SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Bij normale baardgroei boeit het niet. Bij stugge baardgroei: een trimmer en mesjes.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:17 schreef swarmahoer het volgende:
welke mannen weten hier iets van scheerapparaten?
welke te nemen, philips of braun?
braun z60 ziet er wel ok uit, en die philips bodygroom ziet er n beetje apart uit, wel 2x zo goedkoop
nog meer alternatieven? wie gebruikt ze?
Het was zo voorbij!quote:
Die durf ik niet meer te posten, het is nooit goed bij jou!quote:
O, ik kan even in je bek wat doen en daarna mag je een uur niet eten of drinken? Das een maffe tandarts!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:20 schreef vogelkooi het volgende:
Mag en uur niet eten en drinken van de tandarts, hij heeft wat met me tanden gedaan ofzo.
Ik moest even het topic volpratenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:25 schreef Difficult het volgende:
Wat waren jullie nog actief vannacht zeg, en dan voornamelijk Rituals
The Brothers Bloom was ook wel een leuke film : )
Leuke dromen heb jij zeg :/quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:36 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!Ik heb vannacht voor de vierde keer gedroomd dat ik in een concentratiekamp zit en bijna vergast word
![]()
.
[..]
Ik moest even het topic volpraten.
hehe jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:28 schreef swarmahoer het volgende:
Men@Work vermakelijk topic om eens te lezen btw, een feest van herkenning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |