het volgende:
Maar jullie worden wakker en weten dan nog precies wat je gedroomd hebt?
moet je misschien eens stoppen om met allerlei vreemde mannen mee naar huis te gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik word meestal ergens wakker en dan weet ik niet eens meer wie of waar ik ben.
Ligt er aan hoe intensief de droom was, maar meestal wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:38 schreef Difficult het volgende:
Maar jullie worden wakker en weten dan nog precies wat je gedroomd hebt?
Als ik wakker word is het gewoon een zwart gatquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe intensief de droom was, maar meestal wel.
En waar betaal ik dan de huur van einstein?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je misschien eens stoppen om met allerlei vreemde mannen mee naar huis te gaan
Probeer het eens in de Parochiequote:Op woensdag 28 juli 2010 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar betaal ik dan de huur van einstein?
Die heb ik letterlijk en figuurlijk al leeg gezogen! Alle zakken geleegd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Probeer het eens in de Parochie
Ik ben ook moe! Maar als ik nu ga slapen, dan lukt het vannacht niet meer waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:35 schreef DeKubus het volgende:
Zometeen maar even gauw een supernap nemenben kapot..
Wil ik lezen, kan het nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
Men@Work vermakelijk topic om eens te lezen btw, een feest van herkenning
Dan zit niet heel Dukenburg zonder stroom want bij ons flikkerde alleen het lichtquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:35 schreef Roei het volgende:
Tolhuis, hoop dat het niet te lang gaat duren.. saai zo.
euhm, like, yeah, totallyquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:22 schreef Sander het volgende:
Jij stak een speelkaart in brand, de goochelaar trok jouw kaart uit een nieuw dek, en dat met de hele provincie gelderland?
Wow jij hebt veel chickiesquote:
Heb hetzelfde, al had ik al wel het plan om vroeg op te staan deze ochtend. Net even 5km hard gelopen, ging lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 08:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wow jij hebt veel chickies
Môgguh. Kon ik gisteren niet voor zessen slapen en was ik vroeg wakker...gisteravond tegen drieën in slaap gevallen maar ook nu al wakker. Fijn, op je vrije dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |